سورپرایز کوچک در دقایق فدرال رزرو. اکنون روی داده های مشاغل ایالات متحده تمرکز کنید

[ad_1] وال استریت پس از بازگشت از تعطیلات تعطیلات، یک شبه کاهش متوسطی را ثبت کرد (DJIA -0.38%؛ S&P 500 -0.20%؛ Nasdaq -0.18%). در اواخر هفته گذشته، شاخص ترس و طمع به قلمرو “طمع شدید” بازگشته است، که ممکن است به افزایش بیش از حد قیمت در کوتاه مدت اشاره کند. با این حال، فصلی

کد خبر : 371031
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۴۰
سورپرایز کوچک در دقایق فدرال رزرو.  اکنون روی داده های مشاغل ایالات متحده تمرکز کنید

[ad_1]

وال استریت پس از بازگشت از تعطیلات تعطیلات، یک شبه کاهش متوسطی را ثبت کرد (DJIA -0.38%؛ S&P 500 -0.20%؛ Nasdaq -0.18%). در اواخر هفته گذشته، شاخص ترس و طمع به قلمرو “طمع شدید” بازگشته است، که ممکن است به افزایش بیش از حد قیمت در کوتاه مدت اشاره کند. با این حال، فصلی بودن در 20 سال گذشته همچنان به نفع ادامه روند صعودی است، به طوری که ماه جولای دومین میانگین بالاترین بازده و فرکانس مثبت را در سایر ماه ها ارائه می دهد.

دقایق فدرال رزرو با غافلگیری چندانی همراه نبود، و تا حد زیادی به عنوان تقویت کننده ای برای موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو عمل کرد، که قبلاً در سری Fedspeak ارائه شده بود. رنگ اضافی این است که «تقریباً همه» مقامات فدرال رزرو نشان دادند که سخت‌تر شدن بیشتر محتمل است، اما در جلسه قبلی برای خرید زمان در ارزیابی تأثیر عقب‌مانده سیاست‌های فعلی، در یک مکث قرار گرفتند.

انتظارات نرخ بهره تا حد زیادی تحت تأثیر دقایق فدرال رزرو قرار نگرفته است، با ادامه تمایل به افزایش ۲۵ واحدی دیگر نرخ بهره پس از ژوئیه برای پایان دادن به روند افزایشی فدرال رزرو. با این وجود، بازدهی خزانه داری ایالات متحده با افزایش بازدهی 10 ساله به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید. دلار آمریکا نیز یک شبه افزایش (+0.2%) را دریافت کرد و ظاهراً برای آزمایش مجدد سطح اصلی مقاومت 103.12 یک بار دیگر بازگشت. شکل‌گیری اوج‌ها و پایین‌های بالاتر از اواسط ژوئن نشان‌دهنده تلاش خریداران برای پس گرفتن کنترل است، در حالی که RSI تا کنون از سطح کلیدی 50 خود دفاع کرده است. صعود بیشتر به بالای سطح 103.12 می تواند مجدداً بالاترین حد خود در ماه می 2023 را در معرض دید قرار دهد.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

پیش از این، PMI خدمات ISM ایالات متحده در رادار قرار خواهد گرفت، که انتظار می رود پس از عملکرد ضعیف غافلگیر کننده در ماه می، اندکی افزایش به 51.0 نشان دهد. با توجه فدرال رزرو به قیمت های خدمات اصلی بدون سرپناه، نشانه های بیشتر پیشرفت در داده های قیمت های بخش خدمات، اطمینان بیشتری را برای توقف قریب الوقوع نرخ ها فراهم می کند. پیشروی گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در این هفته همچنین داده های فرصت های شغلی ایالات متحده را به همراه ادعاهای اولیه بیکاری و گزارش ADP در کانون توجه قرار می دهد. هر گونه انعطاف پذیری در آن جبهه می تواند به قدرت در بازار کار ایالات متحده اشاره کند که از امیدهای فرود نرم حمایت می کند، اما هنوز هم بسیاری از موارد حول محور تعدیل مداوم فشارهای دستمزدی خواهد بود که فقط در گزارش غیرکشاورزی ایالات متحده فردا ارائه خواهد شد.

آسیا اوپن

به نظر می رسد سهام آسیایی برای باز شدن منفی با Nikkei -0.94٪، ASX -0.63٪ و KOSPI -0.58٪ در زمان نگارش این مقاله آماده شده اند. علیرغم رکورد درخشان عملکرد بهتر در PMI خدمات Caixin چین از ابتدای سال (با عملکرد بهتر از 5 از 6 مورد)، آخرین داده ها با خواندن پایین تر از حد انتظار (53.9 در مقابل 56.2 پیش بینی) ناامید شده است. این به فهرست داده‌های اقتصادی پیوست که به تصویر رشد ضعیف‌تر در دومین اقتصاد بزرگ جهان اشاره می‌کند که نشان می‌دهد در نیمه دوم سال کارهای بیشتری باید انجام شود. تقویم اقتصادی نسبتاً آرام در منطقه، تراز تجاری استرالیا را در کانون توجه قرار خواهد داد.

شاخص A50 چین تا کنون به روند نزولی خود ادامه می دهد و از ابتدای سال بر روی یک سری اوج و پایین تر معامله می شود. در روند صعودی، به نظر می رسد خط روند نزولی و مقاومت ابری ایچیموکو در راه است، به طوری که RSI همچنان زیر سطح کلیدی 50 قرار دارد. نزولی بیشتر ممکن است سطح 12300 را به عنوان حمایت کوتاه مدت باقی بگذارد، با هر گونه شکست در حفظ سطح به طور بالقوه راه را به سمت سطح 11700 بعدی هموار می کند.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: قیمت طلا همچنان نشانه های خستگی را نشان می دهد

افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا و تقویت دلار آمریکا در یک شبه به خوبی مورد استقبال قیمت طلا قرار نگرفته است که نتوانست قانع کننده زیادی برای بازگشت به بالای سطح 1940 دلار پیدا کند. تا کنون، کاهش نگرانی‌های مربوط به رکود، جریان‌های امن را کاهش داده است، در حالی که انتظارات نرخ برای کاهش نرخ تنها در سال 2024 ادامه می‌یابد، با عقب‌نشینی در جدول زمانی کاهش نرخ‌ها در مقایسه با آغاز سال، باعث کاهش قیمت طلا نسبت به رشد صعودی قبلی شده است. بالا

در بخش فنی، RSI آن همچنان در زیر سطح 50 کلیدی به عنوان بازتاب کنترل فروشندگان ادامه می‌دهد، که با شکست تلاقی پشتیبانی کلید قبلی در 1940 دلار آمریکا تقویت شده است. نزولی بیشتر ممکن است سطح 1900 دلار آمریکا را تحت نظارت قرار دهد، جایی که خرید نزولی قبلی باعث تشکیل یک نوار پین صعودی در هفته گذشته در نمودار روزانه شد. عدم حفظ این سطح می تواند راه را برای آزمایش مجدد سطح 1850 دلار آمریکا هموار کند.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

چهارشنبه: DJIA -0.38%؛ S&P 500 -0.20%؛ نزدک -0.18٪، DAX -0.63٪، FTSE -1.03٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.