سهام NIO در کنار افزایش ارزش سهام چین بیش از 4 درصد جهش کرد

[ad_1] اشتراک گذاری: دولت چین از انرژی پاک، حمل و نقل و اقتصاد حمایت می کند. سهام Nio روز دوشنبه 10.9 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح از فوریه رسید. شاخص Hang Seng روز سه شنبه در هنگ کنگ 4.1 درصد افزایش یافت. سهام NIO بالاتر از SMAهای 50 روزه و 200

کد خبر : 379447
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
سهام NIO در کنار افزایش ارزش سهام چین بیش از 4 درصد جهش کرد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • دولت چین از انرژی پاک، حمل و نقل و اقتصاد حمایت می کند.
  • سهام Nio روز دوشنبه 10.9 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح از فوریه رسید.
  • شاخص Hang Seng روز سه شنبه در هنگ کنگ 4.1 درصد افزایش یافت.
  • سهام NIO بالاتر از SMAهای 50 روزه و 200 روزه معامله می شود.

Nio (NIO) به نظر می‌رسد سهام روز سه‌شنبه قصد دارد هیچ یک از افزایش 10.9 درصدی خود را از دوشنبه پس ندهد، که این شرکت خودروهای الکتریکی را به بالاترین محدوده قیمتی خود از فوریه رساند. پس از اینکه دولت مرکزی چین اعلام کرد به دنبال سیاست های بیشتر برای حمایت از انرژی پاک و حمل و نقل است، سهام Nio در حال حاضر با 4.7 درصد افزایش به 12.28 دلار در پیش بازار سه شنبه رسیده است.

شاخص Hang Seng در روز سه‌شنبه 4.1% افزایش یافت زیرا بسیاری از معامله‌گران موقعیت‌های فروش کوتاه خود را در اخبار پوشش دادند. معاملات آتی نزدک در پیش‌بازار سه‌شنبه 0.26 درصد افزایش یافت.

اخبار سهام نیو: حمایت دولت چین مقدم بر پوشش کوتاه مدت است

پس از آن که کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین – یک سازمان دولتی که توسعه اقتصادی را ترویج می‌کند – گفت که در حال توسعه سیاست‌هایی برای افزایش سرمایه‌گذاری خصوصی در تعدادی از صنایع استراتژیک است، تجمع بزرگ روز دوشنبه افزایش یافت. این صنایع شامل انرژی پاک و حمل و نقل است – که هر دو با تجارت خودروهای الکتریکی Nio تلاقی دارند.

در روز سه‌شنبه، دفتر سیاسی چین بر این خوش‌بینی افزود. مقام عالی سیاست های خاصی را تعیین نکرد اما اعلام کرد که حمایت از بخش املاک و مستغلات در حال مرگ کشور و تمرکز بر کاهش اشتغال جوانان اولویت های اصلی است. اقتصاد چین پس از همه گیری کووید-19 با سرعت بسیار کمتری نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته بهبود یافته است.

این منجر به دومین روز متوالی افزایش برای سهام چین در روز سه‌شنبه شد زیرا فروشندگان کوتاه مدت برای بستن موقعیت‌های فروش خود عجله داشتند. برای انجام این کار، فروشندگان کوتاه مدت نیاز به بازخرید سهام دارند که اغلب باعث افزایش قیمت سهام می شود.

از فایننشال تایمز: لویی تسه، مدیر عامل کارگزاری هنگ کنگ Wealthy Securities گفت: “اینجا غریزه گله ای وجود دارد، و حدود دو سوم این رالی مانند پوشش کوتاه به نظر می رسد.”

Nio هنوز در برخی از همتایان خود عملکرد ضعیفی دارد Li Auto (LI) و XPeng (XPEV)که تا به امروز 82% و 57% در مقایسه با سود 22% سهام Nio بازدهی داشته اند. بخش اعظم این عملکرد ضعیف مرهون سه ماهه دوم ضعیف Nio است که شاهد کاهش تحویل نسبت به سال قبل بود.

سرمایه گذاران Nio امیدوارند که سرمایه گذاری جدید 740 میلیون دلاری از یک وسیله نقلیه دولتی ابوظبی منجر به راهنمایی مثبت بیشتر در نتایج سه ماهه سوم در اوایل سپتامبر شود.

سوالات متداول NIO

Nio یک طراح و سازنده خودروهای الکتریکی مستقر در شانگهای چین است. این شرکت که قبلاً به عنوان NextEV شناخته می شد، نام خود را به Nio در سال 2017 تغییر داد. Nio تحت نماد NIO در بورس نیویورک (NYSE) و با برچسب 9866 در بورس هنگ کنگ معامله می شود. این شرکت در سال 2014 تأسیس شد، اما در سپتامبر 2020 با عرضه اولیه 1.8 میلیارد دلاری در بورس نیویورک عرضه شد. ویلیام (بین) لی مدیر عامل شرکت Nio است که او با رئیس جمهور لیهونگ کین، یکی دیگر از مدیران تجاری چینی، آن را تأسیس کرد.

تفاوت اصلی با سایر برندهای بزرگ خودروهای برقی مانند تسلا این است که Nio علاوه بر گزینه های شارژ معمولی، فناوری تعویض باتری را نیز ارائه می دهد. این ایستگاه‌های تعویض به رانندگان این امکان را می‌دهند که باتری‌های خود را برای شارژ کامل و یکسان در کمتر از پنج دقیقه خاموش کنند، که به مالکان اجازه می‌دهد تا مسافت‌های طولانی را بدون نیاز به توقف یک ساعته برای شارژ مجدد مانند اکثر خودروهای برقی دیگر رانندگی کنند. در پایان سال 2022، Nio 1305 مکان تعویض باتری داشت و اولین ایستگاه تعویض باتری خود را در ماه مه 2022 در نروژ ساخت. هدف مشتری کاهش اضطراب برد است.

Nio سلطنت خود را با خودروی اسپرت EP9 در سال 2016 آغاز کرد و این خودرو هنوز در مقیاس کوچک تولید می شود. از آن زمان، Nio به کرایه های رایج تر منشعب شد. ES8 در سال 2018 معرفی شد. این یک SUV فول سایز با برد 311 مایل است. شاسی بلند ES6 سال بعد سقوط کرد و بردی معادل 379 مایل داشت. شاسی‌بلند کوچک‌تر EC6 در سال 2020 وارد بازار شد و سدان‌های ET5 و ET7 در سال 2021 عرضه شدند – دو مورد آخر با نسخه‌هایی که قادر به دستیابی به برد 621 مایل هستند. ES7 و EC7 به ترتیب در سال های 2022 و 2023 وارد بازار شدند.

آره. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق خودروسازان چینی به طور کامل بر بازار چین تمرکز می‌کنند، Nio در اواخر سال 2021 ورود خود را به اروپا آغاز کرد. پس از شروع در نروژ، Nio در سال 2022 وارد بازارهای آلمان، دانمارک، هلند و سوئد شد و برنامه‌هایی برای گسترش در بقیه دهه داشت. اگرچه آنها هنوز در ایالات متحده فروخته نمی شوند، اما خودروهای Nio در کالیفرنیا تحت برنامه رانندگی خودمختار آن ایالت آزمایش می شوند.

پیش بینی سهام نیو

سهام Nio در دو هفته گذشته بالاتر از آن معامله شد و حتی از میانگین متحرک 200 روزه (SMA) برای حمایت استفاده کرد. این یک نشانه واقعا خوب است، و این خوش بینی نمودار تایید خواهد شد اگر SMA 50 روزه از همتای 200 روزه خود عبور کند، که ممکن است تا پایان تابستان اتفاق بیفتد. SMA ها در حال حاضر تنها 1 دلار از هم فاصله دارند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در بحبوحه سرخوشی اخیر تا 69 معامله شد – فقط یک رقم کمتر از 70 که معمولاً به معنای خرید بیش از حد سهام است.

با توجه به اینکه SMA 50 روزه همچنان زیر SMA 200 روزه معامله می شود، سهام Nio از نظر فنی در روند نزولی قرار دارد. اگر SMA کوتاه‌تر از SMA بلندمدت عبور کند، این نشان‌دهنده یک الگوی صلیب طلایی است که باعث می‌شود معامله‌گران بیشتری از حاشیه خارج شوند، بنابراین حرکت به سمت دو هدف بعدی قیمت در 13 دلار و 16 دلار تضمین می‌شود.

نمودار روزانه NIO

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.