سهام Affirm Holdings (AFRM) در روز جمعه 18.5 درصد سقوط کرد و دلیل آن هدایت ضعیف به جلو بود.

Affirm زیان EPS GAAP را 0.65- دلار گزارش کرد که کمتر از حد اجماع بود. درآمد سه ماهه چهارم مالی قبل از توافق 8.5 میلیون دلاری به دست آمد. درآمد در سال 2022 کاهش یافته است. به روز رسانی: در یک چرخش غیرمعمول، سهام Affirm در جلسه عادی حتی بیشتر از قبل از بازار کاهش

کد خبر : 247889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
سهام Affirm Holdings (AFRM) در روز جمعه 18.5 درصد سقوط کرد و دلیل آن هدایت ضعیف به جلو بود.


  • Affirm زیان EPS GAAP را 0.65- دلار گزارش کرد که کمتر از حد اجماع بود.
  • درآمد سه ماهه چهارم مالی قبل از توافق 8.5 میلیون دلاری به دست آمد.
  • درآمد در سال 2022 کاهش یافته است.

به روز رسانی: در یک چرخش غیرمعمول، سهام Affirm در جلسه عادی حتی بیشتر از قبل از بازار کاهش یافت. به طور معمول، زمانی که صحبت از گزارش های درآمد ضعیف به میان می آید، این اقدام قیمت معکوس می شود. اخبار بد فوری، سهامی را می فرستد تا در مسیر نزولی از حمایت فراتر رود، و سپس خریداران در جلسه عادی ظاهر می شوند تا روند نزولی را محدود کنند. سهام AFRM در ساعات بعد از ساعت 14 درصد کاهش داشت، اما جلسه عادی روز جمعه آن را با 18.5 درصد کاهش به 25.45 دلار رساند. به نظر می رسد بازار نسبت به سطوح پایین رشد درآمد مورد انتظار شرکت در سال مالی 2023 (چهار سه ماهه آینده) به شدت ناراضی است. پیش بینی های قبلی برای وال استریت به طور متوسط ​​1.9 میلیارد دلار درآمد برای سال مالی 2023 بود، اما در طول سه ماهه چهارم، مدیریت Affirm به 1.625 میلیارد دلار رسید. RBC Capital قیمت هدف خود را از 48 دلار به 40 دلار کاهش داد. Jefferies و Wedbush هر دو رتبه بندی ضعیف خود را تکرار کردند.

Affirm Holdings (AFRM) زیان بدتر از حد انتظار برای سه ماهه چهارم مالی منتشر شد و سهام این شرکت در معاملات پس از ساعت کاری حدود 14 درصد کاهش یافت. سهام AFRM در پیش از بازار روز جمعه مقدار کمی از آن را جبران کرده است، زیرا سهام با کاهش 12.7 درصدی به 27.27 دلار رسیده است.

تایید درآمد هلدینگ

شرکت buy-now-pay-later (BNPL) که به دلیل تأسیس توسط مافیای پی پال، مکس لوچین، مدیرعامل فعلی، شناخته شده است، زیان FQ4 را 0.65- دلار گزارش کرد که 8 سنت کمتر از توافق وال استریت بود. درآمد 364 میلیون دلاری 8.5 میلیون دلار بیشتر از پیش بینی ها بود، اما تا حد زیادی با دو سه ماهه قبلی مطابقت داشت. اساسا، Affirm فروشندگان جدید زیادی را به پایگاه خود اضافه کرده است، اما این به افزایش درآمد نیز منجر نشده است. رقم درآمد نسبت به سال گذشته 39 درصد افزایش داشت اما به طور متوالی کمتر از 3 درصد بود.

متأسفانه، مدیریت می بیند که این رشد متوقف شده تا FQ1 2023 ادامه دارد. راهنمایی برای درآمد در اواسط 355 میلیون دلار برای سه ماهه بعدی علیرغم توافق قبلی برای 391 میلیون دلار ارائه شد. این شرکت همچنین گفت که زیان عملیاتی تعدیل شده در سه ماهه آینده به 11 درصد از درآمد به جای 8 درصد در سه ماهه چهارم افزایش خواهد یافت. راهنمایی برای سال مالی 2023 نیز بسیار کمتر از برآوردهای قبلی برای وال استریت بود.

بازرگانان فعال از 207000 به 235000 به صورت متوالی یا 13.5 درصد رشد کردند که بسیار چشمگیر است و مصرف کنندگان فعال با رشد 1.2 میلیونی متوالی به 14 میلیون رسید.

مایکل لینفورد، مدیر مالی مالی، خاطرنشان کرد که افزایش نرخ بهره بر سودآوری تأثیر می‌گذارد، اما چرخشی مثبتی بر آن اعمال می‌کند. لینفورد گفت: «هزینه‌های تأمین مالی ما 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، مطابق با رشد 24 درصدی وام‌های نگهداری شده برای سرمایه‌گذاری با وجود محیط نرخ بالاتر و به طور قابل توجهی کمتر از رشد 53 درصدی در کل سبد پلتفرم ما.»

اسلاید از ارائه درآمد AFRM FQ4 ’23

پیش بینی سهام هلدینگ را تأیید کنید

با روند نزولی قیمت قبل از بازار، نگاهی به نمودار روزانه زیر نشان می دهد که مقداری حمایت در 26 دلار وجود دارد. امیدوارم برای سهامداران مضطرب، آن را حفظ کند. در غیر این صورت، انتظار می رود AFRM از اواسط ژوئیه به سطح 20 دلار کاهش یابد. شاخص واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) قبلاً تغییر کرده است، بنابراین انتظار می رود سهام AFRM در آینده نزدیک فاقد بازگشت سریع باشد. AFRM قطعاً یک نگهدارنده طولانی مدت است. بدون رشد یا سود زیاد، نمی توان گفت که استراتژی آن چگونه عمل می کند. تا زمانی که این قیمت بالای 40 دلار بسته نشود، عمل صعودی بسیار سخت است.

نمودار روزانه AFRM



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.