سهام ضعیف تر به دلیل بازدهی ایالات متحده، افزایش دلار

[ad_1] پس از اینکه موج اول درآمد بانک ها در هفته گذشته از نام هایی مانند جی پی مورگان و ولز فارگو بهتر از حد انتظار بود، اکنون سرمایه گذاران نتایجی مانند گلدمن ساکس، مورگان استنلی، بانک آمریکا و تعدادی از بانک های منطقه ای را مشاهده خواهند کرد. دیگر شرکت‌های شاخص S&P 500 که

کد خبر : 347300
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
سهام ضعیف تر به دلیل بازدهی ایالات متحده، افزایش دلار

[ad_1]

پس از اینکه موج اول درآمد بانک ها در هفته گذشته از نام هایی مانند جی پی مورگان و ولز فارگو بهتر از حد انتظار بود، اکنون سرمایه گذاران نتایجی مانند گلدمن ساکس، مورگان استنلی، بانک آمریکا و تعدادی از بانک های منطقه ای را مشاهده خواهند کرد.

دیگر شرکت‌های شاخص S&P 500 که قرار است این هفته درآمد خود را گزارش کنند عبارتند از Johnson & Johnson، Netflix و Tesla.

در وال استریت، سهام پس از انصراف از سودهای اولیه، اندکی کاهش یافتند، اما در محدوده معاملاتی محدودی نگهداری شدند. استیت استریت 10.72 درصد سقوط کرد و در مسیر بزرگترین کاهش درصد روزانه خود از مارس 2020، پس از انتشار نتایج سه ماهه قرار گرفت.

جو سالوزی، یکی از مدیران تجارت در Themis Trading، گفت: «برخی درآمدها عالی نبودند و State Street یکی از آنها بود. تمرکز از نگرانی‌های تورمی به این موضوع تغییر می‌کند که درآمد شرکت‌ها چگونه به نظر می‌رسند و چقدر در اینجا منفی داریم.»

میانگین صنعتی داوجونز 83.98 واحد یا 0.25 درصد سقوط کرد و به 33802.49 واحد رسید، S&P 500 با 13.51 واحد یا 0.33 درصد کاهش به 4124.13 واحد رسید و نزدک کامپوزیت با 45.53،53 درصد کاهش به 0.70 درصد رسید.

در اروپا، سهام با کاهش 0.01 درصدی شاخص پاناروپایی STOXX 600، با کاهش 0.01 درصدی، به یک زنجیره 5 جلسه ای از افزایش سهام پایان دادند. این برد طولانی ترین دوره برای شاخص در سه ماه گذشته بود.

شاخص سهام ام اس سی آی در سراسر جهان 0.33 درصد کاهش یافت.

بازدهی ایالات متحده افزایش یافت و دلار تقویت شد، تا حدی تحت تاثیر داده های اقتصادی که نشان دهنده جهش در فعالیت کارخانه های نیویورک بود، در حالی که اعتماد در میان خانه سازان آمریکایی برای چهارمین ماه متوالی در آوریل بهبود یافت. این داده ها به افزایش انتظارات فدرال رزرو برای افزایش ۲۵ واحد پایه در نشست ماه مه کمک کرد.

محدوده سلطه

در حالی که بسیاری فدرال رزرو را نزدیک‌تر به پایان چرخه افزایش نرخ بهره نسبت به سایر بانک‌های مرکزی جهانی می‌دانند، داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که اقتصاد هنوز به رکود نزدیک نشده است و به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا به افزایش نرخ بهره ادامه دهد.

بر اساس گزارش FedWatch Tool CME، انتظارات بازار برای افزایش 25 واحد پایه در نشست ماه مه به بیش از 86 درصد افزایش یافته است، از 78 درصد در روز جمعه.

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری با 6.7 واحد افزایش به 3.589 درصد رسید.

بازدهی دو ساله خزانه داری ایالات متحده که معمولاً مطابق با انتظارات نرخ بهره حرکت می کند، 9.1 واحد پایه افزایش یافت و به 4.194 درصد رسید.

شاخص دلار 0.482 درصد افزایش یافت و یورو با 0.74 درصد کاهش به 1.0918 دلار رسید.

ین ژاپن 0.51 درصد در مقابل دلار آمریکا به 134.47 دلار کاهش یافت، در حالی که استرلینگ آخرین بار با 0.39 درصد کاهش در روز به 1.2364 دلار رسید. دلار آمریکا در برابر ین به بالاترین سطح یک ماهه خود رسید زیرا به طور گسترده انتظار می رود بانک ژاپن سیاست پولی سست خود را حفظ کند.

دلار در برابر ین به بالاترین حد یک ماه اخیر رسید -

گروهی از مقامات فدرال رزرو قرار است در این هفته سخنرانی کنند، زیرا سرمایه گذاران در آستانه دوره خاموشی که از 22 آوریل و قبل از جلسه 2 تا 3 مه بانک مرکزی آغاز می شود، تمرکز بیشتری روی نظرات خود دارند. .

انتظار می رود درآمد S&P 500 نسبت به سه ماهه ابتدایی سال 4.8 درصد کاهش یابد، براساس داده های Refinitiv تا روز جمعه. در اوایل فصل سود، 30 شرکت درآمدی را گزارش کردند که 93.3 درصد بالاتر از انتظارات بود.

تقویت دلار و نگرانی‌ها از رکود بر قیمت‌های نفت تأثیر گذاشت، زیرا نفت خام آمریکا اخیراً با 2.1 درصد کاهش به 80.79 دلار در هر بشکه رسید و برنت به 84.68 دلار رسید که 1.89 درصد در روز کاهش یافت.

(گزارش اضافی توسط Sruthi Shankar و Ankika Biswas در Bengaluru؛ Karen Brettell در نیویورک، ویرایش توسط Angus MacSwan)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.