سود سالانه کرودا بریتانیا با فروش بیشتر علوم زیستی افزایش می یابد

[ad_1] (رویترز) – گروه مواد شیمیایی تخصصی بریتانیا، کرودا، جهش 48.1 درصدی سود سالانه خود را در روز سه‌شنبه گزارش داد که ناشی از رشد قوی در تجارت مراقبت‌های بهداشتی و افزایش تقاضا برای لوازم آرایشی است که واحد مراقبت از مصرف‌کننده آن را تقویت کرده است. کرودا که موادی را به فایزر عرضه می‌کند

کد خبر : 172756
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
سود سالانه کرودا بریتانیا با فروش بیشتر علوم زیستی افزایش می یابد

[ad_1]

(رویترز) – گروه مواد شیمیایی تخصصی بریتانیا، کرودا، جهش 48.1 درصدی سود سالانه خود را در روز سه‌شنبه گزارش داد که ناشی از رشد قوی در تجارت مراقبت‌های بهداشتی و افزایش تقاضا برای لوازم آرایشی است که واحد مراقبت از مصرف‌کننده آن را تقویت کرده است.

کرودا که موادی را به فایزر عرضه می‌کند که به ذخیره‌سازی و مدیریت طولانی‌مدت واکسن کووید-۱۹ کمک می‌کند، شاهد جهش ۸۰ درصدی در فروش کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی بود که منجر به سیستم‌های لیپیدی برای عکس‌های mRNA شد و سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی دوباره آنلاین شدند.

کرودا در بورس لندن گفت سود تعدیل شده قبل از مالیات برای سال منتهی به 31 دسامبر از 300.6 میلیون پوند در سال گذشته به 445.2 میلیون پوند (598 میلیون دلار) افزایش یافت و همچنین سود کل سال خود را حدود 10 درصد افزایش داد.

بر اساس اجماع شرکت https://www.croda.com/en-gb/investors/analyst-consensus، تحلیلگران انتظار سود 444.9 میلیون پوندی از فروش 1.83 میلیارد پوندی را به طور متوسط ​​داشتند.

کرودا شاهد کاهش تقاضا برای کسب و کار اصلی مراقبت شخصی خود بود زیرا مردم از خرید محصولات مراقبت از خود در طول قرنطینه ناشی از کووید خودداری می کردند، اما پس از قرارداد با فایزر شاهد رشد در بخش علوم زندگی خود بود.

کرودا بریتانیا، که یونیلور و پروکتر اند گمبل را در میان مشتریان خود به حساب می‌آورد، انتظار دارد که رشد در سال 2022 ادامه پیدا کند، که با بهبود هزینه‌ها و افزایش تقاضای مصرف‌کننده تقویت می‌شود.

در ماه دسامبر، این شرکت موافقت کرده بود که بخش فناوری های عملکردی و مواد شیمیایی صنعتی خود را به قیمت 1 میلیارد دلار بفروشد تا بر روی علوم زیستی و تجارت مصرف کننده تمرکز کند.

(1 دلار = 0.7445 پوند)

(گزارش پوشکالا آریپاکا و آمنا کریمی در بنگالورو؛ ویرایش توسط شری جیکوب فیلیپس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.