سهام PLTR پس از معامله نرم افزاری با SpecterOps به بالاترین حد جدید در سال 2023 رسید

[ad_1] اشتراک گذاری: سهام Palantir از اول ماه مه 133 درصد افزایش یافته است. کف حمایت قبلی از سال 2021 در 20.55 دلار اکنون نزدیکترین هدف قیمت برای گاوها است. سهام PLTR در نمودار هفتگی RSI بیش از حد خرید شده است. Palantir شراکت جدیدی با SpecterOps ایجاد کرده است. Palantir Technologies (PLTR)

کد خبر : 376948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
سهام PLTR پس از معامله نرم افزاری با SpecterOps به بالاترین حد جدید در سال 2023 رسید

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • سهام Palantir از اول ماه مه 133 درصد افزایش یافته است.
  • کف حمایت قبلی از سال 2021 در 20.55 دلار اکنون نزدیکترین هدف قیمت برای گاوها است.
  • سهام PLTR در نمودار هفتگی RSI بیش از حد خرید شده است.
  • Palantir شراکت جدیدی با SpecterOps ایجاد کرده است.

Palantir Technologies (PLTR) تابستان امسال اشک ریخته است فقط از ابتدای ماه می، شرکت تجزیه و تحلیل داده ها شاهد افزایش 133 درصدی سهام خود بوده است. سال تا به امروز، سهام 183 درصد افزایش یافته است.

نزدیک به یک ماه از زمانی که ریموند جیمز به Palantir بر اساس عملکرد قوی خود رتبه آن را کاهش داد، می گذرد، اما سهام PLTR به رشد خود ادامه داده است. اکنون سهام Palantir به نظر می رسد حداقل از اینجا 14 درصد دیگر افزایش یابد.

سهام Palantir در روز سه‌شنبه 3.9 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله، در اولین ساعت معاملات عادی چهارشنبه در وال استریت 2 درصد افزایش یافت. معاملات آتی NASDAQ 100 در زمان نوشتن 0.2% جلوتر است.

اخبار سهام Palantir: FedStart نرم افزار BloodHound Enterprise را توزیع خواهد کرد

روز سه‌شنبه، Palantir از همکاری جدید با ارائه‌دهنده نرم‌افزار SpecterOps خبر داد. نرم‌افزار BloodHound Enterprise یک ابزار امنیت سایبری است که سازمان‌های دولتی را به توانایی پاسخ سریع به حملات به فهرست‌های فعال خود (AD) مجهز می‌کند.

“طراحی شده برای کمک به سازمان ها به طور فعال و مستمر در شناسایی، مدیریت و اصلاح میلیون ها مسیر حمله AD، [BloodHound Enterprise] Palantir در بیانیه ای گفت: به متخصصان IT Ops و SecOps ابزارهای مورد نیاز برای بهبود چشمگیر و قابل اندازه گیری وضعیت امنیتی AD خود را با حداقل تلاش می دهد.

Palantir از پلتفرم FedStart خود برای در دسترس قرار دادن BloodHound Enterprise برای بسیاری از مشتریان فعلی آژانس دولتی ایالات متحده استفاده خواهد کرد. FedStart یک پلت فرم معتبر است که سازندگان نرم افزار می توانند از آن برای اجرای نرم افزارهای ارائه شده خود در داخل آن استفاده کنند. این به این دلیل است که FedStart یک محیط امن ایجاد کرده است که قبلاً با FedRAMP و IL-5 سازگار است. بدون FedStart، شرکت ها اغلب مجبورند مقدار زیادی پول و زمان صرف کنند تا مطابق با فدرال شوند.

آکاش جین، رئیس Palantir USG گفت: “ما Palantir FedStart را با هدف توانمندسازی شرکت ها برای کاهش اصطکاک و ارائه راه حل ها به دولت با سرعت نوآوری ایجاد کردیم.” «BloodHound Enterprise SpecterOps یکی از آن شرکت‌هایی است که در لبه برتر مدیریت مسیر حمله قرار دارد و راه‌حل‌های آن باید بدون تأخیر در دست دولت باشد».

این اعلامیه تنها یک هفته پس از آن اعلام شد که Palantir از همکاری جداگانه با Carahsoft Technology برای توزیع پلت فرم آپولو خود در دولت‌های ایالتی و محلی بیشتری خبر داد.

سوالات متداول سهام هوش مصنوعی

اول و مهمتر از همه، هوش مصنوعی یک رشته دانشگاهی است که به دنبال بازآفرینی عملکردهای شناختی، درک منطقی، ادراکات و تشخیص الگوی انسان ها در ماشین ها است. هوش مصنوعی که اغلب به اختصار AI نامیده می شود، دارای تعدادی زیر شاخه از جمله شبکه های عصبی مصنوعی، یادگیری ماشینی یا تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده، استدلال نمادین، یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی، تشخیص گفتار، تشخیص تصویر و سیستم های خبره است. هدف نهایی کل زمینه ایجاد هوش مصنوعی عمومی یا AGI است. این به معنای تولید ماشینی است که می تواند مشکلات دلخواه را حل کند که برای حل آن آموزش ندیده است.

چندین مورد مختلف برای استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد. شناخته‌شده‌ترین آنها پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد هستند که از آموزش مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای پاسخ به پرسش‌های مبتنی بر متن استفاده می‌کنند. اینها شامل ChatGPT و پلتفرم Bard Google است. Midjourney برنامه ای است که تصاویر اصلی را بر اساس متن ایجاد شده توسط کاربر تولید می کند. سایر اشکال هوش مصنوعی از تکنیک‌های احتمالی برای تعیین کیفیت یا درک یک نهاد استفاده می‌کنند، مانند پلتفرم وام‌دهی Upstart که از یک سیستم رتبه‌بندی اعتباری تقویت‌شده با هوش مصنوعی برای تعیین شایستگی اعتباری متقاضیان با جستجوی اینترنت برای داده‌های مربوط به شغل و نمایه ثروت آنها استفاده می‌کند. و روابط انواع دیگر هوش مصنوعی از پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ از مطالعات علمی برای تولید ایده‌های جدید برای آزمایش‌های دارویی احتمالی در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. یوتیوب، اسپاتیفای، فیس‌بوک و سایر گردآورندگان محتوا از برنامه‌های هوش مصنوعی برای پیشنهاد محتوای شخصی‌شده به کاربران با جمع‌آوری و سازمان‌دهی داده‌های مربوط به عادت‌های تماشای آن‌ها استفاده می‌کنند.

انویدیا (NVDA) یک شرکت نیمه هادی است که هم تراشه های کامپیوتری متمرکز بر هوش مصنوعی و هم برخی از پلتفرم هایی را که مهندسان هوش مصنوعی برای ساخت برنامه های خود استفاده می کنند، می سازد. بسیاری از طرفداران انویدیا را به‌عنوان یک بازی انتخاب و بیل برای انقلاب هوش مصنوعی می‌دانند، زیرا ابزارهای مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های بیشتر هوش مصنوعی را می‌سازد. Palantir Technologies (PLTR) یک شرکت تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است. این کشور قراردادهای بزرگی با جامعه اطلاعاتی ایالات متحده دارد که از پلتفرم گاتهام خود برای غربال کردن داده ها و تعیین سرنخ های اطلاعاتی و اطلاع رسانی در مورد تشخیص الگو استفاده می کند. محصول Foundry آن توسط شرکت های بزرگ برای ردیابی داده های کارکنان و مشتریان برای استفاده در تجزیه و تحلیل پیش بینی و کشف ناهنجاری ها استفاده می شود. مایکروسافت (MSFT) سهم بزرگی در OpenAI خالق ChatGPT دارد که مورد دوم به صورت عمومی منتشر نشده است. مایکروسافت فناوری OpenAI را با موتور جستجوی Bing خود ادغام کرده است.

پس از معرفی ChatGPT به عموم مردم در اواخر سال 2022، بسیاری از سهام مرتبط با هوش مصنوعی شروع به رشد کردند. به عنوان مثال Nvidia در شش ماه پس از انتشار بیش از 200٪ پیشرفت کرد. بلافاصله، کارشناسان وال استریت شروع به تعجب کردند که آیا بازار توسط حباب فناوری دیگری مصرف می شود یا خیر. استنلی دراکن میلر، سرمایه‌گذار معروف، که سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای را در پالانتیر و انویدیا انجام داده است، گفت که حباب‌ها هرگز تنها شش ماه دوام نمی‌آورند. او گفت که اگر هیجان در مورد هوش مصنوعی به یک حباب تبدیل شود، آنگاه ارزش‌گذاری‌های شدید حداقل دو سال و نیم یا بیشتر مانند حباب DotCom در اواخر دهه 1990 ادامه خواهند داشت. در اواسط سال 2023، بهترین حدس این است که بازار حداقل در حال حاضر در حباب نیست. بله، انویدیا در آن زمان ۲۷ برابر فروش آتی معامله می‌کرد، اما تحلیلگران رشد درآمد بسیار بالایی را برای سال‌های آینده پیش‌بینی می‌کردند. در اوج حباب DotCom، NASDAQ 100 برای 60 برابر سود معامله شد، اما در اواسط سال 2023 این شاخص با 25 برابر سود معامله شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.