سهام در کانون توجه به عنوان فدرال رزرو برای 75 + QT + سپتامبر

نکات صحبت FOMC: این روز بزرگی برای بازارهای جهانی است زیرا ما تصمیم نرخ ماه ژوئن را از بازار دریافت می کنیم FOMC. انتظار می رفت این بانک در جلسه امروز 50 واحد پایه افزایش یابد، اما جالب است که احتمال حرکت 75 واحد پایه امروز پس از مقاله روز دوشنبه در وال استریت ژورنال

کد خبر : 217140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
سهام در کانون توجه به عنوان فدرال رزرو برای 75 + QT + سپتامبر


نکات صحبت FOMC:

این روز بزرگی برای بازارهای جهانی است زیرا ما تصمیم نرخ ماه ژوئن را از بازار دریافت می کنیم FOMC. انتظار می رفت این بانک در جلسه امروز 50 واحد پایه افزایش یابد، اما جالب است که احتمال حرکت 75 واحد پایه امروز پس از مقاله روز دوشنبه در وال استریت ژورنال افزایش یافته است. همه اینها در حالی اتفاق افتاد که فدرال رزرو در یک دوره خاموشی بود، به این معنی که اعضای کمیته قرار بود از اظهار نظر عمومی در مورد سیاست پولی خودداری کنند.

اما، با توجه به آشفتگی‌هایی که پس از گزارش CPI در جمعه گذشته نشان داد، شاید کسی در فدرال رزرو احساس کرد که باید پیامی را پیش از تصمیم‌گیری نرخ اعلام کند؟

پس از اینکه CPI به بالاترین سطح جدید 40 سال اخیر رسید، بازارهای سهام با کاهش قابل توجهی در هفته گذشته و سپس شروع دیگری در این هفته مواجه شدند. اما، از آنجایی که شایعات افزایش 75 واحد پایه به گوش می رسد، به نظر می رسد که اوضاع آرام شده است.

برخی هستند که می گویند افزایش ۷۵ واحد پایه امروز برای سهام بهتر است، زیرا نشان دهنده آمادگی فدرال رزرو برای جدی تر شدن با تورم است. این تقریباً در مواجهه با خرد متعارف است، اما با توجه به اینکه فدرال رزرو چقدر از تورم عقب است، ممکن است چیزی در آن وجود داشته باشد؟

من نمی توانم این فرض را به طور کامل رد کنم زیرا ما در اینجا در زمینی نسبتاً نامشخص هستیم. مطمئناً می توان برخی مقایسه ها را با محیط رکود تورمی اواخر دهه 70 انجام داد. اما – آن قسمت نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی به طور قابل توجهی پایین تر در ایالات متحده بود که می توانست نرخ های بالاتر را امکان پذیر کند. و شاید بیشتر به این نکته، جهانی شدن روشی را تغییر داده است که این اثرات دومینو به بقیه جهان خواهد رسید. و امروزه، با توجه به اینکه چگونه اقتصادهای جهانی یکپارچه شده‌اند، تصور اینکه بقیه جهان از افزایش نرخ‌های بهره ایالات متحده آسیبی نبینند، دشوار است، به‌ویژه که قبلاً شاهد نرخ‌های مستقل اروپا بوده‌ایم. بنابراین، در اینجا چیزهای زیادی باید در نظر گرفته شود.

با این وجود، ما با هم راه خود را در تاریخ اقتصادی باز خواهیم کرد، و در DailyFX موارد زیادی را برای رویداد امروز برنامه ریزی کرده ایم. و فردا – تصمیم بانک انگلستان برای نرخ را صبح و بانک ژاپن را بعداً در همان شب (صبح جمعه در آسیا) دریافت می‌کنیم، بنابراین DailyFX.com مشغول محتوای تازه خواهد بود تا معامله‌گران را از رویدادها به‌روز کند.

FOMC قبل از تصمیم گیری نرخ

در این مرحله، 97.8 درصد احتمال افزایش 75 واحد پایه وجود دارد، و حتی 2.2 درصد احتمال افزایش 100 واحد پایه وجود دارد. این کاملاً تغییر نسبت به روز دوشنبه است، زمانی که افزایش 75 واحد پایه کمی بیش از احتمال 50 درصد بود، که دیروز تا 95 درصد افزایش یافته بود، پس از انتشار گزارش WSJ و فعالان بازار شروع به استقبال از این ایده کردند.

در پایین نمودار زیر، می‌توانید ببینید که این احتمالات یک هفته و یک ماه پیش کجا بودند و به طرز شگفت‌انگیزی، ما با احتمال 91.8 درصدی برای افزایش 50 امتیازی امروز فقط یک هفته پیش بودیم – که اکنون صفر را نشان می‌دهد. درصد شانس بعد از تغییر این هفته

به انتظارات برای جلسه امروز امتیاز دهید

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی

سهام برای حمایت

این فروش سهام در اواخر هفته گذشته بود که واقعاً مورد توجه قرار گرفت. تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ روز پنجشنبه وجود داشت که به نظر نمی رسید خیلی خوب کار کند، و با توجه به جلسه اضطراری صبح امروز در بانک، به نظر می رسد که آنها از قبل این را می دانند. برگزاری یک جلسه اضطراری کمتر از یک هفته پس از تصمیم گیری نرخ به ندرت یک علامت مثبت است. ولی، بعداً در جلسه پنجشنبه، سهام ایالات متحده شروع به سقوط کرد و خوب، این تا پایان تجارت دیروز ادامه یافت.

گزارش CPI صبح جمعه به نظر می رسید که واقعاً خرس ها را روی طاقچه هل می داد به عنوان یک افزایش تازه دیگر نشان می دهد که مشکل هنوز تحت کنترل نیست. این همان چیزی است که بازارها را برای انتظار افزایش 75 واحد پایه امروز تشویق می کند.

S&P 500 تاکنون پشتیبانی را درست بالاتر از سطح 3700 حفظ کرده است. توده ای از مقاومت در اطراف حمایت قبلی در محدوده 3802-3830 وجود دارد، و یک شکست بالاتر از این سطح دریچه ای را برای حرکت به سمت بالا به سمت شکاف افتتاحیه این هفته باز می کند، که من از حدود 3877 تا 3906 ترسیم کرده ام. و فراتر از آن ، تا سطح روانی 4k راه زیادی وجود ندارد.

در سطح زیرین اقدامات قیمت – استراتژی های شکست می تواند به عنوان یک راه کارآمد برای نزدیک شدن به موضوع باقی بماند. از طرف دیگر، نگه داشتن ناحیه مقاومت از آن ناحیه 3802-3830 می‌تواند در را باز نگه دارد، اما معامله‌گران می‌خواهند تا حد شکاف محتاط باشند.

نمودار قیمت چهار ساعته S&P 500

نمودار چهار ساعته SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

همانطور که دیروز بعدازظهر را بررسی کرده بودم، نزدک 100 در سطح فیبوناچی، برگرفته از نشانگر 50 درصدی حرکت عمده 2018-2021، حمایت پیدا کرده است.

جالب اینجاست که پایین ترین سطح سال 2018 درست زمانی که فدرال رزرو در دسامبر همان سال در حال تسلیم شدن از آخرین رژیم نرخ بالاتر خود بود، وارد عمل شد. سال بعد، 2019، سه کاهش نرخ را در برابر چهار افزایش نسبت به سال قبل به همراه داشت و زمانی که کووید چند ماه پس از تجارت سال 2020 شروع شد، محیط آسیب‌پذیرتری ایجاد کرد.

اصلاح 50 درصدی آن حرکت اصلی روی 11294 نمودار است و بعداً در جلسه روز دوشنبه، درست زمانی که اخبار مربوط به گزارش WSJ شروع به پخش کرد، وارد عمل شد. حمایت از آن زمان تا پایان معاملات دیروز حفظ شده است، و این شکاف هفتگی را که بین 11,811-11,862 ترسیم شده است، آشکار می کند.

نمودار قیمت دو ساعته نزدک 100

نزدک دو ساعت

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

یک گام به عقب به نمودار هفتگی، موضوع نزولی را برجسته می کند. شکستن این حمایت، در را برای یک لغزش تندتر باز می کند و حمایت هدفمند بعدی من در حدود منطقه 10750 در نمودار شروع می شود. سوال بزرگ این است که آیا فدرال رزرو امروز به آتش سوزی دامن می زند یا این چیزی است که در اواخر سال وارد عمل می شود.

باز هم، ما در اینجا در قلمروی نامشخص در مورد سیاست نرخ قرار داریم و با توجه به آنچه اخیراً در بازارهای اوراق قرضه رخ داده است، تنش ها افزایش یافته است. بنابراین، احتیاط به طور مداوم تضمین خواهد شد.

نمودار هفتگی نزدک 100

نمودار نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

پوشش زنده FOMC

این در ساعت 1:45 بعد از ظهر به وقت شرقی با کریستوفر وکیو خودمان آغاز خواهد شد. پخش‌کننده ویدیویی که در بالای این صفحه پست شده است، به محض اینکه کریستوفر فید زنده را شروع کند، فعال می‌شود، و شما می‌توانید مستقیماً آن را دنبال کنید. یا، اگر می‌خواهید برای زمانی که این برنامه پخش می‌شود، اعلان ایجاد کنید، می‌توانید روی قسمت پایین سمت چپ کادر برای «به من اطلاع بده» کلیک کنید.

– نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.