سود دلار، کاهش ین؛ BOJ موضع Dovish را توسط Investing.com حفظ می کند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز دوشنبه افزایش یافت و به ویژه در برابر ین ژاپن افزایش یافت و از واگرایی سیاست پولی بین دو کشور سود برد. در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر

کد خبر : 184627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
سود دلار، کاهش ین؛  BOJ موضع Dovish را توسط Investing.com حفظ می کند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز دوشنبه افزایش یافت و به ویژه در برابر ین ژاپن افزایش یافت و از واگرایی سیاست پولی بین دو کشور سود برد.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.4 درصد بالاتر در 99.218 معامله شد.

اوایل روز دوشنبه وارد بازار شد و پیشنهاد خرید مقادیر نامحدود اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن را با 0.25 درصد به منظور جلوگیری از افزایش بازده این اوراق به بالاتر از هدف اصلی خود پس از رسیدن بازده معیار به بالاترین سطح شش ساله 0.245 داد. ٪.

این موضع بدخواهانه به وضوح با افزایش نرخ‌های فدرال رزرو آمریکا به میزان یک چهارم درصد در چند هفته پیش و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا که نشان می‌دهد بانک مرکزی آماده است تا در صورت لزوم برای مبارزه با تورم، نرخ‌ها را نیم واحد افزایش دهد، در تضاد است.

1.2% صعود کرد و به 123.47 رسید و به قوی ترین سطح خود از دسامبر 2015 رسید و در ماه گذشته بیش از 7% افزایش یافت.

گزارش روز جمعه ایالات متحده برای ماه مارس می تواند به تقویت بیشتر توسط فدرال رزرو کمک کند، به طوری که اقتصاددانان انتظار دارند که اقتصاد ایالات متحده 475,000 شغل ایجاد کند، پس از ایجاد 678,000 شغل در فوریه، در حالی که پیش بینی می شود افزایش 5.5 درصدی بر اساس سال به سال داشته باشد.

علاوه بر این، پنجشنبه شاهد انتشار داده‌های مخارج مصرف شخصی است، معیاری از تورم که توسط فدرال رزرو تحت نظارت دقیق قرار دارد. انتظار می‌رود که این نرخ به صورت سالانه 5.5 درصد افزایش یابد و بسیار بالاتر از هدف تورم 2 درصدی فدرال رزرو باقی بماند.

در جاهای دیگر، 0.3٪ کاهش یافت و به 1.0952 رسید، که هنوز تحت فشار به دلیل تأثیر اقتصادی جنگ در اوکراین است.

ارقام تورم از اقتصادهای بزرگ اروپایی و کشورهای اروپایی از روز چهارشنبه منتشر می‌شوند، و در حالی که سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا مایلند قیمت‌ها را در سطوح بالای تاریخی بررسی کنند، اما از بادهای معکوس رشد در منطقه ناشی از جنگ اوکراین نیز آگاه هستند. .

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «ما فکر می‌کنیم که ریسک نزولی طولانی‌مدت مربوط به روسیه برای احساسات و ریسک صعودی برای قیمت‌های کالاها همچنان تضمین کننده دلار قوی‌تر و ارزهای اروپایی ضعیف‌تر است». بر این اساس، تعادل ریسک‌ها برای یورو/دلار آمریکا از نظر ما به سمت نزولی باقی می‌ماند و ما انتظار داریم در هفته‌های آینده به 1.08-1.09 کاهش پیدا کند.

0.3% کاهش یافت و به 1.3152 رسید و 0.1% افزایش یافت و به 0.7518 رسید و نزدیک به بالاترین سطح چهار ماهه هفته گذشته نسبت به بودجه استرالیا در روز سه شنبه حفظ شد.

پس از افزایش موارد کووید-19 که مقامات چین را بر آن داشت تا مرکز مالی این کشور را به مدت هشت روز تعطیل کنند، 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.3720 رسید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.