سود هر سهم “ختوقا” ۳۲۵ درصد افزایش یافت

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران با سرمایه ۶ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در دوره یاد شده، مبلغ

کد خبر : 8221
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 14:10
سود هر سهم “ختوقا” ۳۲۵ درصد افزایش یافت

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران با سرمایه ۶ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۲۵ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۰۰ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“ختوقا” در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۶۲ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال به ۶ هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۱۰۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال محاسبه شد.

“ختوقا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۱۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۳ میلیارد و ۲ میلیون ریال خریداری کرد.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.