سوئیس دارای «سودآورترین معامله‌گران بیت‌کوین» در سراسر جهان است، در حالی که فرانسه «بهترین کشور معامله‌گر بیت‌کوین است» – اخبار بیت‌کوین

طبق مطالعه اخیر منتشر شده توسط پلتفرم آموزشی و خبری سرمایه گذاری آنلاین Invezz، سوئیس در حال حاضر سودآورترین معامله گران بیت کوین در سراسر جهان را دارد. این بر اساس داده‌های Chainalysis، Worldometers و Triple A است که به Invezz کمک کرد تا به هر کشور امتیازی را از نظر سودآورترین تجارت بیت‌کوین بر

کد خبر : 196119
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
سوئیس دارای «سودآورترین معامله‌گران بیت‌کوین» در سراسر جهان است، در حالی که فرانسه «بهترین کشور معامله‌گر بیت‌کوین است» – اخبار بیت‌کوین


طبق مطالعه اخیر منتشر شده توسط پلتفرم آموزشی و خبری سرمایه گذاری آنلاین Invezz، سوئیس در حال حاضر سودآورترین معامله گران بیت کوین در سراسر جهان را دارد. این بر اساس داده‌های Chainalysis، Worldometers و Triple A است که به Invezz کمک کرد تا به هر کشور امتیازی را از نظر سودآورترین تجارت بیت‌کوین بر اساس کشور اختصاص دهد.

محققان بهترین کشورهای معامله کننده بیت کوین و سودآورترین معامله گران بیت کوین را بر اساس کشور رتبه بندی می کنند

این هفته، محققان invezz.com مطالعه‌ای را منتشر کردند که سودآورترین معامله‌گران بیت‌کوین را بر اساس کشورها با استفاده از آمار از مجموعه داده‌های متعدد بررسی می‌کند. نویسنده این مطالعه، دن اشمور، یک مجموعه داده را توضیح داد که از Chainalysis نشات می‌گیرد، که ۲۵ کشور برتر جهان را بر اساس سود واقعی بیت‌کوین (BTC) در سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد.

15 رتبه بندی برتر کشور بر اساس تیم تحقیقاتی invezz.com.

این به عنوان پس‌زمینه مطالعه عمل کرد، زیرا تیم تحقیقاتی invezz.com از آمار Worldometers و Triple A نیز استفاده کردند. در حالی که داده‌ها نشان می‌دهد سوئیس در حال حاضر سودآورترین معامله‌گران بیت‌کوین در سراسر جهان را دارد، فرانسه از نظر «بهترین تجارت بیت‌کوین» برترین کشور است. ملت.»

“[France] در گزارش اشمور توضیح می‌دهد که رتبه دوازدهم را از نظر درصد سرمایه‌گذاری کشور در کریپتو (3.3%)، اما به ترتیب سوم و هشتم چشمگیر در سود سرانه بیت‌کوین و سود بیت‌کوین به ازای هر سرمایه‌گذار، به ترتیب 275 و 13 دلار است. در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر در دسته بندی های خاص به خوبی قرار گرفتند، فرانسه تنها کشوری بود که در هر سه معیار بالاتر از میانگین قرار داشت.

مطالعه Invezz.com: “فرانسه عنوان بهترین معامله گران بیت کوین را دارد، سوئیس با سود 1268 دلاری به ازای هر سرمایه گذار سودآورترین معامله گران را دارد.”

پس از فرانسه در فهرست کشورها، جمهوری چک و بلژیک از نظر بهترین کشورهای معامله کننده بیت کوین دوم و سوم هستند. سپس به ترتیب کانادا، هلند، سوئیس، آلمان، استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده، اسپانیا، ژاپن، اوکراین، کره جنوبی و ایتالیا قرار دارند. از دیگر کشورهای برجسته می توان به آرژانتین، ویتنام، لهستان، روسیه، تایلند، برزیل، ترکیه و هند اشاره کرد. از میان تمام کشورهای فهرست شده، معامله گران بیت کوین سوئیس تا آنجا که به سود بیت کوین مربوط می شود، حکمرانی کردند.

سوئیس با 1268 دلار سود به ازای هر سرمایه‌گذار سودآورترین معامله‌گران را دارد، با این حال با تنها 1.8 درصد از کل کشور که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، آنها به رتبه ششم سقوط می‌کنند. جمهوری چک نیز مشابه است.» جزئیات مطالعه invezz.com. اما هم سوئیس و هم جمهوری چک به دلایل خاص در این فهرست بسیار پایین تر از فرانسه هستند. سوئیس و جمهوری چک به ترتیب در رتبه‌های ۲۳ و ۲۱ از میان ۲۴ کشور، از نظر درصد جمعیت سرمایه‌گذاری شده در ارزهای دیجیتال (۱.۸ درصد و ۲.۲ درصد)، قرار دارند. [it] در گزارش اشمور آمده است که در نهایت شانس آنها را از بین می برد. محقق invezz.com نتیجه می گیرد:

فرانسه است [that claims] عنوان بهترین معامله گران بیت کوین اما در سرزمین اصلی اروپا باید چیزی در آب وجود داشته باشد، زیرا تسلط آنها بر بالای جدول واضح است.

برچسب ها در این داستان

آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، جمهوری چک، دن اشمور، معامله گران بیت کوین فرانسه، تجارت بیت کوین فرانسه، آلمان، هند، محقق invezz.com، محققان invezz.com، مطالعه invezz.com، ایتالیا، ژاپن، هلند، لهستان ، روسیه، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس، سوئیس معامله گران بیت کوین، تایلند، ترکیه، اوکراین، بریتانیا، ایالات متحده، ویتنام

نظر شما در مورد مطالعه invezz.com و نتایجی که سودآورترین معامله گران بیت کوین را بر اساس کشورها نشان می دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، مطالعه invezz.com

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.