سودهای ZAR همچنان ادامه دارد زیرا اعلامیه ANC NEC بازارها را خوش بین نگه می دارد

[ad_1] USD/ZAR امتیاز کلیدی: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید خوانده شده ترین: تظاهرات USD/ZAR در حالی که رئیس SA Ramaphosa با احتمال استیضاح روبرو می شود USD/ZAR چشم انداز بنیادی اگر بخواهیم از اقدام قیمت USD/ZAR در ماه گذشته چیزی بیاموزیم، بدون شک راند آفریقای جنوبی تحت

کد خبر : 297000
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
سودهای ZAR همچنان ادامه دارد زیرا اعلامیه ANC NEC بازارها را خوش بین نگه می دارد

[ad_1]

USD/ZAR امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

خوانده شده ترین: تظاهرات USD/ZAR در حالی که رئیس SA Ramaphosa با احتمال استیضاح روبرو می شود

USD/ZAR چشم انداز بنیادی

اگر بخواهیم از اقدام قیمت USD/ZAR در ماه گذشته چیزی بیاموزیم، بدون شک راند آفریقای جنوبی تحت تأثیر شرایط سیاسی حاکم بر این کشور است. اخیراً پس از انتشار “گزارش Phala Phala” و همچنین در زمان برگزاری کنفرانس انتخابی ANC، شاهد نوسانات قیمتی جالبی بودیم. در این هفته، ZAR به خوبی در راه انتشار 5 روز متوالی سود است، زیرا اخبار بیشتری از کنفرانس ANC در آخر هفته برگزار شد.

رئیس جمهور رامافوزا موقعیت خود را ثابت می کند

کنفرانس ملی انتخابی ANC در آخر هفته با رئیس جمهور سیریل رامافوسا که موقعیت خود را برای دور دوم تثبیت کرد، شگفتی های زیادی را به همراه نداشت. رئیس‌جمهور با چالشی از سوی Zweli Mkhize برای رهبری حزب روبرو شد، در حالی که اکثر پست‌های کلیدی در میان 7 تیم برتر تازه‌تشکیل شده توسط “متحدان رامافوسا” اشغال شده است. همانطور که کمیته اجرایی ملی (NEC) در طول هفته اعلام شد، برای مفسران سیاسی مشخص شد که حدود 57 کرسی از 80 کرسی NEC نیز به “متحدان رامافوسا” تعلق گرفته است. این امر باید کار رئیس جمهور را آسان تر کند، زیرا او به دنبال ادامه مبارزه با فساد است، زیرا NPA در زمان های اخیر نشانه هایی از مبارزه و اقدام نشان داده است. بازارها به وضوح تحت تاثیر اخبار خارج از کنفرانس قرار گرفتند زیرا USD/ZAR از 17.72 R/$ (بالاترین قیمت دوشنبه) به پایین ترین R/$17.04 امروز (در زمان نگارش مقاله) سقوط کرده است.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

برخی از اعضای NEC آنچنان که می‌خواهید تمیز نیستند، نگرانی‌های کمی وجود دارد، اما باز هم این سیاست است. تداوم سیاست به شدت مورد نیاز است، زیرا ANC همچنان با بادهای معکوس قابل توجهی روبرو می شود که به سال 2023 می رسیم. اعلام اخیر فدرال رزرو ممکن است در آغاز سال 2023 بر ZAR تأثیر بگذارد، زیرا از نظر تاریخی ماه قدرتمندی برای دلار آمریکا است. از سوی دیگر، Eskom همچنان یک نقطه بن بست اصلی است که اقتصاد آفریقای جنوبی را عقب نگه می دارد و مانع بزرگی برای افزایش بیشتر ZAR در برابر دلار خواهد بود. استعفای آندره دی رویتر، مدیر عامل شرکت، در حال حاضر با طرح اقدام سریع مورد نیاز در سال جدید، نگرانی‌ها را در میان جامعه تجاری ایجاد کرده است.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

برخی از داده‌های ایالات متحده بعداً امروز در قالب Core PCE ایالات متحده و همچنین داده‌های نهایی احساسات مصرف‌کننده میشیگان با قرائت‌های مثبت بیشتر احتمالاً مقداری قدرت دلار را افزایش می‌دهد، زیرا باعث تقویت بیشتر شرایط برای ادامه سیاست‌های پولی سخت‌تر می‌شود. با این حال، از هم‌اکنون تا سال جدید، ما به خوبی می‌توانیم در محدوده R/$17.00 و R/$17.62 باقی بمانیم.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

پیشنهاد شده توسط زین وودا

چشم انداز فنی

با نگاهی به نمودار روزانه زیر، می‌توانیم حمایت نزدیک‌مدت را ببینیم که درست زیر سطح روانی R17.00 در اطراف R16.95 قرار دارد. یک شکست و بسته شدن در زیر باید ما را به آزمایش MA 200 روزه در حدود R16.70 هدایت کند. این امر قابل توجه خواهد بود زیرا USD/ZAR از ژوئن تا کنون به MA 200 روزه نرسیده است و با شکستن پایین تر، حمایت از R16.35 را وارد میدان کرده است.

از طرف دیگر، یک فشار بالاتر از اینجا با مقاومت قابل توجهی در اطراف R17.50 روبرو می شود، در حالی که MA 50 و 100 روزه نیز در آنجا قرار دارند. با توجه به عملکرد تاریخی دلار در ژانویه، من محتاط باقی می‌مانم که اگر قبل از سال جدید اتفاق نیفتد، ممکن است نزولی بیشتر به بار بیاید.

USD/ZAR نمودار روزانه، 23 دسامبر 2022

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.