سودهای FTSE 100 با افزایش داده های ماینرها در چین

[ad_1] FTSE 100 تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت بخش تولید چین در ماه گذشته بیشترین رشد خود را از آوریل 2012 به دست آورد سهام در آسیا و اروپا افزایش یافت معیار لندن دارای نام‌های معدنی است که امیدوارانه به چین نگاه می‌کنند توصیه شده توسط دیوید کوتل پیش بینی سهام رایگان خود را

کد خبر : 327369
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
سودهای FTSE 100 با افزایش داده های ماینرها در چین

[ad_1]

FTSE 100 تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت

  • بخش تولید چین در ماه گذشته بیشترین رشد خود را از آوریل 2012 به دست آورد
  • سهام در آسیا و اروپا افزایش یافت
  • معیار لندن دارای نام‌های معدنی است که امیدوارانه به چین نگاه می‌کنند

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

پس زمینه FTSE 100 INDEX FUNDAMENTAL

شاخص FTSE 100 در روز چهارشنبه به دنبال برخی از داده های تولید پرفروش در خارج از چین در یک تقویت عمومی برای سهام به اشتراک گذاشته شد.

شاخص مدیران خرید آن کشور برای ماه فوریه به 52.6 رسید که سریع‌ترین سرعت رشد از آوریل 2012 و بسیار بالاتر از چاپ کم‌خون 50.1 ژانویه است. در منطق نظرسنجی های PMI، 50 نقطه ای است که رشد را از انقباض جدا می کند.

داده‌ها از دارایی‌های آشکارا ردیابی رشد مانند سهام و دلارهای کالایی استرالیا و نیوزلند پشتیبانی می‌کنند. شاخص بنچمارک بلو تراشه لندن با استخراج‌کنندگان و حفاری‌هایی که در صورت افزایش تقاضای مواد خام چینی سود می‌برند، به خوبی ذخیره می‌شود، و به‌درستی افزایش یافته است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بخش خدمات چین نیز رشد قابل توجهی را مدیریت کرد و این امیدواری را ایجاد کرد که لغو قابل توجه محدودیت‌های مرتبط با کووید، بهار جدی را به گام اقتصادی چین بازگرداند.

FTSE 100 به شدت به اقتصاد داخلی خود وابسته نیست، اما در این هفته نیز شادی نادری وجود داشت. ریشی سوناک، نخست وزیر، روز سه شنبه به توافقی با اتحادیه اروپا بر سر وضعیت ایرلند شمالی دست یافت که امید می رود تجارت گسترده تری را پس از برگزیت بین اتحادیه اروپا و کشور عضو سابق آن باز کند.

بانک مرکزی انگلیس یک نکته واقع گرایی غم انگیز را نشان داد و اندرو بیلی، رئیس کل آن کشور، روز چهارشنبه گفت که راه آسانی برای خروج از بحران هزینه زندگی در کشور وجود ندارد. او افزود که افزایش بیشتر نرخ بهره احتمالاً وابسته به داده‌ها است، اگرچه البته او نمی‌تواند آنها را رد کند. سخنان او آشکارا شور و شوق سرمایه گذاران را برای FTSE که هنوز بر آن ارقام چین متمرکز شده بود، کاهش نداد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی FTSE 100

image1.png

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

این شاخص از اکتبر 2022 همراه با بسیاری دیگر از روند صعودی قوی برخوردار بوده است، اما ممکن است نشانه هایی وجود داشته باشد که در صورت بروز فرسودگی اندکی وجود داشته باشد. با این حال، اقدام کوتاه مدت قیمت احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

یک کانال روند صعودی قابل احترام از آن کف های اکتبر تحت فشار قرار می گیرد و جالب است که ببینیم آیا شاخص می تواند در این هفته بالاتر از آن بسته شود یا خیر. کانال در هر سقوط به زیر 7788.05 شکسته خواهد شد.

اگر این کار برطرف شود، تمرکز سریعاً به سمت اولین اصلاح فیبوناچی در افزایش از اکتبر تا اوج اواسط فوریه تغییر خواهد کرد. این در سطح 7755.70 قرار می گیرد که خیلی کمتر از بازار فعلی نیست.

یک لغزش به این نقطه ممکن است نشان دهد که شکل گیری سر و شانه در چت روزانه در حال شکل گیری است و به نوبه خود می تواند به کاهش بیشتر اشاره کند، اما این شاخص هنوز آنقدر کمتر از قله های ماه گذشته نزول نکرده است که آنها را از وضعیت خارج کند. محدوده تلاش صعودی مشخص

با این حال، شاخص احساسات خود IG از این دیدگاه حمایت می کند که پیشرفت صعودی حداقل در کوتاه مدت به سختی به دست خواهد آمد. تنها 20 درصد از معامله گران در سمت صعودی قرار دارند.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.