سود بیشتر روی کارت ها؟

[ad_1] Dow، Dow Jones Industrial Average، S&P 500، SPX، NASDAQ 100، NDX – Outlook: پیشنهاد مانیش جرادی مبانی تجارت روند شاخص‌های سهام ایالات متحده روز دوشنبه پس از اطمینان قانون‌گذاران آمریکایی مبنی بر اینکه این کشور تعهدات بدهی خود را نکول نمی‌کند، جهش کرد و امیدها به توافق برای افزایش سقف بدهی را تقویت کرد.

کد خبر : 360313
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
سود بیشتر روی کارت ها؟

[ad_1]

Dow، Dow Jones Industrial Average، S&P 500، SPX، NASDAQ 100، NDX – Outlook:

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت روند

شاخص‌های سهام ایالات متحده روز دوشنبه پس از اطمینان قانون‌گذاران آمریکایی مبنی بر اینکه این کشور تعهدات بدهی خود را نکول نمی‌کند، جهش کرد و امیدها به توافق برای افزایش سقف بدهی را تقویت کرد. نمودارهای فنی نشان می دهد که احتمال افزایش بیشتر در شاخص ها بالا است.

رهبران (کنگره) همگی توافق کرده اند: ما قصور نخواهیم کرد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: همه رهبران این را گفته اند. انتظارات بازار در مذاکرات سقف بدهی پایین بود، اما اجماع برای جلوگیری از نکول بدهی یک علامت مثبت است.

همچنین، فصل سود سه ماهه مثبت، تثبیت سهام منطقه ای ایالات متحده و امیدواری به اینکه فدرال رزرو آمریکا چرخه افزایش نرخ خود را به پایان رسانده است، به احساسات کمک می کند. در شرایطی که موقعیت بازار هنوز ضعیف است (احساس نزولی در بین مدیران سرمایه گذاری جهانی به سطوح شدید رسیده است در حالی که خرید خالص سهام سرمایه گذاران خرد در حدود پایین ترین حد چند ماهه است)، یک نتیجه مثبت در مذاکرات بدهی می تواند سهام را بالاتر ببرد. برای بحث بیشتر رجوع کنید به “S&P 500، هفته پیش رو نزدک: مقاومت یا آرامش قبل از طوفان؟“، منتشر شده در 15 مه.

نمودار میانگین روزانه صنعتی داوجونز

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

میانگین صنعتی داوجونز: بازگشت از پشتیبانی کلیدی

در نمودارهای فنی، میانگین صنعتی داوجونز از یک بالشتک همگرای نسبتاً قوی بازگشته است: لبه پایینی یک کانال فورک از اواسط سال 2022 و میانگین متحرک 200 روزه. نگه داشتن بالاتر از حمایت، چشم انداز پیشرفت بیشتر را افزایش می دهد. در حالی که هنوز آشکار می شود، صعود به سمت خط روند افقی از اوت در حدود 34280 و یک شکست متعاقب آن می تواند یک الگوی سر و شانه معکوس ایجاد کند (شانه چپ در پایین ترین سطح دسامبر، سر در پایین مارس، شانه راست می تواند می کم). اگر الگوی صعودی شکل بگیرد و راه اندازی شود، حرکت به سمت 37000 می تواند در کارت باشد.

نمودار روزانه S&P 500

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

S&P 500: برای پیشرفت آماده می شود

بازگشت شاخص S&P 500 از پایین ترین سطح پایان آوریل یعنی 4050، احتمال دو برابر شدن جزئی (پایین ترین سطح آوریل و اوایل اردیبهشت) را افزایش داده است. هر گونه شکست بالاتر از اوج فوریه 4195، روند صعودی هفت ماهه را تقویت می کند و می تواند راه را برای رسیدن به اوج 4325 ماه آگوست هموار کند. همانطور که برای اولین بار در ژانویه مشخص شد، روند گسترده تر شاخص S&P 500 صعودی باقی می ماند – به “S&P 500 and Nasdaq مراجعه کنید”. 100 Index Technical Outlook: Turning Bullish، منتشر شده در 28 ژانویه.

نمودار روزانه نزدک 100

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

از جنبه نزولی، پایین ترین سطح 4050 در پایان آوریل همچنان یک طبقه کلیدی است. هر شکستی در زیر تکیه گاه تایید می کند که فشار فوری رو به بالا تا حدودی محو شده است و به دامنه گسترده ای از جانبی اشاره می کند.

نزدک 100: جهش به سمت اوج اوت

شاخص نزدک 100 اکنون یک سبیل با بالاترین رقم آگوست 13720 فاصله دارد – احتمالی که در اواسط آوریل برجسته شد. نگاه کنید به “Nasdaq 100 و S&P 500 برای بازآزمایی اوج های اوت – سوالی از کی نیست اگر؟”، منتشر شده در 14 آوریل.

نمودار هفتگی نزدک 100

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از Tradingview

این به دنبال شکسته شدن هفته گذشته بالاتر از اوایل آوریل 13205 است که اکنون به حمایت اولیه تبدیل شده است. فشار صعودی کوتاه مدت در حالی که شاخص بالای 13205 است، محتمل نیست.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.