سودان اتهامات قاچاق طلای غیرقانونی روسیه را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] سودان ادعای قاچاق صدها تن طلای غیرقانونی توسط نهادهای روسی را رد کرده است. مقامات این اتهامات را اخبار جعلی خوانده و گفته اند که سودان در واقع به دنبال احیای اقتصاد خود از طریق استخراج طلا است. افزایش ذخایر طلای روسیه اونور احمد اونور، سفیر سودان در روسیه اخیراً ادعاهایی را که نهادهای

کد خبر : 178681
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
سودان اتهامات قاچاق طلای غیرقانونی روسیه را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

سودان ادعای قاچاق صدها تن طلای غیرقانونی توسط نهادهای روسی را رد کرده است. مقامات این اتهامات را اخبار جعلی خوانده و گفته اند که سودان در واقع به دنبال احیای اقتصاد خود از طریق استخراج طلا است.

افزایش ذخایر طلای روسیه

اونور احمد اونور، سفیر سودان در روسیه اخیراً ادعاهایی را که نهادهای این کشور اخیراً «صدها تن طلای غیرقانونی» را از خاک کشورش قاچاق کرده اند، رد کرد. اونور در مخالفت با این اتهامات، گزارش منتشر شده توسط روزنامه انگلیسی تلگراف را “اخبار جعلی” خواند و افزود که داستان “از تخیل” نویسنده داستان ایجاد شده است.

روزنامه تلگراف در گزارش خود نوشت روسیه که سومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است، از سال 2010 بر رشد بیش از 300 درصدی میزان طلای نگهداری شده در بانک مرکزی این کشور نظارت داشته است. این گزارش ادعا می کند که بیشتر طلا از آفریقا و سودان در مرکز قاچاق بوده است. بر اساس این گزارش، ذخایر طلا برای محافظت از پول روسیه در برابر اثرات تحریم های غرب علیه مسکو مورد استفاده قرار می گیرد.

این گزارش به یکی از مدیران ناشناس یکی از بزرگترین شرکت‌های طلا سودان اشاره می‌کند که ادعا می‌کند این فلز گرانبها از طریق هواپیماهای کوچک از فرودگاه‌های نظامی در سراسر کشور به روسیه قاچاق می‌شود.

40 خریدار طلا دستگیر شدند

در همین حال، رد ادعاهای قاچاق توسط اونور به دنبال گزارش هایی مبنی بر اینکه دولت نظامی سودان در واقع در حال برنامه ریزی برای استفاده از صنعت معدن طلای این کشور با تولید 50 تن در سال برای جلوگیری از فروپاشی احتمالی اقتصاد است، رد شد. به گزارش صدای آمریکا، ژنرال محمد حمدان داگالو، فرمانده دوم دولت نظامی سودان، اخیراً با معدنچیان طلا که متعهد شدند این فلز گرانبها را به بانک مرکزی تحویل دهند، ملاقات کرد.

در این گزارش همچنین آمده است که داگالو، که با نام همتی نیز شناخته می شود، در مورد اینکه خریداران غیرقانونی طلا – که 40 نفر از آنها دستگیر شده اند – مشکلی ندارند، صحبت کرده است. در عوض، فرمانروای نظامی انگشت خود را به طرف احزاب ناشناخته ای نشانه می رود که فلزات گرانبها را به قاچاقچیان می فروشند. وی افزود: ما متوجه خواهیم شد. با این حال، همانطور که در این گزارش اشاره شد، همتی جزئیاتی در مورد ملیت هایی که به دلیل معاملات غیرقانونی طلا دستگیر شده اند، ارائه نکرد.

اگرچه مقامات دولت سودان ادعای قاچاق طلای روسیه را رد کرده اند، صدای آمریکا گزارش داد که همتی قبل از آغاز درگیری ها در اوکراین از مسکو بازدید کرده بود. در جریان این دیدار، گزارش شد که حاکم نظامی در مورد افزایش همکاری میان سودان و روسیه گفتگو کرده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.