سهام MULN بیش از 6 درصد سقوط کرد اما از منطقه تقاضای 1.33 دلار دفاع کرد

[ad_1] سهام MULN علیرغم رشد مجدد شاخص های وال استریت سقوط کرد. سهام MULN هنوز با بالاترین سطح قبلی فاصله زیادی دارد زیرا سرمایه گذاران محتاط هستند. سهام MULN به مقاله Buzz EV واکنش نشان می دهد اما نه به Hindenburg. به روز رسانی: MULN نتوانست حالت بازیابی جزئی را حفظ کند و بار دیگر

کد خبر : 198468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۱۴
سهام MULN بیش از 6 درصد سقوط کرد اما از منطقه تقاضای 1.33 دلار دفاع کرد

[ad_1]

  • سهام MULN علیرغم رشد مجدد شاخص های وال استریت سقوط کرد.
  • سهام MULN هنوز با بالاترین سطح قبلی فاصله زیادی دارد زیرا سرمایه گذاران محتاط هستند.
  • سهام MULN به مقاله Buzz EV واکنش نشان می دهد اما نه به Hindenburg.

به روز رسانی: MULN نتوانست حالت بازیابی جزئی را حفظ کند و بار دیگر به سمت جنوب چرخید و بیش از 6 درصد در روز ریزش کرد. قیمت سهام پس از اینکه بار دیگر حمایت نزدیک به 1.33 دلار را پیدا کرد، دوشنبه در 1.39 دلار به پایان رسید. طبق ادعای هیندنبورگ ریسرچ، قیمت سهام روند را در شاخص های گسترده تر وال استریت کاهش داد. تحقیقات Hindenburg (“Hindenburg”) اوایل این ماه گزارشی را با عنوان “Mullen Automotive: Yet Another Fast-Talking EV Hustle” خطاب به مولن منتشر کرد و این شرکت را در میان بدترین خودروهای الکتریکی (“EV”) نامید.

سهام MULN سرانجام در روز جمعه شکست خورد و با 5 درصد افزایش در 1.48 دلار بسته شد. این امر پس از یک سری زیان رخ داد که باعث شد سهام MULN از 4.18 دلار در ماه مارس حرکت کند، زیرا سرمایه گذاران به شدت موقعیت خود را کاهش دادند و شورت ها نیز وارد معارضه در MULN شدند. برای کسانی که نمی دانند Mullen Automotive یکی دیگر از سازندگان خودروهای برقی است که این بار در خارج از ایالات متحده مستقر است. طبق گفته ماریون پترلکان از مولن، این در مراحل اولیه است و تا سال 2024 یا 2025 تولید نمی شود.

اخبار سهام MULN

تا آنجا که ما اطلاع داریم، این شرکت هنوز به ادعاهای مطرح شده توسط تحقیقات Hindenburg پاسخ نداده است. برخی از این ادعاها بسیار منفی بود و منجر به سقوط شدید قیمت سهام MULN شد. گزارشی با عنوان «باز هم سریع صحبت کردن EV Hustle» جزئیات هزینه های تحقیقاتی محدود را علیرغم ادعاهایی مبنی بر برد باتری پیشگامانه بیان می کند. سایر ادعاهای مطرح شده در این گزارش مربوط به واردات ون هایش است که برای Mullen تغییر نام داده اند، این شرکت فاقد گواهینامه EPA برای فروش خودروهای خود است، مشکلاتی در مورد ابرخودروی Dragonfly و همچنین مشکلاتی که در مورد مدیریت MULN مطرح می کند. ادعاهای قوی در واقع و آنهایی که فکر می کنید پاسخ قوی مدیریت MULN را می طلبد. البته، مولن یا مدیران اجرایی آن هیچ تعهدی برای اظهار نظر در مورد محتوای گزارش هیندنبورگ ندارند، اما از آنجایی که مدیریت مناسب می‌داند که در مورد گزارش‌های مثبت اظهارنظر کند، کمی خوشحال می‌شود. اگر ادعاهای مطرح شده توسط هیندنبورگ نادرست یا حداقل مشکوک باشد، انتظار دارید که مدیریت بیاید و این را بگوید. در عوض، آنها در مورد گزارشی از The Buzz نظر می دهند. دیوید میچری، مدیرعامل این شرکت گفت: “ما گفتگوی بسیار خوبی با دیوید از The Buzz داشتیم. من قدردانی می‌کنم که Buzz برای آشنایی بیشتر با Mullen Automotive وقت گذاشت و به خوانندگان خود فرصتی داد تا درباره شرکت ما و چشم‌انداز خودروهای الکتریکی ما اطلاعات بیشتری کسب کنند.”

در همان مصاحبه، تاریخ عرضه Mullen 5 نیز دقیقاً نزدیک نیست

“اولین تکرار کی به خیابان ها می آید؟ ماریان پترلکان: ما برای 24، 25 فیلمبرداری می کنیم، احتمالا بیشتر شبیه بهار 25”. پس از آن سه سال، در 3 سال خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. در 3 سال آینده، تمام خودروسازان بزرگ در جهان تا حدی الکتریکی خواهند شد.

پیش بینی سهام MULN

دیدگاه شما نسبت به گزارش هیندنبورگ هرچه باشد و البته باید بگوییم که ما صرفاً محتوای آن را گزارش می کنیم، هیچ گونه دید دقیق یا نادرستی آن را نداریم. اما با وجود جهش روز جمعه، سهام همچنان تحت فشار است. شکستن 2.06 دلار واقعا شتاب فروش را افزایش داد. MULN، البته، یک بازی مومنتوم است، بنابراین زمانی که محو شد، زمان خروج است. سهام MULN طی 10 روز گذشته برای رسیدن به بالاترین میزان ذکر شده در رسانه های اجتماعی تلاش کرده است. اما کلید اصلی شمع ستاره تیرانداز در 21 مارس بود. بیشتر این جنون‌های خرده‌فروشی به یک ستاره تیرانداز ختم می‌شود، شمعی که بسته شدن آن بسیار پایین‌تر از اوج روز است. این نشان دهنده عدم موفقیت در حفظ حرکت در طول جلسه است. در واقع، یکی دیگر از سیگنال های قابل توجهی که باید مراقب آن بود، افزایش چشمگیر قبل از بازار است که در جلسه عادی ثابت نمی شود. پیش‌بازار نقدینگی ندارد، بنابراین افزایش قیمت سهام بسیار آسان‌تر است. جلسه عادی بیشتر “حجم واقعی” خواهد بود. 1.55 دلار که پایین ترین قیمت روز جمعه است، محور کوتاه مدت است، زیر ضرر بیشتر تضمین می کند. در بالا و ممکن است کمی تثبیت کنیم.

نمودار سهام MULN، روزانه

به روز رسانی های قبلی

به روز رسانی: MULN در یک منطقه حیاتی از حمایت مطابق نمودار روزانه و مقاومت اواسط ماه مارس که انتظار می رود اکنون به عنوان حمایت عمل کند متوقف شده است. این قیمت 1.39 دلار است. بازگشت میانگین 50 درصدی به 2.09 دلار می رسد، جایی که با حمایت قبلی قبل از فروش از 2.85 دلار در 11 آوریل مواجه می شود. از سوی دیگر، اگر سهام همچنان به ریزش ادامه دهد، 0.54 دلار دوباره روی کارت ها باز می گردد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.