سهام ZS با افزایش راهنمایی های سه ماهه سوم، جهش سهام امنیت سایبری 21 درصد افزایش یافت

[ad_1] اشتراک گذاری: سهام Zscaler با افزایش راهنمایی 21 درصد جهش کرد. سهام ZS اکنون تنها 1 درصد در سال کاهش یافته است. جی چادری، مدیر عامل شرکت، راهنمای درآمد را 5 درصد افزایش داد. راهنمای سال مالی 30 میلیون دلار افزایش یافته است. Zscaler (ZS)که به دلیل معماری ابری با اعتماد صفر

کد خبر : 356879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
سهام ZS با افزایش راهنمایی های سه ماهه سوم، جهش سهام امنیت سایبری 21 درصد افزایش یافت

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • سهام Zscaler با افزایش راهنمایی 21 درصد جهش کرد.
  • سهام ZS اکنون تنها 1 درصد در سال کاهش یافته است.
  • جی چادری، مدیر عامل شرکت، راهنمای درآمد را 5 درصد افزایش داد.
  • راهنمای سال مالی 30 میلیون دلار افزایش یافته است.

Zscaler (ZS)که به دلیل معماری ابری با اعتماد صفر و پیشنهادات امنیت سایبری رقابتی خود شناخته شده است، پس از اینکه این شرکت بازار را با افزایش راهنمایی های سه ماهه سوم مالی خود غافلگیر کرد، در روز دوشنبه شاهد افزایش سهام خود بود. Zscaler حتی تا 3 ژوئن – بیش از سه هفته دیگر – نتایج سه ماهه را گزارش نمی کند. سهام ZS در جلسه عادی صبح دوشنبه با 21 درصد افزایش به بالای 108 دلار رسید.

تعدادی دیگر از شرکت‌های مطرح امنیت سایبری از این روش پیروی کردند. شبکه های پالو آلتو (PANW) سهام 3 درصد افزایش یافت در حالی که CrowdStrike (CRWD) 6 درصد جهش کرد. فورتینت (FTNT) همچنین در روز جمعه گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافت که با افزایش درآمد و افزایش راهنمایی همراه بود. وال استریت به این باور رسیده است که امنیت سایبری امن ترین بخش ماتریس رشد سهام است. این اقدام قیمت با وجود افت هر سه شاخص اصلی بین 0.05 تا 0.2 درصد در روز دوشنبه آغاز شد. S&P 500 بهتر از NASDAQ عمل می کند، به این معنی که با وجود افزایش شرکت های امنیت سایبری، ارزش بهترین رشد را دارد.

اخبار سهام Zscaler: راهنمای درآمد سه ماهه سوم 5 درصد افزایش یافت

مدیریت Zscaler راهنمای درآمد سه ماهه سوم مالی خود را از نقطه میانی 397 میلیون دلار به نقطه میانی 417 میلیون دلار یا کمی بیشتر از 5 درصد افزایش داد. آنها همچنین پیش بینی خود از درآمد تعدیل شده از عملیات را از نقطه میانی 55.5 میلیون دلار به 62 میلیون دلار افزایش دادند. جی چادری، مدیر عامل شرکت، اکنون فکر می‌کند که صورتحساب‌ها برای سه ماهه تقریباً 40 درصد افزایش خواهد یافت و به 480 میلیون دلار خواهد رسید.

Chaudhry اکنون فکر می کند که درآمد مالی 2023 حدود 30 میلیون دلار بیشتر از قبل در محدوده بین 1.587 تا 1.591 میلیارد دلار خواهد بود.

Chaudhry در بیانیه‌ای گفت: «نتایج اولیه سه‌ماهه سوم ما از بالاترین محدوده راهنمایی‌مان فراتر رفت.» «ما پایانی قوی در سه ماهه داشتیم، زیرا بازگشت سرمایه بالای استفاده از پلت‌فرم Zscaler Zero Trust Exchange همچنان در بین مشتریان و مشتریان بالقوه طنین‌انداز است. در این محیط کلان چالش برانگیز.”

سهام Zscaler قبل از افزایش روز دوشنبه بیش از 20 درصد کاهش داشت. در زمان نگارش این مقاله، سهام تنها 1% YTD از دست داده است. حتی با وجود افزایش استقبال در قیمت سهم، قیمت سهام ZS در سال گذشته 43 درصد کاهش یافته است. با توجه به نرخ های رشد بالا و تحسین تحلیلگران، سهام در طول همه گیری به اوج چشمگیری رسید.

در اوایل ماه آوریل، الکس هندرسون، تحلیلگر Needham، از قیمت متزلزل سهم منصرف نشد. در حالی که Zscaler حدود 105 دلار معامله می‌شد، هندرسون گفت که Zscaler حاشیه عملیاتی خود را دو برابر خواهد کرد و درآمد را با نرخ بلندمدت 30% افزایش می‌دهد. هندرسون با هدف قیمت 210 دلاری خود، سهام را 100 درصد افزایش داد.

پیش بینی سهام Zscaler

خوب، نمی‌توانم بگویم که در دوازده ماه آینده 210 دلار می‌بینم، اما سهام Zscaler مطمئناً برای یک رشد بیشتر آماده است. نزدیک شدن به بالاتر از نوسان 31 مارس در 117.78 دلار تأیید می کند که این روند برقرار است. در این بین، ممکن است در سهام Zscaler مقداری تثبیت شود زیرا معامله گران کوتاه مدت سود خود را از جدول خارج می کنند.

با این حال، این تثبیت به شاخص قدرت نسبی (RSI) اجازه می‌دهد تا به قلمرو بی‌طرف سقوط کند و مرحله بعدی رالی را امکان‌پذیر کند. به هر حال، RSI فقط در جلسه روز دوشنبه از 31 به 61 جهش کرد. به سرعت به 70 منطقه می رسد که بیش از حد خرید شده است، و سپس برای خنک شدن نیاز به اقدامات جانبی دارد.

پس از ادغام، انتظار داشته باشید که سرمایه گذاران نهادی دوباره پرش کنند و سهام ZS را به 135 دلار و 142.50 دلار – هر دو نقطه مقاومت در اوایل سال، برگردانند.

نمودار روزانه ZS

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.