سوئیچ خورشیدی پورتوریکو یک ماده مرگ و زندگی – رئیس انرژی ایالات متحده

[ad_1] هنگامی که چراغ‌ها در قلمرو ایالات متحده خاموش می‌شوند، پنل‌های خورشیدی پشت بام با پشتیبان‌گیری از باتری می‌توانند انرژی لازم را برای نگهداری داروهایی مانند انسولین در یخچال، ونتیلاتورها و شارژ تلفن‌ها فراهم کنند و به طور بالقوه در طول طوفان جان انسان‌ها را نجات دهند. گراهلم، کارشناس ارشد جو بایدن در تعمیر شبکه

کد خبر : 340833
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
سوئیچ خورشیدی پورتوریکو یک ماده مرگ و زندگی – رئیس انرژی ایالات متحده

[ad_1]

هنگامی که چراغ‌ها در قلمرو ایالات متحده خاموش می‌شوند، پنل‌های خورشیدی پشت بام با پشتیبان‌گیری از باتری می‌توانند انرژی لازم را برای نگهداری داروهایی مانند انسولین در یخچال، ونتیلاتورها و شارژ تلفن‌ها فراهم کنند و به طور بالقوه در طول طوفان جان انسان‌ها را نجات دهند.

گراهلم، کارشناس ارشد جو بایدن در تعمیر شبکه جزیره، روز سه شنبه در اوروکوویس، شهری دورافتاده واقع در رشته کوه مرکزی، به رویترز گفت: «این مسئله مرگ و زندگی در شرایط واقعی، در زمان واقعی است. “این فقط یک سوال خوب (یا) آب و هوا نیست.”

این سفر یک هفته ای چهارمین سفر او از ماه اکتبر به این جزیره با حدود 3.2 میلیون شهروند آمریکایی بود که انتظار می رفت سفرهای بیشتری نیز داشته باشد. پورتوریکو معمولاً مورد توجه روسای انرژی ایالات متحده نبوده است.

مطالعات نشان می دهد که بین 3000 تا 4600 نفر پس از طوفان ماریا در سال 2017 جان خود را از دست دادند. در میان جوامعی که بیشترین آسیب را دیدند، جوامعی با افراد مسن و کم درآمد بودند. در برخی از شهرهای کوهستانی، برق به مدت 11 ماه قطع شد.

در سپتامبر، طوفان ضعیف‌تر فیونا دوباره شبکه را از بین برد و نگرانی‌ها در مورد شکنندگی سیستم چند دهه‌ای تحت سلطه نیروگاه‌های سوخت فسیلی را تشدید کرد.

در خیابان ها و تالارهای شهر، گرانهولم پیامی داشت: وزارت انرژی 1 میلیارد دلار در کنگره تصویب کرده است تا پانل های خورشیدی روی پشت بام را تامین کند. اولین دسته از بودجه به آسیب پذیرترین افراد اختصاص می یابد و در اواخر سال 2023 تخصیص می یابد.

در حالی که جزیره آفتابی کارائیب برای انرژی خورشیدی مناسب است، درس های آموخته شده در آنجا می تواند پیامدهای گسترده تری برای بقیه کشور داشته باشد.

او گفت: “برای مردم مهم است که بدانند هر جیب ملت می تواند از حرکت به سمت انرژی پاک بهره مند شود.”

“امید برای مردم”

ژسوس کولون برلینگری، شهردار اوروکوویس، گفت که بیش از 100 نفر در شهر پس از ماریا به دلیل شرایط بهداشتی که به دلیل قطع برق تشدید شده بود جان خود را از دست دادند.

زمانی که فیونا سالها بعد برق را قطع کرد، اوروکوویس ژنراتورهایی با سوخت نفت خریداری کرده بود. اما ژنراتورها گازهای گلخانه ای را منتشر می کنند و سوخت در جزیره ای که تمام نفت خود را وارد می کند گران است.

کولون به انرژی خورشیدی ارائه شده توسط Granholm علاقه دارد، زیرا می تواند قبوض برق را نیز کاهش دهد، معمولاً دو برابر قبوض در سرزمین اصلی. این یک امید برای مردم است.»

گرانهولم گفت که حدود 400000 خانه به انرژی خورشیدی روی پشت بام نیاز دارند اما یک میلیارد دلار فقط برای 50000 خانه کافی است.

و برای پروژه‌های پورتوریکو دریافت اعتبار مالیاتی خورشیدی که در قانون کاهش تورم سال گذشته افزایش یافته بود، دشوار است، زیرا ساکنان ملزم به پرداخت برخی مالیات‌های فدرال نیستند.

با این حال، خوزه تورس، کارشناس مالی، موسس Monllor Capital، گفت که سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند از مزایای IRA بهره ببرند زیرا امکان تخفیف نقدی برای انرژی خورشیدی را فراهم می‌کند. سپس تنها چیزی که نیاز داریم دریافت وام پل است تا بتوانیم پروژه ها را بسازیم.

خورشیدی به طور پیوسته در حال رشد است. طبق گزارش انجمن صنعت انرژی خورشیدی، پورتوریکو سال گذشته رکورد 163 مگاوات ظرفیت نصب کرد و رتبه خود را از 34 در دو سال گذشته در فهرست 50 ایالت و جزیره به 25 رساند.

“اعتماد خود را به دست آورید”

پورتوریکو برای مقابله با تهدید طوفان های ناشی از تغییرات آب و هوایی، اهدافی را برای 40 درصد انرژی های تجدیدپذیر تا سال 2025 و 100 درصد تا سال 2050 تعیین کرده است. قانون 2019 قبل از اهداف گسترده بایدن برای کربن زدایی کل اقتصاد ایالات متحده تا اواسط قرن بود.

وظیفه دلهره آور است. پورتوریکو تنها حدود 3 درصد از برق خود را از انرژی های تجدیدپذیر و بقیه را از سوخت های فسیلی تولید می کند. بسیاری از تلاش‌ها در سال‌های اخیر تغییر از نفت سوزی به گاز طبیعی بوده است.

در شهر کاستانر، گرانهولم با افرادی آشنا شد که ریزشبکه‌ها، پنل‌های خورشیدی روی پشت‌بام همراه با ذخیره‌سازی باتری، برق‌رسانی به نانوایی‌ها و بستنی‌ها و سالن‌های زیبایی را به اشتراک می‌گذارند. این سیستم‌ها که عمدتاً توسط خیرین و کمک‌های مالی دولتی ارائه می‌شوند، می‌توانند امنیت انرژی را برای بیش از یک هفته در صورت خرابی شبکه تأمین کنند.

گرانهولم و دیگر مقامات در مورد PR100، یک مطالعه وزارت انرژی، با نتایج اولیه که نشان می‌دهد این جزیره پتانسیل تولید انرژی بیشتر از انرژی‌های تجدیدپذیر را دارد، بحث کردند.

او همچنین از افرادی شنید که فشار خورشید محور را زیر سوال می بردند و نگران توزیع کند میلیاردها دلاری بودند که دولت فدرال پس از طوفان ماریا برای اصلاح شبکه موجود وعده داده بود.

گرانهولم می‌گوید: «بسیاری از تشریفات اداری وجود دارد. “ما در تلاش هستیم تا این توقف نظارتی را پاک کنیم.”

Yamilette Albino، وکیل در مرکز غیرانتفاعی قانون انعطاف‌پذیری گفت: تاکید بر انرژی خورشیدی می‌تواند به قیمت جایگزین‌های دیگر مانند زمین گرمایی، انرژی بادی و تولید سوخت از تجزیه زباله‌هایی مانند کود و پوشش گیاهی تمام شود.

او نگران بود که تقاضا برای باتری‌های پشتیبان انرژی خورشیدی می‌تواند قیمت لیتیوم را افزایش دهد و استفاده از انرژی خورشیدی را در درازمدت محدود کند.

گرانهولم گفت: “ما باید اعتماد شما را به دست آوریم، و دلیل آن در پودینگ خواهد بود.”

(گزارش توسط تیموتی گاردنر؛ ویرایش توسط مارگریتا چوی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.