سهام دویچه بانک، سایر وام دهندگان یورو سقوط کردند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] سهام دویچه بانک در روز جمعه همراه با سهام سایر بانک های اروپایی در بحبوحه نگرانی سرمایه گذاران در مورد ثبات بخش بانکداری جهانی سقوط کرد. این کاهش پس از نجات اضطراری اخیر Credit Suisse و به دنبال زیان بانک های ایالات متحده در روز پنجشنبه رخ داد. سوآپ های پیش فرض اعتباری دویچه

کد خبر : 338010
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
سهام دویچه بانک، سایر وام دهندگان یورو سقوط کردند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

سهام دویچه بانک در روز جمعه همراه با سهام سایر بانک های اروپایی در بحبوحه نگرانی سرمایه گذاران در مورد ثبات بخش بانکداری جهانی سقوط کرد. این کاهش پس از نجات اضطراری اخیر Credit Suisse و به دنبال زیان بانک های ایالات متحده در روز پنجشنبه رخ داد.

سوآپ های پیش فرض اعتباری دویچه بانک به بالاترین حد 4 سال گذشته رسید

سهام بانک های اروپایی، به ویژه دویچه بانک، قبل از آخر هفته در میان نگرانی های مداوم در میان سرمایه گذاران در مورد وضعیت صنعت بانکداری در قاره کهن، آن سوی برکه و فراتر از آن، سقوط کرد.

رویترز اشاره کرد که با از دست دادن یک پنجم ارزش خود از ابتدای ماه، سهام دویچه تقریباً 15 درصد در 24 مارس سقوط کرد که پایین ترین سطح آنها در پنج ماه گذشته است. این گزارش خاطرنشان می کند که تنها در یک هفته، بزرگترین وام دهنده آلمان شاهد کاهش 3 میلیارد دلاری ارزش خود بوده است.

این کاهش به دنبال افزایش قابل توجه هزینه تضمین بدهی بانک در برابر ریسک نکول بود. سوآپ های پیش فرض اعتباری دویچه به بیش از 220 واحد پایه رسید که بیشترین میزان از اواخر سال 2018 است. دو روز پیش، آنها در حدود 140 واحد پایه بودند.

سوآپ برای سایر بانک های پیشرو اروپایی نیز افزایش یافت. به گزارش بلومبرگ، سهام Commerzbank، یکی دیگر از غول های بانکی آلمان، Societe Generale فرانسه و Banco de Sabadell اسپانیا نیز در روز جمعه شاهد کاهش شدید بودند.

دویچه بانک پس از تصرف اخیراً اعلام شده توسط دولت از سوییس Credit Suisse توسط رقیب UBS در کانون توجه قرار گرفته است. هر دو گروه اکنون در ارتباط با تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد اینکه آیا بانکداران به الیگارش های روسی کمک کرده اند تا از تحریم های غرب فرار کنند، تحت نظارت هستند.

در همین حال، شاخص Stoxx 600 بانک‌های اروپایی، بدون احتساب Credit Suisse یا UBS، بیش از 5 درصد کاهش یافت و پس از یکی از پرنوسان‌ترین هفته‌های معاملات در سال گذشته، نزدیک به افت ماهانه تقریباً 20 درصدی شد.

دویچه بانک بزرگترین بازنده روز جمعه بود که واکنش اولاف شولز، صدراعظم آلمان را در پی داشت که مقایسه با پرونده کردیت سوئیس را رد کرد. فایننشال تایمز در نشستی در بروکسل به نقل از وی اظهار داشت:

دویچه بانک اساساً تجارت خود را مدرن و سازماندهی مجدد کرده است و یک بانک بسیار سودآور است. دلیلی برای نگرانی در مورد آن وجود ندارد.

آخرین تحول منفی در اروپا به دنبال گرانی بانک های ایالات متحده در روز پنجشنبه و در میان آشفتگی وام دهندگان منطقه ای رخ داد. این اتفاق علی‌رغم اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه‌داری، مبنی بر اینکه تنظیم‌کننده‌ها برای جلوگیری از سرایت، در صورت نیاز برای محافظت بیشتر از سپرده‌ها آماده خواهند بود، اتفاق افتاد.

مقامات مالی اروپایی اطمینان داده‌اند که بانک‌ها در حال حاضر بهتر از قبل از آغاز بحران مالی جهانی قبلی، سرمایه‌گذاری و نظارت بهتری دارند. مشکلات امسال با ورشکستگی بانک ها در ایالات متحده آغاز شد، از جمله مشکلات بانک سیلورگیت دوستدار رمزنگاری و بانک سیلیکون ولی.

برچسب ها در این داستان

بانک، بانکداری، بحران بانکی، غول بانکی، بانک ها، فروپاشی، فروپاشی، کریپتو، افول، دویچه، دویچه بانک، سقوط، اروپا، اروپا، آلمان، آلمان، جانت یلن، وام دهندگان، اولاف شولز، بانک های منطقه ای، سهام، سوسیته جنرال ، سهام، ایالات متحده

آیا انتظار دارید بحران بانکی کنونی عمیق تر شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.