سهام AMC بیش از 7 درصد افزایش یافت تا 13 دلار را بر روی خوش بینی بازار تحت رهبری فدرال رزرو آزمایش کند

[ad_1] سهام AMC در روز چهارشنبه بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 12.77 دلار رسید. سهام GameStop حتی بهتر عمل کرد و با 6.7 درصد افزایش به 126.17 دلار رسید. AMC توانسته است هفته را با توجه به آمار حضور مثبت شروع کند. به روز رسانی: قیمت سهام AMC از تسکین بازارهای گسترده‌تر

کد خبر : 217324
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
سهام AMC بیش از 7 درصد افزایش یافت تا 13 دلار را بر روی خوش بینی بازار تحت رهبری فدرال رزرو آزمایش کند

[ad_1]

  • سهام AMC در روز چهارشنبه بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 12.77 دلار رسید.
  • سهام GameStop حتی بهتر عمل کرد و با 6.7 درصد افزایش به 126.17 دلار رسید.
  • AMC توانسته است هفته را با توجه به آمار حضور مثبت شروع کند.

به روز رسانی: قیمت سهام AMC از تسکین بازارهای گسترده‌تر که با تحویل فدرال رزرو در مورد انتظار افزایش 0.75 واحدی نرخ بهره در روز چهارشنبه دریافت شد، سود برد. سرمایه گذاران واکنش قوی فدرال رزرو برای مبارزه با تورم را تشویق کردند، که فشار بر بازده را کاهش داد و به آرامش اعصاب بازار کمک کرد. سهام میم موج خوش‌بینی را بالاتر برد، همچنین از انتظارات مربوط به یک فشرده کوتاه قریب‌الوقوع و یک فصل فیلم پرفروش آینده سرمایه‌گذاری کرد. سهام AMC در روز 7.13 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح این هفته در 12.97 دلار رسید و پس از عقب نشینی در روز چهارشنبه در 12.77 دلار به پایان رسید.

سهام AMC روز سه شنبه به دلیل پاسخ تاخیری به سطح حضور مثبت برای فصل پرفروش تابستانی هالیوود افزایش یافت. مدیریت AMC اعداد مربوط به تعطیلات آخر هفته تمدید شده از 9 ژوئن تا 12 ژوئن را در روز دوشنبه منتشر کرد و از درآمد حضور و غیاب در دوره مشابه در سال 2019 قبل از همه گیر شدن 15 درصد خبر داد. با این حال، بازار روز دوشنبه به دلیل اطمینان بیشتر مبنی بر اینکه اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود، دچار رکود شد. دلیل آن این است که نرخ تورم 8.6 درصدی روز جمعه بهترین پیش‌بینی را نشان داد و اکنون بازارها روی «لحظه ولکر» شرط می‌بندند، مشابه زمانی که پل ولکر، رئیس فدرال رزرو، نرخ‌های بهره را چنان بالا برد که اقتصاد را به رکود عمیقی در سال 1982 سوق داد. با این حال، روز سه‌شنبه، سرمایه‌گذاران خبرهای خوب درآمدهای بالاتر و یک فصل پرفروش مثبت را دادند.

همچنین بخوانید: Nvidia Stock Deep Dive: هدف قیمت 205 دلار با رشد درآمد قوی

اکنون سرمایه گذاران سهام AMC منتظر تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در روز چهارشنبه هستند. آیا فدرال رزرو 25 یا 50 واحد دیگر افزایش نرخ بهره خواهد داد و بازارها را تقویت خواهد کرد یا سعی خواهد کرد با افزایش 75 یا حتی 100 واحدی تورم را مهار کند؟

مدیر عامل شرکت آرون تحت تاثیر حضور زیاد برای دنباله‌های تاپ گان، پارک ژوراسیک قرار گرفت

در بیانیه ای به سهامداران، مدیرعامل آدام آرون در مورد استقبال مخاطبان از دو نسخه بزرگ پرفروش اول مشتاق بود. اینها نسخه مه هستند Top Gun: Maverick با بازی تام کروز، و سلطه جهانی ژوراسیک.

گفت: «بسیار دلگرم‌کننده است که ببینیم درآمد پذیرش AMC از همان آخر هفته 2019، قبل از همه‌گیری که درآمدهای ما را در سال‌های 2020 و 2021 کاهش داد، بالاتر رفت.» آرون. واضح است که ما شاهد نشانه های مثبتی برای تداوم بهبود گیشه تئاتر هستیم.

یک جزئیات مهم این است که هم تورم و هم قیمت بلیت بسیار افزایش یافته است، بنابراین افزایش درآمدهای سه سال قبل نسبتاً عادی به نظر می رسد. با این حال، AMC Entertainment سال‌های 2020 و 2021 بدی را پشت سر گذاشته است، بنابراین به آنها اجازه می‌دهیم این یکی را داشته باشند. AMC گفت 4.9 میلیون شرکت کننده در طول چهار روز به سالن های AMC آمدند.

تئاتر AMC

«داشتن چندین فیلم پرفروش در سینماها به AMC کمک کرده است تا به یک نقطه عطف مهم دیگر دست یابد، که درآمد پذیرش را در مقایسه با آخر هفته مشابه در سال 2019 با اختلاف زیادی پشت سر گذاشت.» مدیرعامل آرون مشتاق “یک نقل قول فوق العاده از سلطه جهانی ژوراسیک که “زندگی راهی پیدا می کند.” به دنبال این است که «تئاترها راهی پیدا کنند». ”

سهام AMC ممکن است از انتشار فیلم های جدید آینده سود ببرد

علاوه بر موفقیت جدید تاپ گان و پارک ژوراسیک سری های اضافه شده، AMC Entertainment دارای یک قایق از فیلم جدید ویژگی هایی که برای افزایش درآمد تابستان روی آن حساب می کند. سال نوری پیکسار این آخر هفته آینده باز می شود، که در حال حاضر به دلیل داشتن رابطه همجنس والدین یکی از شخصیت ها، تمرکز زیادی را به خود جلب کرده است. بن شاپیرو، پادکست محافظه‌کار برجسته، گفته است که بسیاری از والدین مذهبی از بردن فرزندانشان به فیلم کوتاهی می‌کنند. اگرچه تبلیغات منفی اغلب منجر به محبوبیت می شود.

سپس وجود دارد الویس فیلم بیوگرافی که در 24 ژوئن اکران می شود، Minions: Rise of Gru در 1 جولای و ثور: عشق و تندر افتتاحیه در 8 ژوئیه. پس از آن، ماه بعد مملو از فیلم های پرفروشی است که AMC از آنها سود می برد. سرمایه گذاران باید انگشتان خود را روی هم بگذارند.

چشم انداز تجاری و کل سال AMC به این بستگی دارد فصل پرفروش تابستانی. تاپ گان: ماوریک تاکنون بیش از 160 میلیون دلار در فروش بلیط ایالات متحده و بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان انجام داده است. فیلم خلبان جنگنده آمریکایی حتی در آخر هفته روز یادبود رکورد 15 ساله را شکست. پارک ژوراسیک: Dominion در واقع ششمین فیلم در پارک ژوراسیک فرنچایز بر اساس کتاب اصلی توسط مایکل کرایتون. تحلیلگران انتظار دارند این فیلم بین 137 تا 167 میلیون دلار فروش کند.

عملکرد سهام AMC

رالی 3.8 درصدی روز سه‌شنبه باعث شد که برخی از آنها خانه‌ای باشند سهامداران AMC وحشت از دوشنبه و سقوط جمعه گذشته. سهام AMC طی پنج جلسه گذشته 7.2 درصد از دست داده اما در ماه گذشته فقط 2.6 درصد کاهش یافته است. همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، AMC و GameStop (GME) هر دو در هفته دوم ژوئن به دلیل کوتاهی شدیدی که سرمایه گذاران را در تلاش برای اجبار فشار کوتاه به خود جلب کرد، سود بردند. با این حال، این استراتژی به خوبی کار نکرد و سهام بقیه بازار را تا پایان هفته کاهش داد. بر اساس بالاترین سطح از 8 ژوئن، به نظر می رسد سهام AMC در سطح قیمت 14 دلار مقاومت داشته باشد. Yسهام AMC تا به امروز 55 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

عملکرد سهام GME

در حالی که سهام AMC به طور معمول به پسر عموی خود گره خورده است GME، دومی عمدتاً اخیراً بهتر عمل کرده است. سهام میم اصلی امسال تنها 17.5 درصد کاهش یافته است، اگرچه مانند AMC روند نزولی داشته است. داده‌های S3 Partners نشان داد که سهام AMC 22 درصد از سهام شناور خود را در ابتدای ژوئن فروخته است. همان داده ها گفت سهام GME 23 درصد از سهام شناور خود فروخته شد. در روزهای خوب که سهام میم مانند سه شنبه گذشته افزایش می یابد، AMC تمایل به عملکرد ضعیف دارد سهام GME. با افزایش 3.8 درصدی سهام AMC، GME تقریباً دو برابر شد و به 6.7 درصد رسید.

پیش بینی سهام AMC

سهام AMC در دراز مدت عالی به نظر نمی رسد، و FXStreet آن را یک شرط طولانی مدت مناسب نمی داند. با این حال، نمودار کوتاه مدت دارای جزئیات مناسبی برای توصیه به آن است. اول، 9 روز از میانگین متحرک 21 روزه در 3 ژوئن عبور کرد، که معمولاً اولین نقطه در هر رالی است. در چند جلسه گذشته، اگرچه دوباره کاهش یافته است و درست در بالای میانگین متحرک 21 روزه قرار گرفته است. میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) با خط آبی MACD که بالای خط سیگنال باقی مانده است، به سمت آستانه صفر روند بالاتری دارد.

سهام AMC دارای یک سری شیب دار از پایین ترین سطح در نمودار روزانه است. این یک نشانه کاملا مثبت است و یک ساختار پشتیبانی واقعی را نشان می دهد. حمایت بلندمدت 10 دلار باقی می ماند، اما 12 می، 24 می و 13 ژوئن نشان می دهد که گاوها این کاهش را می خرند! اکنون معامله گران باید مقاومت را در 14 دلار پایین بیاورند و یک محدوده جدید را بالاتر از اوج 31 می در 16.13 دلار ببندند. فراتر از آن، مقاومت بلندمدت و قوی تر در 20 دلار است.

نمودار AMC، روزانه


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.