سهام MULN در روز جمعه برخلاف روند معامله شد، با کاهش 6 درصدی

[ad_1] اشتراک گذاری: سهام مولن در پایان هفته به شدت سقوط کرد. حجم برای MULN طی 10 جلسه گذشته کاهش یافته است. مولن برای اولین تولید Mullen Three رویدادی را در می سی سی پی برگزار می کند. بولینگر موتورز نیز شاسی کابین B4 خود را عرضه می کند. خودرو مولن (MULN) سهام

کد خبر : 377761
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
سهام MULN در روز جمعه برخلاف روند معامله شد، با کاهش 6 درصدی

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • سهام مولن در پایان هفته به شدت سقوط کرد.
  • حجم برای MULN طی 10 جلسه گذشته کاهش یافته است.
  • مولن برای اولین تولید Mullen Three رویدادی را در می سی سی پی برگزار می کند.
  • بولینگر موتورز نیز شاسی کابین B4 خود را عرضه می کند.

خودرو مولن (MULN) سهام در روز جمعه با وجود یک بازار به طور کلی در حال پیشرفت، 6 درصد فروخته می شود. NASDAQ، S&P 500 و Dow Jones همگی بین 0.2% تا 0.3% با شروع جلسه آخر هفته رشد کردند.

اگر جمعه یک جلسه کم حجم و ادغام‌کننده باشد، MULN قرار است هفته‌ای با ناپایداری را در سه ماه دیگر ارائه دهد. سهام MULN از این هفته تا پنجشنبه 4.2 درصد کاهش یافته است که آرام ترین هفته آن از اواسط آوریل خواهد بود.

یکی از محبوب ترین سهام پنی در میان معامله گران، MULN معمولاً به صورت جهت دار حداقل 10٪ در طول یک هفته و اغلب بیش از 20٪ معامله می کند. به عنوان مثال، Barchart.com بتای MULN را 2.17 تخمین می زند، به این معنی که بیش از دو برابر نوسانات کل بازار است.

اگرچه هفته هنوز به پایان نرسیده است، اما حجم تا کنون کمتر از پنج هفته گذشته است. حجم معاملات از اولین هفته کامل جولای کاهش یافته است.

اخبار سهام مولن: کابین های نیمه کامیون های برقی در تابستان حکومت می کنند

روز پنج‌شنبه، مولن تاریخ برگزاری رویدادی را اعلام کرد که به مناسبت رونمایی از خودروی نیمه‌کامیون برقی شاسی سه کابین مولن خود برگزار شد. این رویداد در 24 آگوست برگزار می شود و شامل تورهای کارخانه، ارائه های اجرایی و نمایش وسایل نقلیه خواهد بود.

این رویداد در کارخانه 120000 فوت مربعی Mullen’s Tunica، می سی سی پی برگزار می شود، جایی که مولن سه و ون برقی مولن وان خود را می سازد.

دیوید میچری، مدیرعامل این شرکت گفت: «ما اکنون در مراحل پایانی آمادگی تولید خودرو هستیم و مشتاقانه منتظر تحویل مشتریان هستیم. “ما هیجان زده هستیم که کارخانه مونتاژ Tunica را برای تورها و نمایش وسایل نقلیه باز کنیم.”

Mullen Three یک خودروی تجاری کلاس 3 است که دارای وزن ناخالص 11000 خودرو و برد باتری 130 مایل است. این کامیون می تواند بدنه هایی به طول 14 فوت با وزن بیش از 5800 پوند را بکشد. نیمه دارای قطر چرخشی محکم 38 فوت است.

علاوه بر این، روز پنجشنبه، شرکت تابعه مولن که اکثریت آن متعلق به بولینگر موتورز است، اعلام کرد که تولید آزمایشی کابین شاسی الکتریکی کلاس 4 خود را آغاز کرده است. این وسیله نقلیه با Mullen Three رقابت می‌کند، اما در بیشتر معیارها، آن را شکست می‌دهد. B4، همانطور که از آن نام برده می شود، می تواند محموله ای به وزن 7080 پوند را حمل کند و برد باتری آن 185 مایل است.

بولینگر موتورز پنج خودروی اول را تا پایان ماه اوت و در مجموع 20 دستگاه را تا پایان سه ماهه سوم تکمیل خواهد کرد. این شرکت در حال ساخت این خودروها با مشارکت صنایع رویش در کارخانه خود در لیوونیا، میشیگان است.

کابین شاسی MULN B4

کابین شاسی بولینگر B4

سوالات متداول خودرو مولن

Mullen Automotive یک شرکت خودروهای برقی در مرحله توسعه تجاری است که در Brea، کالیفرنیا مستقر است و معمولاً از مشارکت های خارجی برای تولید وسایل نقلیه خود استفاده می کند. این شرکت در سال 2014 تاسیس شد و در حال حاضر خودروهای تحویل برقی خود طراحی را به فروش می رساند. علاوه بر پیشنهادات تجاری خود، مولن قصد دارد تولید کراس اوور Mullen FIVE EV خود را در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 آغاز کند. Mullen Automotive از طریق ادغام معکوس در اواخر سال 2021 در بورس NASDAQ وارد بازار شد.

دیوید میچری از زمانی که این شرکت را در سال 2014 تأسیس و تأسیس کرد، مدیر عامل شرکت بوده است. مدیر مالی جاناتان نیو، مدیر ارشد بازرگانی جان شوگمن و رئیس بخش خودرو کالین پوپا به میچری پیوستند.

مولن از طریق مشارکت با گروه خودروسازی رندی ماریون، ون تحویل مولن وان خود را با برد الکتریکی 110 مایل توزیع می کند. از طریق توافق با یک تولید کننده و توزیع کننده چینی مستقر در ایرلند، این شرکت همچنین خودروی تحویل شهری تجاری Mullen-GO را در اروپا توزیع می کند. در جولای 2023، مولن تولید تجاری کامیون دوربرد کلاس 3 EV Cab شاسی را برای تحویل فوری در کارخانه خود در می سی سی پی آغاز خواهد کرد. مولن از طریق 60 درصد سهام خود در Bollinger Motors از مزایای شاسی بلند B1 و پیکاپ B2 آن شرکت و همچنین سایر وسایل نقلیه تجاری در آینده بهره خواهد برد. خودروی کراس اوور Mullen FIVE حداقل تا اواخر سال 2024 برای تولید در نظر گرفته نشده است، اما در حال حاضر رزرو شده است.

مولن از زمان عرضه عمومی در اواخر سال 2021، سهام خود را رقیق کرده است. این به این دلیل است که شرکت تاکنون درآمد کمی از عملیات دارد و هیچ سودی ندارد. سهام از زمان ادغام معکوس شرکت در نوامبر 2021 بیش از 99 درصد سقوط کرده است و رقیق شدن سریع بیشتر مقصر است. با در نظر گرفتن تقسیم معکوس 1 به 25 سهام مولن در 4 می 2023، مولن دارای 33338727 سهم در 30 سپتامبر 2022 بود، اما 126281274 سهم در 31 مارس 2023. شرکت مجاز به فروش کمتر از 2 میلیون سهم است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.