سهام پس از داده های دیروز CPI ایالات متحده، کودتا کردند

[ad_1] این واکنش کمی بعد از داغتر از حد انتظار CPI ایالات متحده دیروز بود. نه آنقدر که ما شاهد یک چرخش عمده در احساسات بودیم، بلکه بیشتر به این دلیل بود که بازارهای گسترده‌تری از سهام سرنخ گرفتند. در زمانی که تمرکز زیادی روی نرخ ها وجود دارد، تصور می کنید که بازار اوراق

کد خبر : 267239
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
سهام پس از داده های دیروز CPI ایالات متحده، کودتا کردند

[ad_1]

این واکنش کمی بعد از داغتر از حد انتظار CPI ایالات متحده دیروز بود. نه آنقدر که ما شاهد یک چرخش عمده در احساسات بودیم، بلکه بیشتر به این دلیل بود که بازارهای گسترده‌تری از سهام سرنخ گرفتند. در زمانی که تمرکز زیادی روی نرخ ها وجود دارد، تصور می کنید که بازار اوراق قرضه پیشرو خواهد بود.

در پایین ترین سطح دیروز، S&P 500 تقریباً 2.4% سقوط کرد و سپس با شکست 6 روزه به 2.6% رسید. این خیلی چیزها را می گوید اما از منظر فنی نیز منطقی است:

نقطه پایین شاهد تست سطح 50.0 فیب اصلاحی نوسان بالاتر از مارس 2020 تا ژانویه 2022 در حدود 3505 بود. سپس، جهش آمد که اکنون به بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ای (خط آبی) در حدود 3599 نیز رسیده است. این سطوح بزرگ و بزرگی هستند که در حال حاضر وجود دارند.

نمودار بالا همچنان یکی از موارد کلیدی از نظر من در تعیین احساسات سهام است و قطعا دیروز این موضوع را یک بار دیگر ثابت کرد.

در حال حاضر، حتی اگر از نظر فنی منطقی است، هنوز نگرانی‌ها و ملاحظات زیادی وجود دارد که باید از منظر اساسی در مورد آنها احتیاط کرد. دیروز داده های CPI ایالات متحده به خودی خود افزایش 75 bps نرخ بهره را برای فدرال رزرو در مدت سه هفته تثبیت کرد. هنوز هیچ کس در مورد افزایش 100 واحدی نرخ بهره صحبت نمی کند، اما هیچ نشانه ای وجود ندارد که ما در نزدیکی یک به اصطلاح محوری فدرال رزرو هستیم.

این نمودار دقیق توسط RBC همچنین نشان می‌دهد که تورم در اقتصاد ایالات متحده بیشتر شده است، زیرا اکنون عمدتاً توسط خدمات به جای کالاهای اصلی هدایت می‌شود:

مورد وجود دارد اثر تاخیری اما حداقل در حال حاضر، راه‌حل‌های «ساده‌تر» مانند حل‌وفصل مسائل زنجیره تأمین لزوماً کمک زیادی نمی‌کنند، زیرا تورم اکنون در سایر بخش‌های اقتصاد چسبنده‌تر است.

اگر به سهام برگردیم، این یک جهش قابل قبول از سطح حمایت کلیدی است، اما مگر اینکه نرخ ها یک چرخش مادی بیشتر را تهدید کند، این ممکن است یک قسمت فشرده کوتاه دیگر باشد قبل از اینکه همه چیز دوباره سقوط کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.