سهام Rivian در درآمد و راهنمایی افزایش یافت – زمان خرید RIVN است؟

با تسکین درآمدها، سهام ریوین جهش می کند. درآمد RIVN در یک راستا است و دستورالعمل تولید حفظ می شود. سهام ریوین پس از ساعت 2 درصد افزایش یافت. Rivian (RIVN) پس از بسته شدن در روز چهارشنبه سود خود را منتشر کرد و سهام برای اخبار بد آماده شد. RIVN در روز چهارشنبه نزدیک

کد خبر : 205937
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
سهام Rivian در درآمد و راهنمایی افزایش یافت – زمان خرید RIVN است؟


  • با تسکین درآمدها، سهام ریوین جهش می کند.
  • درآمد RIVN در یک راستا است و دستورالعمل تولید حفظ می شود.
  • سهام ریوین پس از ساعت 2 درصد افزایش یافت.

Rivian (RIVN) پس از بسته شدن در روز چهارشنبه سود خود را منتشر کرد و سهام برای اخبار بد آماده شد. RIVN در روز چهارشنبه نزدیک به 10 درصد تعطیل شده بود زیرا سهام ها آسیب دیدند و نام های با رشد بالا دوباره ضربه بزرگی خوردند. ریوین جلسه عادی خود را با قیمت 20.60 دلار با ضرر 9.6 درصدی بسته است.

Rivian Stock News

در آن زمان سرمایه گذاران به طور قابل درک عصبی بودند، اما ریوین توانست این ترس ها را با درآمد کاهش دهد. سود هر سهم بیش از تخمین ها، 1.43- دلار در مقابل 1.44- دلار است. درآمد 95 میلیون دلار در مقابل 135 میلیون دلار پیش بینی شده بود. با این حال، چیزی که واقعاً توجه را جلب کرد، تأیید مجدد اهداف تولید برای سال 2022 بود. کاهش این اهداف در آخرین تماس سود واقعاً باعث شده بود که سهام Rivian به شدت فروخته شود، بنابراین این بار تسکین خوبی بود. ریوین گفت که در سال 2022 25000 وسیله نقلیه تحویل خواهد داد. تاکنون این شرکت 1227 وسیله نقلیه تحویل داده است. اکنون تقریباً در نیمه‌ی سال قرار داریم و این شرکت هدف تحویل 25000 واحدی را تکرار کرده است. در آن زمان، تولید آن به میزان زیادی افزایش خواهد یافت. بسیار بعید به نظر می رسد

ریوین کمی بیشتر تولید کرد، 2553، اما آنها فقط 1227 را تحویل دادند. شما معمولا برای تحویل پول می گیرید نه برای تولید. این شرکت انباشت نقدی مناسبی دارد، اما به سرعت در حال سوختن است. این کشور سالانه نزدیک به 5 میلیارد دلار از دست می دهد و انتظار دارد هزینه سرمایه ای نزدیک به 3 میلیارد دلار در سال جاری داشته باشد. اعتبار اکنون با کمبود مواجه شده و کوتاهتر شده است.

Claire McDonough گفت: “علاوه بر این، ما مجدداً دستورالعمل EBITDA تعدیل شده 2022 خود را با 4.75 میلیارد دلار و راهنمایی هزینه سرمایه 2.6 میلیارد دلار تأیید می کنیم. چشم انداز ما تغییر اساسی در محیط عملیاتی کلی را فرض نمی کند.” اظهار نظر کاملاً متفاوت است – چشم انداز تغییری در محیط عملیاتی را فرض نمی کند – زمانی که در حال حاضر در مقابل چشمان ما در حال تغییر است.

ما همچنین یک سوال در کنفرانس تلفنی از جان مورفی، تحلیلگر بانک آمریکایی داشتیم، او مقداری محاسبات تقریبی انجام داد و به عدد تولید سه ماهه 4000 رسید. “بنابراین، به نظر می رسد که شما در سرعتی هستید که حداقل در مدل ما، به 4000 واحد به علاوه در سه ماهه دوم دست پیدا کنید. آیا این نوع استدلال درست است؟” مدیرعامل RJ Scaringe پاسخ داد: “این روش درستی برای نگاه کردن به آن است”. هوم، 4000 در هر سه ماه در ریاضیات من 16000 وسیله نقلیه می شود، نه 25000. مدیرعامل اضافه کرد که آنها تولید را افزایش می دهند، اما همچنین با نگرانی گفت: “این کارخانه توانسته است از زنجیره تامین ما پیشی بگیرد.” هوم، آیا زنجیره تامین در حال حاضر بسیار پایدار است؟ اوه اوه، مشکل پیش رو فکر می کند.

پیش بینی سهام ریوین

علاوه بر آنچه در زیر توضیح دادم، دوره قفل برای سرمایه گذاران IPO در Rivian به پایان رسیده است. قبلاً فورد (F) بخشی از سهام خود را فروخته بود و Norges Bank، تنها بزرگترین صندوق مستقل جهان، به تازگی کل سهام خود را رها کرده است. اعتبارات در حال کاهش است و سرمایه گذاران در حال ضرر هستند. آنها سهام را تخلیه می کنند که دقیقاً اطمینان بخش نیست. Norges Bank در دارایی های خود بسیار سخت کوش است – آنها تسلا را با فروش نزدیک به 1.3 میلیون سهام تقسیم کردند.

بازار کاملاً تغییر کرده است و شرکت‌هایی که مخارج سرمایه‌ای بالا و تقاضای نقدی بالا دارند با مشکل مواجه خواهند شد. این دقیقاً همان چیزی است که پس از بحران 2008 رخ داد. پول نقد پادشاه است، اگر اکنون به آن نیاز دارید، باید برای آن گران بپردازید. Mizuho به تازگی قیمت 80 دلاری را برای Rivian تعیین کرده است. Wedbush رتبه خرید را با هدف 30 دلار اعلام کرد. برای کسانی از شما که صعودی هستند، شاید بتوانید به آن بچسبید. برای بقیه، زمان آن فرا رسیده است که به جلو برویم و به دنبال فرصت های دیگر باشیم. میزوهو یکی از طرفداران عرضه اولیه سهام ریویان بود و ودبوش یکی از مدیران این معامله بود، اما تعداد زیادی از آنها وجود داشت.

نمودار سهام Rivian (RIVN)، روزانه


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.