سهام سوپ مرغ برای روح (CSSE) پس از درآمد 10 درصد کاهش یافت

سهام CSSE در پیش بازار جمعه 10.4 درصد کاهش یافت. Chicken Soup for the Soul از ضرر گسترده GAAP 1.39- دلاری در سه ماهه دوم خبر داد. CSSE به تازگی خرید Redbox را در روز پنجشنبه به پایان رساند. سوپ مرغ برای روح (CSSE) یک روز پس از گزارش درآمدهای سه ماهه دوم که به

کد خبر : 240695
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
سهام سوپ مرغ برای روح (CSSE) پس از درآمد 10 درصد کاهش یافت


  • سهام CSSE در پیش بازار جمعه 10.4 درصد کاهش یافت.
  • Chicken Soup for the Soul از ضرر گسترده GAAP 1.39- دلاری در سه ماهه دوم خبر داد.
  • CSSE به تازگی خرید Redbox را در روز پنجشنبه به پایان رساند.

سوپ مرغ برای روح (CSSE) یک روز پس از گزارش درآمدهای سه ماهه دوم که به شدت پیش بینی ها را از دست داد، سهام در پیش بازار جمعه 10.4 درصد کاهش یافت. این شرکت رسانه‌ای، که بیشتر به خاطر مجموعه‌ای از کتاب‌های نشاط‌آور متعلق به شرکت مادرش شناخته می‌شود، تعدادی ویدیو براساس تقاضا از جمله کراکل و پاپ کورنفلیکس تولید می‌کند.

CSSE گزارش داد ضرر GAAP – 1.39 دلار به ازای هر سهمکه 67 سنت کمتر از حد انتظار بود. درآمد 37.6 میلیون دلار تنها نقطه درخشان بود، که 8.4 میلیون دلار بالاتر از انتظارات بود و 70 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشت.

اخبار درآمد سوپ مرغ برای روح

درست در زمانی که معامله گران میم از خرید کامل شرکت غرق در گرما بودند، درآمد حاصل شد. Redbox (RDBX). این خرید که به سهامداران Redbox 0.087 سهم CSSE برای هر سهم RDBX داد، باعث شد سهام سوپ مرغ در روز چهارشنبه حدود 30 درصد افزایش یابد. با این حال، روز پنجشنبه، شرکت رسانه ای در کوتاه مدت 4.9 درصد را پس داد.

مدیر عامل شرکت ویلیام روحانا در طول تماس با درآمد مشتاق بود و گفت که علاوه بر خرید Redbox، پلتفرم‌های اصلی شرکت سریع‌تر از حد انتظار رشد می‌کنند. علیرغم فقدان درآمد، EBITDA تعدیل شده با رشد 77 درصدی در سال به 5.6 میلیون دلار رسید.

روحانا گفت: «موتور فروش تبلیغات ما نتایجی را هم برای گروه شبکه‌های تحت مالکیت و اداره ما و هم برای فهرست رو به رشد شرکای نمایندگی تبلیغات ما ارائه می‌کند.» “توانایی انجام این کار تابعی از همه کارهایی است که ما در طی چند سال گذشته برای گسترش کسب و کار خود انجام داده ایم. بینندگان ما در حال افزایش است، همانطور که ما به ارائه نقاط تماس توزیع جدید ادامه می دهیم، ما در مجموع به 110 قبل از قبل رسیده ایم. Redbox. و این بینندگان با افزایش زمان صرف شده برای خدمات ما به پلتفرم فناوری جدید ما پاسخ می‌دهند، و ما محتوای اصلی و انحصاری را در یک کلیپ سریع‌تر منتشر می‌کنیم که توسط خط لوله تولید قوی و کتابخانه بزرگ ما تقویت شده است.”

روحانی گفت: 22 درصد از تبلیغات شرکت در سه ماهه دوم از محتوای اصلی بوده است. این شرکت همچنین در حال فروش تبلیغات برای سایر شرکت‌های تبلیغاتی ویدیوی درخواستی (AVOD) است که این تعداد مشتریان را از شش به 12 در سال گذشته افزایش داده است.

روحانی همچنین به این موضوع پرداخت خرید Redbox: “سوپ مرغ برای Soul Entertainment و Redbox واقعاً مناسب هستند. این ترکیب یک دارایی سرگرمی کاملاً شکل گرفته برای دوران پخش ایجاد می کند که فکر نمی کنیم در هیچ جای دیگری بتوانید پیدا کنید. این دارایی شامل یک کتابخانه محتوای بزرگ است که مهم ماست. مالکیت IP، یک خط لوله تولید اصلی ارزشمند، یک ماشین بازاریابی موتور فروش تبلیغات کاملاً توسعه یافته با موجودی تبلیغات گسترده، و دارایی‌های جریانی که شامل شبکه‌های AVOD ما، TVOD، PVOD Redbox و کانال‌های تلویزیون زنده رایگان، همراه با شبکه کیوسک‌های تولیدکننده پول نقد است. “

مدیریت گفت که آنها در حال کار بر روی یک برنامه استریم Redbox هستند که در سه ماهه آینده به منبع اصلی درآمد تبدیل خواهد شد. آنها راهنمایی را تکرار کردند که کل سال 500 میلیون دلار درآمد خواهد داشت که شامل 5 ماه فروش Redbox و در مجموع 100 میلیون دلار درآمد قبل از بهره و مالیات است.

پیش بینی موجودی سوپ مرغ برای سول

اخبار مربوط به خرید Redbox به طور خلاصه سهام CSSE را به 15.89 دلار در روز چهارشنبه رساند. این از این جهت حائز اهمیت است که هم محدوده بالای 13.50 دلار از 4 آوریل و هم تاقچه مقاومت در اطراف 15 دلار از دسامبر 2021 را از بین برد. این واقعیت که قبلاً جای خود را از دست داده است.

با روندی که سهام CSSE در پیش‌بازار جمعه به کمتر از 14 دلار می‌رسد، این احتمال وجود دارد که CSSE حمایت را در محدوده 4 و 5 آوریل بین 13 تا 13.52 دلار کشف کند. خبر خوب این است که میانگین متحرک 50 روزه از 100 روز عبور کرده است، رویداد مهمی که در آینده سوپ مرغ روند صعودی بیشتری به همراه دارد. آن نقطه متقاطع در حدود 8.30 دلار نیز ممکن است به یک نقطه پشتیبانی تبدیل شود.

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) در اواسط هفته 80 را کاهش داده است و به دنبال کاهش قیمت‌ها به سمت پایین‌تر است. این بدان معناست که اقدام قیمت نیز باید برای مدتی به دنبال حمایت باشد و در تثبیت به سمتی حرکت کند.

نمودار روزانه CSSE



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.