سود باعث افزایش رشد در سهام اروپا شد

[ad_1] شاخص پاناروپایی STOXX 600 پس از ترس از تهاجم همه جانبه روسیه به اوکراین که روز سه شنبه آن را به پایین ترین سطح هفت ماهه رساند، 1.1 درصد افزایش یافت. کشورهای غربی و ژاپن مسکو را به دلیل دستور دادن نیرو به مناطق جدایی‌طلب شرق اوکراین با تحریم‌های جدیدی مجازات کردند و سرمایه‌گذاران

کد خبر : 170191
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
سود باعث افزایش رشد در سهام اروپا شد

[ad_1]

شاخص پاناروپایی STOXX 600 پس از ترس از تهاجم همه جانبه روسیه به اوکراین که روز سه شنبه آن را به پایین ترین سطح هفت ماهه رساند، 1.1 درصد افزایش یافت.

کشورهای غربی و ژاپن مسکو را به دلیل دستور دادن نیرو به مناطق جدایی‌طلب شرق اوکراین با تحریم‌های جدیدی مجازات کردند و سرمایه‌گذاران را امیدوار کردند که از جنگ در جناح شرقی اروپا جلوگیری شود.

ای جی بل، مدیر سرمایه گذاری راس مولد گفت: «تاکنون تحریم های اعمال شده توسط غرب به آن اندازه که انتظار می رفت سنگین نبوده است و بازار ظاهراً در بحبوحه اشاراتی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ممکن است برای راه حل دیپلماتیک آماده باشد، این پیروزی را به دست آورده است». .

خودروسازان 2.7 درصد افزایش یافتند و در اروپا رشد کردند زیرا استلانتیس 5.9 درصد افزایش یافت پس از اینکه اعلام کرد حاشیه سود عملیاتی تعدیل شده اش در سال اول پس از ادغام فیات کرایسلر و پژو PSA از هدفش بالاتر رفت.

طبق داده‌های Refinitiv IBES، از بیش از نیمی از STOXX 600 شرکتی که تاکنون گزارش داده‌اند، 63 درصد سود تحلیل‌گران را برآورد کرده‌اند. در یک سه ماهه معمولی، 52 درصد بیشتر از برآوردها بود.

تولید کننده ماست فرانسوی Danone پس از گزارش رشد فروش قوی تر از حد انتظار در سه ماهه آخر سال 2021، 4.4 درصد افزایش یافت.

پس از اینکه سود سالانه تقریباً سه برابر شد و وام دهنده بریتانیایی 2.5 میلیارد پوند (3.40 میلیارد دلار) به سهامداران در سال 2021 بازگرداند، بارکلیز 2.8 درصد افزایش یافت.

شرکت قهوه هلندی JDE Peet’s، بیمه بلژیکی Ageas و ارائه دهنده مسکن دانشجویی بریتانیایی Unite Group همگی پس از درآمدهای بالا به بالای STOXX 600 صعود کردند.

کارگزار آنلاین مستقر در آلمان FlatexDEGIRO پس از گزارشی مبنی بر اینکه شرکت در حال جلب توجه شرکت‌های سهام خصوصی است، 18.6 درصد رشد کرد.

سرمایه گذاران از داده هایی که نشان می داد روحیه مصرف کنندگان آلمانی در ماه مارس به دلیل نرخ بالای آلودگی به کووید در فوریه و ارقام بالای تورم بدتر شده است، چشم پوشی کردند.

استراتژیست‌های بزرگترین مدیر دارایی اروپا، آموندی در یادداشتی نوشت: «در کوتاه‌مدت، انتظار می‌رود بحران (روسیه و اوکراین) یک شوک اعتماد در اروپا ایجاد کند که بر تقاضای داخلی (خانوار/تجاری) تأثیر بگذارد.

با این حال، پیوندهای اقتصادی با روسیه و اوکراین آنقدر قوی نیست که بهبود را به خطر بیندازد و باعث رکود اقتصادی در منطقه یورو شود.

(1 دلار = 0.7351 پوند)

(گزارش توسط Sruthi Shankar در Bengaluru؛ ویرایش توسط Shounak Dasgupta و Amy Caren Daniel)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.