سه‌گانه‌ی جدید اسپایدرمن پس از No Way Home ساخته خواهد شد

[ad_1] ایمی پاسکال، از تهیه‌کنندگان ارشد فیلم‌های شرکت Sony Pictures Entertainment، به تازگی از همکاری دو کمپانی سونی و مارول برای ساخت سه‌گانه‌ی جدید اسپایدرمن با بازی تام هالند بعد از Spider-Man: No Way Home خبر داده است. کمتر از ۳ هفته تا اکران جدیدترین ساخته‌ی مشترک دو کمپانی سونی و مارول یعنی فیلم Spider-Man:

کد خبر : 136263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سه‌گانه‌ی جدید اسپایدرمن پس از No Way Home ساخته خواهد شد

[ad_1]

ایمی پاسکال، از تهیه‌کنندگان ارشد فیلم‌های شرکت Sony Pictures Entertainment، به تازگی از همکاری دو کمپانی سونی و مارول برای ساخت سه‌گانه‌ی جدید اسپایدرمن با بازی تام هالند بعد از Spider-Man: No Way Home خبر داده است.

کمتر از ۳ هفته تا اکران جدیدترین ساخته‌ی مشترک دو کمپانی سونی و مارول یعنی فیلم Spider-Man: No Way Home در سینماها باقی مانده است و یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از طرفداران وجود دارد، این است که آینده‌ی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول چگونه پیش خواهد رفت و آیا بازهم شاهد این شخصیت محبوب در فازهای بعدی خواهیم بود یا نه.

پس از شکست فیلم The Amazing Spider-Man 2، کوین فایگی، رئیس شرکت Marvel Studios توانست تا سونی را متقاعد کند که با ساخت ریبوت جدید اسپایدرمن این شخصیت را به دنیای سینمایی مارول بیاورد. نهایتا در سال ۲۰۱۶ شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند با حضور در فیلم Captain America: Civil War به MCU پیوست. تام هالند این نقش را در دو فیلم مستقل اسپایدرمن یعنی Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home و همچنین فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز تکرار کرد و حالا هم قرار است با جدیدترین عنوان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول Spider-Man: No Way Home شاهد کامل شدن سه‌گانه‌ی اسپایدرمن تام هالند باشیم.

با اینحال از داستان دقیق فیلم Spider-Man: No Way Home و اتفاقات آن اطلاعات زیادی نداریم و نمی‌دانیم چه سرنوشتی در انتظار مرد عنکبوتی است. حالا طبق طبق گفته‌ی یکی از تهیه‌کنندگان ارشد شرکت Sony Pictures Entertainment، می‌دانیم که پرونده‌ی اسپایدرمن در Spider-Man: No Way Home بسته نخواهد شد.

برخلاف شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند و خبر از آخرین ایفای نقش تام هالند به عنوان مرد عکبوتی در Spider-Man: No Way Home می‌دادند، ایمی پاسکال، تهیه‌کننده‌ی سه‌گانه‌ی اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Fandango تائید کرد که همکاری دو کمپانی سونی و مارول ادامه‌دار خواهد بود و قرار است تا در آینده شاهد ساخته شدن سه‌گانه‌ی جدید اسپایدرمن باشیم و همچنین تام هالند نیز برای ایفای نقش مرد عنکبوتی در این فیلم‌ها بازخواهد گشت. پاسکال گفته که آن‌ها برنامه دارند تا حداقل یک سه‌گانه‌ی دیگر را بر اساس اسپایدرمن بسازند و همچنین احتمال ساخت آثار بیشتری هم وجود دارد. او در این رابطه گفت:

این آخرین فیلمی نیست که قرار است با مارول بسازیم و همچنین این آخرین فیلم مرد عکبوتی نیست. ما در حال آماده شدن برای ساخت فیلم بعدی اسپایدرمن با تام هالند و مارول هستیم. ما در حال فکر کردن به ۳ فیلم اخیر این شخصیت هستیم و اکنون می‌خواهیم به سراغ ۳ فیلم بعدی برویم. این آخرین فیلم ما در دنیای سینمایی مارول نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.