سهام TSLA به بالای 700.00 دلار ادامه می دهد

[ad_1] سهام تسلا در روز پنجشنبه افزایش یافت و به 714.94 دلار رسید. TSLA در یک باند گسترده از 620 تا 760 دلار گیر کرده است. توییتر علیه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شکایت کرد. به روز رسانی: سهام تسلا (TSLA) روز پنجشنبه 0.54 درصد افزایش یافت و در 714.94 دلار بسته شد. وال استریت با

کد خبر : 229205
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۰۶
سهام TSLA به بالای 700.00 دلار ادامه می دهد

[ad_1]

  • سهام تسلا در روز پنجشنبه افزایش یافت و به 714.94 دلار رسید.
  • TSLA در یک باند گسترده از 620 تا 760 دلار گیر کرده است.
  • توییتر علیه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شکایت کرد.

به روز رسانی: سهام تسلا (TSLA) روز پنجشنبه 0.54 درصد افزایش یافت و در 714.94 دلار بسته شد. وال استریت با ترس از رکود اقتصادی که تقاضا برای دارایی‌های پربازده را تضعیف کرد، روز را با مشکل شروع کرد. با این حال، شاخص های ایالات متحده پس از اینکه کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو اشاره کرد که ممکن است بازارها با افزایش 100 واحدی نرخ بهره در ماه ژوئیه، از خود جلو افتاده باشند، موفق شدند و افزود که افزایش 75 واحدی در ثانیه آنها را به حالت خنثی خواهد رساند. میانگین صنعتی داوجونز با 142 واحد کاهش روز را به پایان رساند، در حالی که S&P 500 0.30 درصد کاهش یافت. نزدک کامپوزیت توانست 3 امتیاز یا 0.03 درصد اضافه کند.

تسلا (TSLA) هم از نظر عملکرد موجودی و هم از نظر واحد رانندگی مستقل، بی ثبات و بدون جهت باقی می ماند. سهام در بیشتر سال 2022 تحت فشار بوده است، اما تاکنون حمایت کلیدی 620 دلار را حفظ کرده است. تسلا در نزول تلاش ایلان ماسک برای خرید توییتر (TWTR) گرفتار شده است. از آنجایی که اوضاع در این حوزه زشت می‌شود، سرمایه‌گذاران در تلاش هستند تا تعیین کنند که این موضوع چگونه بر تسلا تأثیر می‌گذارد. با توجه به اینکه ایلان ماسک در حال حاضر کمتر روی خرید تسلا تمرکز کرده است، می‌توان آن را مثبت دانست. یکی دیگر از موارد مثبت را می توان از عدم نیاز به تعهد سهام تسلا به عنوان وثیقه برای معامله توییتر گرفت، اما اخبار روز سه شنبه مبنی بر اینکه توییتر شکایت کرده است، سهام توییتر را به امید پیشبرد احتمالی معامله افزایش داد. این از نظر ما بسیار بعید است.

سهام نیوز تسلا: آیا تسلا اکنون بدون راننده است؟

همچنین با خشم پیرامون شکایت توییتر، روز چهارشنبه نیز مشخص شد که رئیس هوش مصنوعی تسلا اکنون پس از یک وقفه چهار ماهه رسماً شرکت را ترک کرده است.

تسلا اخیراً اعلام کرده است که روز هوش مصنوعی خود را تا 30 سپتامبر به تاخیر انداخته است، بنابراین شاید این برای اعلام برخی توسعه یا جایگزینی باشد؟ در هر صورت، عدم اطمینان بیشتری برای سهام ایجاد می کند.

پیش بینی سهام تسلا

موقعیت کوتاه من در تسلا بیشتر یک دیدگاه کلان است تا برداشتی منفی از خود تسلا. تسلا یکی از بالاترین سهام موجود در بازار از نظر P/E و دیگر چند برابر است. در یک سناریوی انقباض پولی و مالی ترکیبی، سهام‌هایی مانند این تمایل به افزایش شدید نرخ‌گذاری دارند. من احساس می‌کنم تسلا چالش‌هایی در پیش دارد، اما اینها منحصر به تسلا نیستند. احتمالاً این خودروساز بهتر از خودروسازان قدیمی که در عبور از رکود بسیار وحشتناک هستند، آنها را هدایت خواهد کرد.

تسلا در بخش EV فعالیت رایگان داشته است، درست همانطور که نتفلیکس در بخش استریم فعالیت رایگان داشت، و ببینید که بعد از ورود شرکت‌های قدیمی چه اتفاقی افتاد. اکثر تحلیلگران وال استریت پیش‌بینی می‌کنند که تسلا 15 درصد از بازار خودروهای برقی یا خودرو را در اختیار داشته باشد. این به نظر من خیلی بالاست هیچ خودروسازی تا به حال نتوانسته است چنین سهمی از بازار داشته باشد. تویوتا در حال حاضر با 10 درصد سهم بازار، رتبه اول جهان را دارد.

از نظر فنی، 620 دلار سطح کلیدی باقی می ماند. استراحت در آنجا باید منجر به حرکت به 540 دلار شود، اما فاصله حجمی تا 430 دلار وجود دارد و اگر 620 دلار شکسته شود، ممکن است اوضاع واقعاً زشت شود. این فاز فعلی پس از حرکت به سمت پایین، مانند یک مرحله تثبیت به نظر می رسد. مراحل تثبیت معمولاً منجر به شکست در جهت روند قبلی یعنی نزولی می شود. شکستن 760 دلار به پایان می رسد و به احتمال زیاد به پایان می رسد کوتاه من!

نمودار تسلا، هفتگی

نویسنده کوتاه تسلا و توییتر است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.