سهام رنسانس چین پس از اینکه بانک سرمایه گذاری اعلام کرد که رئیس آن غیرقابل دسترس است، سقوط کرد

[ad_1] ناپدید شدن بائو آخرین مورد از یک سری پرونده‌هایی است که مدیران بلندپایه چینی با توضیح کمی ناپدید شده‌اند – به‌ویژه در جریان یک کمپین گسترده ضد فساد که توسط رئیس جمهور شی جین پینگ رهبری می‌شد. تنها در سال 2015، حداقل پنج مدیر بدون اطلاع قبلی به شرکت‌هایشان غیرقابل دسترس شدند، از جمله

کد خبر : 321131
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
سهام رنسانس چین پس از اینکه بانک سرمایه گذاری اعلام کرد که رئیس آن غیرقابل دسترس است، سقوط کرد

[ad_1]

ناپدید شدن بائو آخرین مورد از یک سری پرونده‌هایی است که مدیران بلندپایه چینی با توضیح کمی ناپدید شده‌اند – به‌ویژه در جریان یک کمپین گسترده ضد فساد که توسط رئیس جمهور شی جین پینگ رهبری می‌شد.

تنها در سال 2015، حداقل پنج مدیر بدون اطلاع قبلی به شرکت‌هایشان غیرقابل دسترس شدند، از جمله رئیس گروه Fosun، Guo Guangchang، که بعداً Fosun گفت که در تحقیقات مربوط به یک موضوع شخصی کمک می‌کند.

این بانک مستقر در سرزمین اصلی چین در اواخر روز پنجشنبه در پرونده ای اعلام کرد: «هیئت مدیره از هیچ اطلاعاتی که نشان دهد در دسترس نبودن آقای بائو مربوط به کسب و کار و یا فعالیت های گروه است که به طور عادی ادامه می یابد، اطلاع ندارد.

سهام رنسانس چین در معاملات اولیه 50 درصد کاهش یافت و به رکورد 5 دلار هنگ کنگ رسید و ارزش بازار 2.8 میلیارد دلار هنگ کنگ را از بین برد. مقداری زمین را به دست آورد تا 28 درصد کاهش یابد. تاکنون در روز جمعه، 19.04 میلیون سهم رنسانس چین تغییر کرده است که بالاترین رکورد در تاریخ است.

سخنگوی رنسانس چین درخواست رویترز برای اظهار نظر در روز جمعه را به پرونده عمومی بانک سرمایه گذاری ارجاع داد.

بائو، یک معامله‌گر معروف، مؤسس و سهامدار اصلی رنسانس چین است که قبلاً در Credit Suisse Group AG و Morgan Stanley کار کرده است.

او به‌عنوان یکی از بهترین بانک‌داران چینی توصیف شده است که روی ادغام‌های فناوری بزرگ از جمله پیوند قهرمانان سواری، Didi و Kuaidi، غول‌های تحویل غذا Meituan و Dianping و پلتفرم‌های دستگاه‌های مسافرتی Ctrip و Qunar کار کرده است.

بائو رنسانس چین را در سال 2005 راه اندازی کرد و پس از جمع آوری 346 میلیون دلار در سال 2018 آن را در فهرست هنگ کنگ قرار داد. این شرکت به عنوان مشاور برخی از بزرگترین عرضه‌های عمومی اولیه فناوری چین (IPOs) از جمله موارد JD.Com Inc و Kuaishou Technology و همچنین لیست نیویورک Didi در سال 2021 عمل کرده است.

China Renaissance همچنین یک سرمایه گذار فعال در بخش فناوری است. در سال 2019، بیش از 6.5 میلیارد یوان (945 میلیون دلار) در یک صندوق یوان جمع آوری کرد.

ناپدید شدن بائو چند روز پس از آن اتفاق می افتد که شرکت توسعه املاک Seazen Group Ltd اعلام کرد که قادر به تماس یا تماس با معاون خود نیست.

غیبت طولانی مدت جک ما، مؤسس گروه هلدینگ علی‌بابا، پس از لغو عرضه اولیه عمومی شرکت Ant Group با مسئولیت محدود توسط مقامات، منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد محل نگهداری وی شد. علی بابا هرگز گزارشی از دست نیافتن او به ما نداده است و رسانه ها گزارش داده اند که او در اروپا، ژاپن و هنگ کنگ سفر می کند.

(گزارش توسط اسکات مرداک در سیدنی و کین وو و دانی کواک در هنگ کنگ؛ ویرایش توسط کریستوفر کوشینگ و ژاکلین وونگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.