سهام لغزش، در لبه برای آزمون CPI و سود

[ad_1] تنش های ژئوپلیتیکی بر عدم قطعیت افزوده شد زیرا بازارها منتظر بودند تا ببینند کرملین چگونه ممکن است به انفجاری که تنها پل روسیه به کریمه را اصابت کرد، پاسخ دهد. تعطیلات در ژاپن و کره جنوبی برای معاملات ناچیز در آسیا ایجاد شده است، در حالی که بازار خزانه داری نیز در روز

کد خبر : 265528
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
سهام لغزش، در لبه برای آزمون CPI و سود

[ad_1]

تنش های ژئوپلیتیکی بر عدم قطعیت افزوده شد زیرا بازارها منتظر بودند تا ببینند کرملین چگونه ممکن است به انفجاری که تنها پل روسیه به کریمه را اصابت کرد، پاسخ دهد.

تعطیلات در ژاپن و کره جنوبی برای معاملات ناچیز در آسیا ایجاد شده است، در حالی که بازار خزانه داری نیز در روز دوشنبه بسته است.

معاملات آتی S&P 500 با افت 0.4 درصدی، پیشتاز اقدام اولیه بود، در حالی که معاملات آتی نزدک در آستانه شروع درآمد سه ماهه سوم در اواخر این هفته 0.5 درصد کاهش یافت.

معاملات آتی EUROSTOXX 50 0.8% کاهش یافت، در حالی که معاملات آتی FTSE 0.4% کاهش یافت.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن 1.4 درصد کاهش یافت. معاملات آتی Nikkei در مقایسه با بسته شدن نقدی روز جمعه 27116 به 26575 معامله شد.

پس از یک نظرسنجی که نشان داد اولین انقباض در فعالیت خدمات در چهار ماه گذشته بود، قیمت بلو چیپ چین 0.9 درصد سقوط کرد.

شاخص نیمه هادی چین پس از انتشار مجموعه گسترده ای از کنترل های صادراتی، از جمله اقدامی برای قطع ارتباط چین با تراشه های نیمه هادی خاص که در هر نقطه از جهان با تجهیزات آمریکایی ساخته می شود، بیش از 5 درصد کاهش یافت.

وال استریت روز جمعه پس از گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد که به نظر می‌رسید توافقی را در مورد افزایش بی‌سابقه نرخ بهره از سوی فدرال رزرو امضا کرد، سقوط کرد.

معاملات آتی حاکی از احتمال بیش از 80 درصدی افزایش 75 واحدی نرخ بهره در ماه آینده است، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی اروپا (ECB) با آن مطابقت داشته باشد و بانک انگلستان حداقل 100 واحد پایه افزایش یابد.

بروس کاسمن، رئیس تحقیقات اقتصادی جی پی مورگان، که انتظار افزایش 75 واحد پایه از هر سه بانک مرکزی را دارد، گفت: “ما در میانه بزرگترین و هماهنگ ترین سیاست های پولی جهانی در بیش از سه دهه اخیر هستیم.”

او گفت: «گزارش CPI سپتامبر باید تعدیل در قیمت کالاها را نشان دهد که احتمالاً پیش‌گوی کاهش گسترده‌تر تورم اصلی است.» اما تا زمانی که بازارهای کار فریاد انقباض می دهند، فدرال رزرو به زمزمه تعدیل تورم پاسخ نخواهد داد.

تورم اصلی قیمت مصرف کننده کاهش یافته و به 8.1% سالانه می رسد، اما پیش بینی می شود معیار اصلی از 6.3% به 6.5% افزایش یابد. داده های CPI ایالات متحده روز پنجشنبه در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی (1230 GMT) منتشر خواهد شد.

دقایقی از آخرین جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو نیز در این هفته برگزار می شود و با توجه به اینکه تعداد زیادی از سیاست گذاران پیش بینی های نمودار نقطه ای خود را برای نرخ ها لغو کرده اند، احتمالاً غیرقابل تصور به نظر می رسد.

تست درآمد

وال استریت همچنین با زمان آزمایش سود شرکت ها مواجه است و بانک های بزرگی که این فصل را از جمعه آغاز می کنند، از جمله جی پی مورگان، سیتی، ولز فارگو و مورگان استنلی.

تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی اعلام کردند: اجماع انتظار دارد 3 درصد رشد EPS سالانه، 13 درصد رشد فروش و انقباض حاشیه سود 75 بشکه ای به 11.8 درصد برسد. انتظار می‌رود بدون احتساب انرژی، EPS 3 درصد کاهش یابد و حاشیه آن 132 bp کاهش یابد.

ما انتظار داریم که در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه اول سال 2022 شگفتی های مثبت کوچک تری داشته باشیم و در برآوردهای اجماع سه ماهه چهارم و 2023 بازنگری های منفی داشته باشیم.

یکی از دلایل احتمالی اختلاف، قدرت دلار است که بر درآمدهای خارج از کشور فشار می آورد.

شاخص دلار در 112.760 ثابت بود که طی سه جلسه گذشته افزایش یافت. این رقم در 145.34 ین بود، اما از ترس مداخله ژاپن تا کنون از بالاترین سطح 24 ساله اخیر 145.90 دور شده است. [USD/]

یورو در 0.9738 دلار آسیب پذیر به نظر می رسد که از بالاترین سطح 0.9999 دلار در هفته گذشته عقب نشینی کرده است.

استرلینگ اندکی بهتر شد و در 1.1079 دلار قرار گرفت، زیرا معامله گران در آستانه پایان دادن به کمپین خرید اضطراری اوراق قرضه بانک انگلستان در روز جمعه قرار دارند.

بازده اوراق قرضه 10 ساله همچنان 4.237 درصد است و فاصله زیادی از سطح 3.31 درصدی دارد که قبل از اینکه بودجه کوچک بریتانیا بازار را به رکود بکشاند، فاصله زیادی دارد. [GBP/]

افزایش ارزش دلار و بازدهی طلا برای طلا که به 1688 دلار در هر اونس کاهش یافت، بار سنگینی را به همراه داشت. [GOL/]

قیمت نفت پس از افزایش 11 درصدی برنت در هفته گذشته در پی توافق کاهش عرضه توسط اوپک پلاس، با افزایش سود مواجه شد. [O/R]

برنت با 91 سنت کاهش به 97.01 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام آمریکا با 84 سنت کاهش به 91.80 دلار در هر بشکه رسید.

(گزارش توسط وین کول؛ ویرایش توسط دایان کرافت و آنا نیکولاسی دا کوستا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.