سهام بوئینگ سقوط کرد زیرا صدور قطعات باعث توقف تحویل 737 مکس شد

[ad_1] توماس هیز، رئیس هیئت مدیره می گوید: “من فکر می کنم این واکنش بیش از حد سهام است، می توانم درک کنم که چرا ابتدا یک شلیک است و بعداً سوال بپرسم زیرا بوئینگ اعتماد آنها را به سرمایه گذاران به دلیل اشتباهات مداوم و مکرر در چند سال گذشته مختل کرده است.” و

کد خبر : 345717
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
سهام بوئینگ سقوط کرد زیرا صدور قطعات باعث توقف تحویل 737 مکس شد

[ad_1]

توماس هیز، رئیس هیئت مدیره می گوید: “من فکر می کنم این واکنش بیش از حد سهام است، می توانم درک کنم که چرا ابتدا یک شلیک است و بعداً سوال بپرسم زیرا بوئینگ اعتماد آنها را به سرمایه گذاران به دلیل اشتباهات مداوم و مکرر در چند سال گذشته مختل کرده است.” و عضو مدیریت گریت هیل کپیتال.

بوئینگ به دلیل تلاش برای افزایش تولید پرفروش ترین جت باریک پیکر MAX و همچنین 787 دریم لاینر پهن پیکر خود، با سردردهای زنجیره تامین مواجه شده است.

این شرکت در ماه فوریه مجبور شد تحویل 787 Dreamliner را به طور موقت متوقف کند تا تجزیه و تحلیل بیشتری بر روی یک قطعه بدنه انجام دهد.

آخرین موضوع نیز برای شرکت های هواپیمایی که منتظر تحویل هستند، دردسرساز شده است. شرکت هواپیمایی ساوت وست انتظار دارد که این مشکل بر برنامه تحویل فعلی آن تأثیر بگذارد، در حالی که امریکن ایرلاینز گفت که با سازنده هواپیما برای درک این تأثیر کار می کند.

یونایتد ایرلاینز، با این حال، روز پنجشنبه گفت، “انتظار هیچ تاثیر قابل توجهی بر برنامه های ظرفیت برای تابستان امسال یا بقیه سال ندارد.”

تحلیلگران همچنین نگران هستند که آخرین سکته بر جریان نقدینگی بوئینگ تأثیر بگذارد.

در اوایل سال جاری، این هواپیماساز اولین جریان نقدی رایگان مثبت خود را از سال 2018 گزارش کرد که ناشی از دو سانحه مرگبار 737 مکس بود که باعث زمینگیر شدن هواپیما در سراسر جهان شد.

بوئینگ گفت که آخرین مشکل کیفی مربوط به اتصالات بدنه است که توسط Spirit عرضه شده است و اعتقاد بر این است که به سال 2019 باز می گردد، و افزود که این مشکل ایمنی پرواز نیست و هواپیماهای در حال خدمت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سهام Spirit که بدنه، معکوس‌کننده‌های رانش، پایه‌های موتور و اجزای بال هواپیماهای 737 MAX را تولید می‌کند، 18.4 درصد کاهش یافت.

کریستوفر رایت، تحلیلگر Third Bridge، گفت: «یک دیدگاه کلی از کارشناسان ما وجود دارد که این بازیکنان به سادگی کارگران ماهر لازم برای پشتیبانی از رمپ تولیدی را که شرکت‌های OEM مانند بوئینگ و ایرباس هدف قرار می‌دهند، ندارند.

(گزارش توسط آیشواریا نایر در بنگالورو و والری اینسینا در نیویورک؛ گزارش اضافی توسط بانساری کامدار و ناتان گومز در بنگالورو؛ ویرایش توسط سریراج کالوویلا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.