سهام PACW به دلیل ترس از آشفتگی بانکی 47 درصد سقوط کرد

[ad_1] اشتراک گذاری: سهام بانک PacWest در روز پنجشنبه 47 درصد سقوط کرد. خرید First Republic توسط JPMorgan در روز دوشنبه تنها نگرانی ها را افزایش داده است. رهبری PacWest گفت که این هفته با خریداران صحبت می کند. سهام PacWest اکنون حدود 90 درصد از آغاز آشفتگی بانکی در ماه مارس کاهش

کد خبر : 355074
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
سهام PACW به دلیل ترس از آشفتگی بانکی 47 درصد سقوط کرد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • سهام بانک PacWest در روز پنجشنبه 47 درصد سقوط کرد.
  • خرید First Republic توسط JPMorgan در روز دوشنبه تنها نگرانی ها را افزایش داده است.
  • رهبری PacWest گفت که این هفته با خریداران صحبت می کند.
  • سهام PacWest اکنون حدود 90 درصد از آغاز آشفتگی بانکی در ماه مارس کاهش یافته است.

PacWest Bancorp (PACW) بار دیگر در حال فروپاشی است و اکنون می‌توان گفت که قطعی است که بحران بانکی ماه مارس با فروش First Republic به JPMorgan در روز دوشنبه پایان نیافته است. پس از تثبیت در روز چهارشنبه پس از سقوط نزدیک به 28 درصدی روز سه‌شنبه، سهام PacWest در معاملات اولیه روز پنجشنبه 47 درصد کاهش یافت. به نظر می رسد هیچ خبر مادی باعث فروش فعلی نشده باشد زیرا مقامات بانک در تمام هفته گفته اند که در حال مذاکره با خریداران احتمالی هستند و همچنین در حال بررسی افزایش سرمایه هستند.

اخبار سهام PacWest

سهام PACW در روز پنجشنبه نزدیک به 3.41 دلار معامله می شود که تقریباً 90 درصد کمتر از قیمت سهام آن از اواخر فوریه است. سقوط بانک سیلیکون ولی منجر به فرار تعدادی از بانک‌های منطقه‌ای، عمدتاً بانک‌های مستقر در غرب ایالات متحده یا کالیفرنیا شد. ائتلاف غربی در روز پنجشنبه بیش از 22 درصد کاهش داشت Zions Bancorp (ZION) و Comerica (CMA) هر کدام 8 درصد تخفیف دارند.

برخی از نگرانی‌ها ناشی از مواجهه بانک‌های منطقه‌ای با املاک تجاری است، صنعتی که در حال حاضر نرخ خالی زیادی دارد. کار همه‌گیری کووید از سیاست‌های خانگی بسیار پس از پایان همه‌گیری گسترش یافته است و بسیاری از شرکت‌ها شروع به کاهش ردپای دفتر خود کرده‌اند. منهتن در حال حاضر دارای نرخ خالی ادارات بالای 16 درصد است، اما بسیاری دیگر از شهرهای بزرگ ایالات متحده شاهد نرخ های بسیار بالاتری از در دسترس بودن هستند.

نگرانی این است که با افزایش نرخ بهره که اجاره ماهانه این دفاتر را بالا می برد، زیرا اکثر وام ها دارای نرخ متغیر هستند، بسیاری از صاحبخانه های تجاری ممکن است شروع به بازگرداندن کلیدها به وام دهندگان خود کنند. وام‌های تجاری املاک و مستغلات در بانک‌های بزرگ منطقه‌ای مانند PacWest به جای بزرگ‌ترین بانک‌های ملی یا مرکز پول متمرکز می‌شوند.

سهام PacWest با گزارش نتایج سه ماهه اول هفته گذشته، حدود 14 درصد افزایش یافت. سپرده ها بانک را در اوج آشفتگی ماه مارس پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی کنار گذاشت، اما این به سرعت پایان یافت. سپرده‌ها بین پایان ماه مارس و اعلام درآمد در 25 آوریل 1.8 میلیارد دلار به 28.9 میلیارد دلار افزایش یافت. از بیرون، به نظر می‌رسد که PacWest ترازنامه سالمی دارد. درآمد بهره کاهش یافت، اما سود کلی افزایش یافت.

پیش بینی سهام PacWest

سهام PacWest امتیاز 20 را در شاخص قدرت نسبی (RSI) ارائه می دهد. سهام به وضوح بیش از حد فروخته شده است. اگر معامله‌گران فرصت‌طلب شروع به خرید سهام کنند، جای تعجب نیست، زیرا هیچ اطمینانی وجود ندارد که PacWest نزدیک به ورشکستگی است. یک بازگشت بزرگ پس از اخبار خوب می تواند به راحتی سهام PACW را به سرعت به 10 دلار بازگرداند تا 200٪ سود کند.

نمودار روزانه PACW

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.