سوئیس کمتر تحت تأثیر بحران صنعت کریپتو قرار گرفته است، یافته های مطالعه – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که صنعت جهانی که حول دارایی های دیجیتال ساخته شده است در حال از دست دادن سرمایه است و مشاغل رو به کاهش است، به نظر می رسد سوئیس نسبتاً خوب از پس طوفان برآید، یک بخش از تحقیقات ادعا می کند. در واقع، تعداد شرکت‌های ارز دیجیتال در سال پرتلاطم گذشته

کد خبر : 309530
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
سوئیس کمتر تحت تأثیر بحران صنعت کریپتو قرار گرفته است، یافته های مطالعه – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که صنعت جهانی که حول دارایی های دیجیتال ساخته شده است در حال از دست دادن سرمایه است و مشاغل رو به کاهش است، به نظر می رسد سوئیس نسبتاً خوب از پس طوفان برآید، یک بخش از تحقیقات ادعا می کند. در واقع، تعداد شرکت‌های ارز دیجیتال در سال پرتلاطم گذشته بیشتر از شرکت‌هایی بود که آن را ترک کردند، یا در کل کسب‌وکار را ترک کردند.

دره کریپتو در سوئیس با وجود زمستان کریپتو تعداد ساکنان خود را حفظ می کند

رکود بازار و فروپاشی پلتفرم هایی مانند صرافی ارزهای دیجیتال FTX و اکوسیستم Terra-luna موج شوک را در صنعت ایجاد کرد. رویدادهای منفی سال 2022 منجر به ضرر برای سرمایه گذاران، مشتریان و شرکت ها شد در حالی که بازیگران بزرگی مانند Coinbase و Genesis اخراج خود را اعلام کردند.

به گزارش Swissinfo، با این حال، داده‌های گردآوری‌شده توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر CV VC نشان می‌دهد که سوئیس دوستدار رمزارز شاهد هیچ چیز خیلی دیدنی نبوده است. طبق گزارش 50 برتر آن، 183 کسب و کار بلاک چین در سال گذشته منحل شدند، اما 190 استارت آپ و شرکت خارجی دفاتر جدیدی افتتاح کردند.

محققان همچنین دریافتند که دره کریپتو سوئیس، واقع در کانتون زوگ، اکنون تقریباً به همان تعداد موجودات در سال 2021 است – در حال حاضر 1135. آنها 5766 نفر را استخدام می کنند که تنها حدود 4 درصد کمتر از قبل از شروع زمستان کریپتو است.

برجسته‌ترین شرکت‌های ثبت‌شده در سوئیس، FTX Europe و مدیر دارایی‌های رمزنگاری Covario بودند. در این پرتال خبری آمده است: “شعبه سوئیس وام دهنده رمزنگاری Nexo مستقر در بریتانیا نیز پس از جستجو در دفاتر این شرکت در بلغارستان زیر ذره بین قرار گرفته است.”

در همین حال، هیچ یک از نام های بزرگ دیگر اعتراف نکرده اند که به شدت تحت تاثیر نوسانات مداوم در این بخش قرار گرفته اند. مقاله اشاره می کند که یکی از دلایل آن، نگرش مقامات سوئیسی در مورد شرکت های بالقوه فاسد است.

به عنوان مثال، سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس تلاش شرکت تابعه FTX برای تصاحب بانک Neue Privat سوئیس را به دلیل نظارت ناکافی نظارتی بر سایر فعالیت‌های جهانی گروه مسدود کرد.

مطالعه CV VC همچنین نشان می دهد که ارزش 24 شرکت برتر بلاک چین با وجود از دست دادن ارزش قابل توجهی دارایی های کریپتو، 55 درصد افزایش یافته و به 9.7 میلیارد دلار رسیده است. بزرگترین سود در میان آنها، 21Shares، صادرکننده گواهی های مبادله شده با پشتوانه ارز دیجیتال، و Gnosis Safe است که دارایی های مبتنی بر اتریوم را مدیریت می کند. بر اساس این گزارش هر دو بیش از یک میلیارد دلار ارزش گذاری شده اند.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، صنعت کریپتو، کشور رمزنگاری، بخش کریپتو، کریپتو ولی، زمستان رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، CV VC، داده، گزارش، تحقیق، مطالعه، سوئیس، سوئیس

آیا فکر می‌کنید سوئیس می‌تواند راه را برای بهبود در فضای کریپتو هدایت کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Prath / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.