سهم پرسپولیس و استقلال در زیبایی لیگ

[ad_1] ریحانه اسکندری: پیروزی های غیرقابل انتظار، شکست های عجیب و غریب، خطا ها و حتی کمبود های همیشگی تک به تک روح بخش لیگی است که عدم حضور تماشاگران در اکثر مسابقاتش هیجان اصلی را از بین برده است. این بین، برخی مسابقات لیگ برتر بیست و دوم با هیجان و گل های بیشتری

کد خبر : 328209
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۲
سهم پرسپولیس و استقلال در زیبایی لیگ

[ad_1]

ریحانه اسکندری: پیروزی های غیرقابل انتظار، شکست های عجیب و غریب، خطا ها و حتی کمبود های همیشگی تک به تک روح بخش لیگی است که عدم حضور تماشاگران در اکثر مسابقاتش هیجان اصلی را از بین برده است. این بین، برخی مسابقات لیگ برتر بیست و دوم با هیجان و گل های بیشتری دنبال شده است.

دیدار جذاب اولین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، متعلق به دو تیم نفت مسجد سلمان و مس کرمان بود. در این دیدار ۵ گل زده شد که ۳ گل به نام نفتی ها و ۲ گل به نا مس کرمان ثبت شد.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۴ برای نفت مسجد سلیمان و توسط پیمان رنجبری زده شد. دقایقی بعد در دقیقه ۳۰ بازی امید کاظمیان با پاس گل احمد نصیری اولین گل مس کرمان را به ثمر رساند. رضا دهقانی فقط سه دقیقه وقت لازم داشت تا درست در دقیقه ۳۳ بازی با پاسی از پیمان رنجبری گل دوم نفت را بزند. اتفاقات نیمه اول هم چنان ادامه داشت.

در دقیقه ۴۰ بازی حسین دوستار با پاسی از شروین بزرگ گل دوم نفت را هم برای مس جبران کرد. پس از زده شدن سوت نیمه دوم در دقیقه ۵۹ نفت مسجد سلمان سومین گل خود را توسط امیرحسین کریمی با پاس رضا دهقانی وارد دروازه مس کرمان کرد تا این آخرین گل این دیدار پر گل و جذاب در روز افتتاحیه رقم بخورد.

برای دومین بازی جذاب لیگ می توان به دیدار تراکتور سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ برتر اشاره کرد. این دیدار هم ۵ گل داشت. ۳ گل به نام تراکتور و ۲ گل به نام نفت مسجد سلیمان. این بازی با قدرت نمایی تراکتوری ها آغاز شد. جایی که در دقیقه ۲ بازی محمد عباس زاده با پاس گل ریکاردو آلوز گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

این بازی در نیمه اول با شک نفتی ها ادامه پیدا کرد تا در نیمه دوم و در دقیقه ۵۸ میلاد باقری چراغ اول را برای نفت مسجد سلیمان روشن کرد. موتور روشن نفتی ها تا دقیقه ۶۹ پیش رفت تا رضا دهقانی در این دقیقه گل دوم نفت را هم وارد دروازه تراکتور کند. تراکتوری ها اما در ادامه کنترل بازی را به دست گرفتند، در دقیقه ۸۳ بازی محمد عباس زاده با پاسی از ابوالفضل رزاق پور گل دوم برای تراکتور را رقم زد. دقیقه ۸۹ همین بازیکن با پاسی از سجاد دانایی دبل کرد تا تراکتور برنده جدال جذاب هفته نهم لیگ برتر باشد.

هفته دهم لیگ برتر هم از یک دیدار جذاب برخوردار بود. دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور سازی تبریز ۶ گل داشت، که ۴ گل متعلق به سپاهان و ۲ گل متعلق به تراکتوری ها بود. بازی با گل زنی سپاهان در پاسی که مسعود ریگی به عیسی مرادی رساند آغاز شد تا در دقیقه ۷ بازی سپاهان یک بر ۰ از تراکتور پیشی بگیرد. هیجان گل اول همچنان در سپاهان مانده بود که رامین رضاییان در دقیقه ۲۶ گل دوم را نیز برای این زردپوشان به ثمر رساند. طرفداران سپاهان هم چنان مشغول خوشحالی باری دو گل اول بودند که سپاهان در دقیقه ۳۹ با گل عیسی مرادی در پاسی از فرشاد احمدزاده به گل سوم خود دست یافت. بازی در نیمه دوم اما با گل زنی تراکتور سازی آغاز شد. در دقیقه ۵۹ بازی کاوه رضایی گل اول تیمش را ثمر رساند تا بازی جذاب تر شود. دقیقه ۷۴ بازی در اشتباهی از سوی یاران سپاهان گل به خودی شکل گرفت و گل دوم تراکتور هم روی تابلوی امتیازات ثبت شد. سپاهانی ها اما آرام نشستند در انتها نشان دادند چه کسی برنده بی چون و چرا بازی است. شهریار مغانلو در دقیقه ۸۴ با پاسی از فرشاد احمدزاده گل چهارم سپاهان را وارد دروازه تراکتور کرد تا این بازی ۶ گل با پیروزی اصفهانی ها تمام شود.

هفته دوازدهم لیگ برتر حال و هوای دربی داشت. تقابل سرخابی های پایتخت و همان هیجان کری خوانی آشنای بین دو تیم. این دیدار ۴ گل داشت و با تساوی قرمزپوشان و آبی پوشان تهران همراه بود. دربی ۹۹ با درخشش بازیکن خارجی پرسپولیس آغاز شد تا چراغ اول توسط قرمز ها روشن شود. در دقیقه ۱۶ بازی گولسیانی با پاس گل مهدی ترابی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. استقلال هم آرام ننشست اولین گل این تیم هیجان واقعی را وارد بازی کرد. روزبه چشمی در دقیقه ۲۰ با پاس گل جعفر سلمانی اولین گل استقلال را زد. شادی گل اول تمام نشده بود که امیرارسلان مطهری در دقیقه ۵۰ گل دوم را برای آبی های پایتخت به ثمر رساند. مبارزه و تلاش پرسپولیسی ها در آخرین لحظه تمام نشد و و گولسیانی با دبل در دقیقه ۸۹ نتیجه دربی را در آخرین لحظه به تساوی کشاند و پرسپولیس را از شکست در دربی پایتخت نجات داد.

سهم پرسپولیس و استقلال در زیبایی لیگ

دیدار دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم نیز از دیدار های دیدنی لیگ بوده است. بازی ای که در آن به طور کل ۴ گل به ثمر رسیده است و سهم هر دو تیم از این تعداد گل مساوی است. دو تیم گل زنی را دیر شروع کردند و شاید بتوان گفت نیمه دوم بازی عامل زیبایی این بازی بوده است. در دقیقه ۵۸ این بازی محمد طیبی با پاس گل حکیم نصاری اولین گلی نفتی ها را در ورزشگاه فولادشهر به ثمر رساند. موتور گل زنی نفت خاموش نشد و در در دقیقه ۶۵ محمد حسین باصری گل دوم را برای این تیم را وارد دروازه ذوب آهن کرد. در دقایق پایانی بازی هیجان با گل اول ذوب آهن به اوج خود رسید، جایی که آرمان اکوان با پاس گل محمد قریشی گل اول ذوب آن را ثمر رساند. ذوب آهن هم چنان به دنبال رهایی از شکست و کسب تساوی بود و تا لحظات آخر بازی هم دست از تلاش نکشید. در دقیقه ۹۱ بازی ابوالفضل طاهرنژاد با پاس گل صاد صادقی گل دوم ذوب آهن را زد و بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید.

دیدار پر گل دیگر لیگ مربوط به بازی استقلال و مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر است. این بازی ۵ گل با گل معین عباسیان برای مس کرمان آغاز و با گل به خودی میلاد خدایی به نفع استقلال دقیقه ۱۹ ادامه پیدا کرد. این بازی دیگر تا دقیقه ۷۰ گلی نداشت تا در همین دقیقه استقلال با گل زنی جعفر سلمانی به گل دومش دست یافت. شادی گل اول تمام نشده بود که مهدی قائدی در دقیقه ۷۳ گل سوم استقلال را هم وارد دروازه مس کرمان کرد. مسی ها نیز تا آخرین لحظه دست از مبارزه نکشیدند در دقیقه ۹۷ بازی گل دومشان را توسط عارف رستمی زدند.

سهم پرسپولیس و استقلال در زیبایی لیگ

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.