سهام بیت‌کوین ماینر ماراتون دیجیتال پس از محاسبه فایل‌های North برای محافظت از ورشکستگی کاهش یافت – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] شرکت استخراج بیت کوین Compute North روز پنجشنبه در تگزاس درخواست حفاظت از ورشکستگی فصل 11 را ارائه کرد زیرا زمستان کریپتو همچنان بر عملیات استخراج کریپتو فشار وارد می کند. دادخواست ورشکستگی ارائه شده در 22 سپتامبر نشان می دهد که شرکت به دنبال تثبیت عملیات به منظور بازپرداخت طلبکاران است. محاسبه فایل

کد خبر : 258768
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
سهام بیت‌کوین ماینر ماراتون دیجیتال پس از محاسبه فایل‌های North برای محافظت از ورشکستگی کاهش یافت – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

شرکت استخراج بیت کوین Compute North روز پنجشنبه در تگزاس درخواست حفاظت از ورشکستگی فصل 11 را ارائه کرد زیرا زمستان کریپتو همچنان بر عملیات استخراج کریپتو فشار وارد می کند. دادخواست ورشکستگی ارائه شده در 22 سپتامبر نشان می دهد که شرکت به دنبال تثبیت عملیات به منظور بازپرداخت طلبکاران است.

محاسبه فایل های شمالی برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11

پنج ماه پیش در آوریل گذشته، Compute North فاش کرد که این شرکت در حال ساخت یک مرکز داده 300 مگاواتی (MW) در تگزاس است. ماه‌ها قبل از آن در پایان سال 2021، Compute North با شرکت Marathon Digital Holdings (Nasdaq: MARA) وارد معامله شد و این دو شرکت قصد داشتند بیش از 100000 ماینر مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) را در مراکز داده در سراسر کشور میزبانی کنند.

پرونده های اخیر فصل 11 حمایت از ورشکستگی اکنون نشان می دهد که Compute North با مسائل مالی سروکار دارد. کریستیان میولنس، رئیس تیم بازاریابی و پایداری Compute North در صحبت با استیون چرچ و دیوید پن از بلومبرگ، توضیح داد که این شرکت به دنبال تثبیت عملیات است.

Mjolsnes گفت که Compute North به دنبال فرصتی برای تثبیت کسب و کار خود و اجرای یک فرآیند بازسازی جامع است. “[It] ما را قادر می سازد تا به خدمات رسانی به مشتریان و شرکای خود ادامه دهیم و سرمایه گذاری های لازم را برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود انجام دهیم.

تشکیل پرونده ورشکستگی به دنبال جمع آوری حدود 410 میلیون دلار سرمایه از سهام و بدهی شرکت در سال جاری صورت گرفت. علاوه بر این، Compute North مجبور شد با کاهش قیمت بیت کوین (BTC) مقابله کند و در پایان ژوئن گفته شد که 4 میلیارد دلار وام استخراج بیت کوین در مضیقه است. کاهش قیمت بیت کوین و دارایی های کریپتو باعث ورشکستگی تعدادی از وام دهندگان ارز دیجیتال و صندوق های تامینی با پشتوانه ارزهای دیجیتال شده است.

Marathon می‌گوید که تغییر ساختار Compute North بر عملیات استخراج فعلی تأثیری نخواهد داشت، سهام MARA به دلیل پرونده ورشکستگی اخیر Compute North کاهش یافت.

پس از اینکه گرگوری لوئیس، تحلیلگر BTIG تصمیم گرفت ارزش سهام را کاهش دهد، ورشکستگی Compute North بر سهام Marathon Digital تأثیر گذاشته است. لوئیس گفت که پرونده اخیر Compute North بر توانایی MARA برای افزایش ظرفیت هش خود تاثیر می گذارد. با این حال، در درازمدت، ورشکستگی Compute North می‌تواند فرصتی را برای MARA ایجاد کند تا زیرساخت مرکز داده را با قیمت‌های ناگوار ایجاد کند. Marathon Digital همچنین در توییتر به بحث درباره پرونده ورشکستگی اخیر پرداخت.

“امروز، یک پرونده مربوط به یکی از ارائه دهندگان میزبانی ما منتشر شد،” Marathon Digital توییت کرد. «بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر، درک ما این است که این پرونده بر عملیات استخراج فعلی ما تأثیری نخواهد داشت. شرکت ماینینگ بیت کوین افزود: ما با ارائه دهنده هاستینگ در ارتباط هستیم و پیشرفت آنها را در حین انجام این فرآیند زیر نظر داریم.

برچسب ها در این داستان

385 میلیون دلار، 300 مگاوات، 600 مگاوات، شرکت های رمزنگاری ورشکسته، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، تحلیلگر BTIG، فصل 11، کریس کافمن، محاسبه شمال، محاسبه ورشکستگی شمال، محاسبه ورشکستگی شمال، دیو پریل، گرنبری تگزاس، گرگوری لوئیس، MARA، سهام MARA، Marathon Digital، سهام، تگزاس، مرکز داده تگزاس، مرکز داده TIER 0، نیروگاه Wolf Hollow

نظر شما در مورد پرونده ورشکستگی Compute North و کاهش ارزش سهام Marathon چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.