سه سازمان اتاوا بودجه فدرال را برای بهبود رفاه کهنه سربازان دریافت می کنند

[ad_1] امور کهنه سربازان کانادا از طریق صندوق رفاه کهنه سربازان و خانواده حمایت می کند 19 ژانویه 2022 – اتاوا – امور کهنه سربازان کانادا امروز، محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، در کنار یاسر نقوی، نماینده مجلس مرکز اتاوا و محترم دیوید جی مک گینتی، عضو

کد خبر : 157932
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
سه سازمان اتاوا بودجه فدرال را برای بهبود رفاه کهنه سربازان دریافت می کنند

[ad_1]

امور کهنه سربازان کانادا از طریق صندوق رفاه کهنه سربازان و خانواده حمایت می کند

19 ژانویه 2022 – اتاوا – امور کهنه سربازان کانادا

امروز، محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، در کنار یاسر نقوی، نماینده مجلس مرکز اتاوا و محترم دیوید جی مک گینتی، عضو پارلمان اتاوا جنوبی، اعلام کردند که کلاه ایمنی به هارداتس، اتاوا وزارتخانه‌های داخلی و بهداشت پرلی از طریق صندوق رفاه کهنه‌کاران و خانواده کمک مالی دریافت کرده‌اند.

Helmets to Hardhats واقع در اتاوا 700000 دلار برای کمک به زنان و کهنه سربازان LGBTQ2 در مشاغل حرفه ای حرفه ای دریافت خواهد کرد. آنها به کهنه سربازان، خدمت به نیروهای ذخیره، وابستگان و جوانان در یافتن فرصت های شغلی مفید در ساخت و ساز و صنایع مرتبط در سراسر کانادا کمک می کنند، و تنها بر زنان واجد شرایط و افراد LGBTQ2 تمرکز می کنند.

وزارتخانه های داخلی اتاوا 175000 دلار برای تأمین مالی پروژه گنجاندن عملیات خود دریافت خواهند کرد. این پروژه از اقدامات و فعالیت‌هایی برای رسیدگی به افزایش انزوای اجتماعی، اضطراب و مشکلات سلامت روانی که جانبازان بی‌خانمان، تعطیل شده و در معرض خطر با آن‌ها مواجه هستند، حمایت می‌کند، که از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 به‌طور فزاینده‌ای انجام شده است.

Perley Health واقع در اتاوا، 131,050 دلار برای تأمین مالی پروژه ای دریافت می کند که در طول زمان و در سراسر تنظیمات با استفاده از عوامل تعیین کننده مدل سلامت، درک بهتری از سلامت و رفاه کهنه سربازان و خانواده به دست می آورد و از علم پیاده سازی برای ارزیابی پیشنهادی استفاده می کند. برنامه ها و سیاست ها

همه دریافت کنندگان از این بودجه برای ابتکاراتی که رفاه جانبازان و خانواده های آنها را بهبود می بخشد استفاده خواهند کرد. امسال، سازمان‌های منتخب به مسائلی می‌پردازند که جانبازان و خانواده‌های آن‌ها را در دوران بهبودی پس از کووید-19، مانند بی‌خانمانی، بازآموزی، اشتغال، و چالش‌های بهداشتی، همراه با حمایت از گروه‌های عدالت‌خواه مانند زنان و کهنه‌کاران LGBTQ2، مورد توجه قرار می‌دهند. این حمایت از طریق سرمایه گذاری های اضافی در صندوق رفاه جانبازان و خانواده در بودجه 2021 امکان پذیر شده است.

از سال 2018، صندوق رفاه کهنه سربازان و خانواده از سازمان های خصوصی، دولتی و دانشگاهی حمایت مالی کرده است که در تلاش برای بهبود زندگی جانبازان و خانواده های آنها از طریق پروژه ها، ابتکارات و تحقیقات نوآورانه هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.