سوت زنان در تعقیب ناشران متخلف

هوشمند نیوز-نیلوفر رزم‌آرا؛ حسین محمودی اصل کارشناس بازارسرمایه درباره تاثیرات سوت‌زنی بر شفافیت بازارسهام، اظهار کرد: سوت‌زنی به معنای استفاده از ظرفیت افراد جامعه و فعالان در جهت نظارت بیشتر، عمیق و پویا نسبت به یک بازار یا یک فرایند است. این کارشناس بازارسرمایه گفت: عملکرد سوت‌زنی بیشتر جنبه پیشگیری از تخلفات را دارد زیرا

کد خبر : 207060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۱
سوت زنان در تعقیب ناشران متخلف



هوشمند نیوز-نیلوفر رزم‌آرا؛ حسین محمودی اصل کارشناس بازارسرمایه درباره تاثیرات سوت‌زنی بر شفافیت بازارسهام، اظهار کرد: سوت‌زنی به معنای استفاده از ظرفیت افراد جامعه و فعالان در جهت نظارت بیشتر، عمیق و پویا نسبت به یک بازار یا یک فرایند است.

این کارشناس بازارسرمایه گفت: عملکرد سوت‌زنی بیشتر جنبه پیشگیری از تخلفات را دارد زیرا اگر ناشران و مسئولان مربوط احساس کنند که علاوه بر دستگاه‌های نظارتی سایر اشخاص عملکرد آن‌ها را نیز رصد می‌کنند خطاها و تخلفات خود را کاهش خواهند داد.

محمودی اصل افزود: همچنین سوت‌زنی بر ارائه گزارش ناشران در سامانه کدال نیز تاثیر می‌گذارد زیرا این مسئله می‌تواند در صورت مدیریت مناسب تخلفات صورت گرفته در لایه‌های پنهان را نیز آشکار سازد.

محمودی اصل با بیان اینکه اقدام سازمان بورس در راستای اهداء جوایز به اشخاص سوت زن بسیار مناسب است گفت: این امر سهامداران و فعالان بازارسهام را نسبت به عملکرد ناشران و مسئولان مربوط حساس‌تر می‌کند و سایر ارگان‌ها نیز می‌توانند از عملکرد سازمان بورس در راستای اهداء جوایز به سوت‌زنان الگو برداری کنند.

این کارشناس بازارسرمایه در پایان تاکید کرد: سازمان بورس می‌بایست جداولی از تخلفات تهیه کند و آن را در سامانه دیده‌بان سلامت قرار دهد زیرا تعدادی کثیری از فعالان و سهامداران نسبت به اقدامات تخلف آمیز آگاهی لازم را ندارند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.