سود شرکت های ایالات متحده، چشم انداز اقتصادی، به طرز شگفت انگیزی خوش بینانه است

[ad_1] بر اساس داده‌های IBES از Refinitiv تا روز سه‌شنبه، بیش از نیمی از دوره گزارش سه‌ماهه دوم، تخمین زده می‌شود که درآمد شرکت S&P 500 نسبت به سه ماهه سال قبل 8.1 درصد در مقایسه با تخمین 5.6 درصدی در ابتدای جولای افزایش یافته است. . حدود 78 درصد از گزارش‌های درآمدی، بالاتر از

کد خبر : 236785
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
سود شرکت های ایالات متحده، چشم انداز اقتصادی، به طرز شگفت انگیزی خوش بینانه است

[ad_1]

بر اساس داده‌های IBES از Refinitiv تا روز سه‌شنبه، بیش از نیمی از دوره گزارش سه‌ماهه دوم، تخمین زده می‌شود که درآمد شرکت S&P 500 نسبت به سه ماهه سال قبل 8.1 درصد در مقایسه با تخمین 5.6 درصدی در ابتدای جولای افزایش یافته است. .

حدود 78 درصد از گزارش‌های درآمدی، بالاتر از میانگین بلندمدت، انتظارات وال استریت را پشت سر می‌گذارند.

برآوردهای رشد سود برای سه ماهه سوم و چهارم کاهش یافته است، اما به شدت مثبت است. پیش‌بینی می‌شود که درآمد S&P 500 برای کل سال 2022 بر اساس داده‌های Refinitiv، 8.1 درصد در مقابل 9.5 درصد تخمین زده شده در جولای رشد کند.

سرمایه گذاران نگران این بودند که اگر تورم بالا و افزایش نرخ بهره اقتصاد را به سمت رکود سوق دهد، برآوردهای درآمد برای سال 2022 بسیار بالا بود.

وزارت بازرگانی ایالات متحده با افزایش خطر این که اقتصاد در آستانه رکود است، هفته گذشته گفت که اقتصاد آمریکا به طور غیرمنتظره ای در سه ماهه دوم کاهش یافت – دومین کاهش متوالی سه ماهه تولید ناخالص داخلی.

نگرانی در مورد رکود احتمالی باعث فروش شدید سهام در نیمه اول سال شده بود. اما S&P 500 و Nasdaq جولای را با بیشترین درصد افزایش ماهانه خود از سال 2020 به پایان رساندند، تا حدی به دلیل درآمدهای قوی تر از حد انتظار.

جاناتان گلوب، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده و رئیس تحقیقات کمی در Credit Suisse Securities، گفت: «نظر اجماع (این بود) که درآمدها فقط از هم می‌پاشد. “و فقط به این شکل انجام نشد.”

او گفت که گزارش های شرکت نشان می دهد که تقاضا همچنان قوی است و فروش متوقف می شود.

گلوب گفت: “اگر می خواهید بگویید سلامت اقتصاد چیست، در فروش سنجیده می شود.”

انتظار می‌رود درآمد سالانه شرکت‌های S&P 500 در سه‌ماهه امسال تا روز سه‌شنبه 12.5 درصد افزایش داشته باشد، در حالی که بر اساس داده‌های Refinitiv در ابتدای جولای 10.4 درصد برآورد شده بود.

پیش‌بینی‌های امیدوارکننده از شرکت‌های سنگین‌وزن اپل و آمازون دات کام اواخر هفته گذشته روحیه سرمایه‌گذاران را تقویت کرد، در حالی که شرکت شورون و اکسون موبیل درآمدهای سه ماهه‌ای را گزارش کردند.

اپل اعلام کرد کمبود قطعات در حال کاهش است و تقاضا برای آیفون ادامه دارد، در حالی که Amazon.com افزایش درآمد سه ماهه سوم را پیش بینی کرده است.

ریک مکلر، شریک در Cherry Lane Investments، یک دفتر سرمایه گذاری خانوادگی در نیو ورنون، نیوجرسی، می گوید: «به ویژه برای نام های بزرگ، بسیار خوب است، اما مطمئناً مردم انتظار بدترین ها را داشتند.

مطمئناً اخبار در همه جا مثبت نبوده است. والمارت در اوایل هفته گذشته هنگامی که پیش‌بینی سود کل سال خود را کاهش داد، سرمایه‌گذاران را به لرزه انداخت و افزایش قیمت‌ها برای مواد غذایی و سوخت را مقصر دانست.

این نگرانی در مورد سلامت مصرف کننده و چشم انداز سایر خرده فروشان است که اکثر آنها هنوز نتایج سه ماهه گذشته را گزارش نکرده اند.

نیکلاس کولاس، یکی از بنیانگذاران DataTrek Research، این هفته در یادداشتی نوشت: همچنین، تحلیلگران تخمین های رشد درآمد سه ماهه سوم خود را در مقایسه با “پیش از همه گیری یا در دو سال گذشته” بیش از حد معمول کاهش داده اند.

اینکه آیا پیش‌بینی‌های سود پابرجا هستند یا نه، کلید ارزش‌گذاری است. داده های Refinitiv نشان داد که نسبت قیمت به سود 12 ماهه S&P 500، در 17.5 تا روز سه شنبه، از 22.1 در پایان دسامبر کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از میانگین بلندمدت حدود 16 است.

استراتژیست‌های دیگر می‌گویند که فصل از یک الگوی عادی پیروی می‌کند: شرکت‌ها اغلب با چشم‌اندازهایشان منفی‌تر از مثبت هستند، بنابراین پیش‌بینی‌های سود برای فصل‌های آینده معمولاً در طول دوره گزارش کاهش می‌یابند.

«تا کنون، آنچه اتفاق افتاده است چیزی بدتر از ترس نیست. کیت لرنر، استراتژیست ارشد بازار در Truist Advisory Services در آتلانتا، گفت: و بازار قبلاً برای اخبار بد آماده شده بود.

(گزارش توسط Caroline Valetkevitch؛ ویرایش توسط Alden Bentley و Nick Zieminski)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.