سودهای نفتی بر اساس ریسک ژئوپلیتیکی بالا، بازار را برای اختلالات تجارت انرژی

[ad_1] چشم انداز قیمت نفت خام: قیمت WTI بیش از 2 جهش کرد.5٪ پس از یک اصلاح کوتاه سه شنبه گزارش‌هایی مبنی بر اینکه روسیه به وعده خود مبنی بر کاهش فعالیت‌های نظامی در اوکراین عمل نکرده است، بر احساسات تأثیر می‌گذارد و ترس از مختل شدن بیشتر انرژی را تشدید می‌کند. در این مقاله

کد خبر : 185596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
سودهای نفتی بر اساس ریسک ژئوپلیتیکی بالا، بازار را برای اختلالات تجارت انرژی

[ad_1]

چشم انداز قیمت نفت خام:

  • قیمت WTI بیش از 2 جهش کرد.5٪ پس از یک اصلاح کوتاه سه شنبه
  • گزارش‌هایی مبنی بر اینکه روسیه به وعده خود مبنی بر کاهش فعالیت‌های نظامی در اوکراین عمل نکرده است، بر احساسات تأثیر می‌گذارد و ترس از مختل شدن بیشتر انرژی را تشدید می‌کند.
  • در این مقاله به سطوح فنی کلیدی WTI که ممکن است در روزهای آینده وارد عمل شوند نگاهی می اندازیم

بیشترین خوانده شده: Dow Jones، Nasdaq 100، S&P 500 Technical Outlook

نفت خام (WTI) بیش از 2 افزایش یافت.5% تا 107 دلار.8 روز چهارشنبه، پس از عقب نشینی در جلسه قبل که قیمت ها برای مدت کوتاهی به 98.55 دلار در هر بشکه کاهش یافت. روز سه‌شنبه، پس از اینکه دولت رئیس‌جمهور پوتین اعلام کرد که مقداری کاهش می‌دهد، جو بازار تقویت شد فعالیت نظامی در اوکراین برای ایجاد اعتماد در مذاکرات آتش بس. با این حال، امروز با گرم شدن دوباره تنش های ژئوپلیتیکی، احساسات بدتر شد.

به نظر می رسد با نشانه هایی مبنی بر اینکه مسکو از مذاکرات صلح جاری به عنوان پرده ای برای سازماندهی مجدد برای یک حمله جدید استفاده می کند، امیدها به کاهش تنش در حال محو شدن است. در واقع، گزارش شده است که نیروهای روسی به گلوله باران چندین هدف در حومه کی یف در طول شبانه روز، علیرغم تعهد به کاهش عملیات رزمی در اطراف پایتخت، ادامه می دهند.

آخرین تحولات، با تشدید موضع نخست وزیر بریتانیا و تشویق غرب به دو برابر کردن مجازات های اقتصادی، درخواست ها را برای اعمال اقدامات تنبیهی جدید علیه مسکو به دلیل تجاوزاتش تسریع کرده است.

در حالی که اروپا از تحریم بخش انرژی روسیه خودداری کرده است. فشار برای نوعی از تحریم در حال افزایش است. اتحادیه اروپا ممکن است در نهایت این مسیر را دنبال نکنداما صرف احتمال اختلال بیشتر در جریان تجارت انرژی، همراه با عدم پیشرفت در بازگرداندن توافق هسته‌ای 2015 ایران، یک سوگیری صعودی قوی برای قیمت نفت ایجاد می‌کند. به این دلایل، هرگونه عقب نشینی در WTI یا برنت ممکن است فرصتی جالب برای ایجاد قرار گرفتن در معرض طولانی مدت با این کالا باشد.

با تمرکز بر تحلیل تکنیکال، پس از یک اصلاح مختصر در اوایل هفته، WTI جایگاه خود را پیدا کرد و توانست از حمایت خط روند نزدیک به 98.55 دلار جهش کند و صعود خود را با 2 ~ از سر گرفت..5درصد افزایش در روز چهارشنبه اگر شتاب صعودی در جلسات آتی افزایش یابد، قیمت ممکن است در راه آزمایش مجدد بالاترین قیمت روز پنجشنبه گذشته در حدود 116.61 دلار باشد. با قدرت بیشتر، مانع اصلی بعدی در اوج سال 2022 با 129.42 دلار است.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان برگردند و جرقه بازگشت نزولی را ایجاد کنند، حمایت اولیه روی 103.94 باقی می ماند، یعنی اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی صعودی دسامبر 2021/مارس 2022. اگر این کف شکسته شود، نفت می تواند کاهش خود را افزایش دهد و مقاومت خط روند و میانگین متحرک ساده 50 روزه خود را در 98.55 دلار به چالش بکشد.

نمودار فنی نفت خام

سودهای نفتی بر اساس ریسک ژئوپلیتیکی بالا، بازار را برای اختلالات تجارت انرژی

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار و مشارکت کننده



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.