سهام بلاک چین آرگو استخراج کننده بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده است کاهش می یابد، شرکت نزدیک به 4000 ماینر بیت مین تخلیه می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در 31 اکتبر 2022، استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain که به صورت عمومی فهرست شده بود، فاش کرد که تلاش این شرکت برای به دست آوردن 27 میلیون دلار در یک معامله مالی برنامه ریزی شده شکست خورد. بر اساس به روز رسانی اکتبر شرکت، آرگو گفت که باور ندارد این معامله “به

کد خبر : 275418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سهام بلاک چین آرگو استخراج کننده بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده است کاهش می یابد، شرکت نزدیک به 4000 ماینر بیت مین تخلیه می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در 31 اکتبر 2022، استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain که به صورت عمومی فهرست شده بود، فاش کرد که تلاش این شرکت برای به دست آوردن 27 میلیون دلار در یک معامله مالی برنامه ریزی شده شکست خورد. بر اساس به روز رسانی اکتبر شرکت، آرگو گفت که باور ندارد این معامله “به سرانجام برسد” و اکنون دو تحلیلگر بازار ارزش سهام این شرکت را کاهش داده اند.

معامله مالی 27 میلیون دلاری Argo Blockchain سقوط کرد، سهام لرزید، تحلیلگران وال استریت ارزش سهام ARBK را کاهش دادند

ماینرهای بیت کوین با فشارهای قابل توجهی روبرو بوده اند، زیرا چند شرکت معدنی که در فهرست عمومی قرار گرفته اند با مشکلات مالی و ورشکستگی مواجه شده اند. سختی استخراج اخیر در بالاترین حد خود کمکی نکرده است و این واقعیت که قیمت هش بیت بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است، کسب و کارهای استخراج خاصی را فلج کرده است.

به دنبال گمانه زنی های پیرامون شرکت های معدنی مانند Compute North و Core Scientific، بلاک چین آرگو (Nasdaq: ARBK) به سرمایه گذاران به روز رسانی ناراحت کننده ای را در رابطه با یک معامله مالی 27 میلیون دلاری ارائه کرده است.

همانطور که قبلاً فاش شد، [Argo Blockchain] یک LOI غیر الزام آور با یک سرمایه گذار استراتژیک امضا کرد تا حدود 24 میلیون پوند (27 میلیون دلار) از طریق اشتراک برای سهام عادی جمع آوری کند.» جزئیات پرونده آرگو. [Argo Blockchain] دیگر باور ندارد که این اشتراک تحت شرایط اعلام شده قبلی تکمیل شود. آرگو به کشف سایر فرصت های تامین مالی ادامه می دهد.

سهام بلاک چین آرگو استخراج‌کننده بیت‌کوین که به‌صورت عمومی فهرست شده است، کاهش می‌یابد، شرکت نزدیک به ۴۰۰۰ ماینر بیت‌مین را تخلیه می‌کند.

سهام آرگو، ARBK، در 24 ساعت گذشته سقوط کرد و 14.86 درصد در برابر دلار آمریکا تا ساعت 1:22 بعد از ظهر (ET) از دست داد. سپس مؤسسه مالی Canaccord Genuity سهام را کاهش داد تا از خرید نگهداری شود، و Bolor Enkhbaatar و جاناتان پترسن، تحلیلگران Jefferies، ارزش سهام شرکت را به نگه داشتن نیز کاهش دادند. پترسن به مشتریان گفت که اگر آرگو بتواند بدهی معدنچی را کاهش دهد، “انعطاف پذیری قابل توجهی را در این زمان های بی ثبات” تقویت می کند.

در زمان انتشار، سهام ARBK به 0.95 دلار کاهش یافته است و طی شش ماه گذشته، ARBK 88.54٪ در برابر دلار آمریکا ضرر کرده است. از سال تا به امروز، سهام شرکت استخراج کننده بیت کوین Argo که به صورت عمومی فهرست شده است، 92.74 درصد کاهش یافته است. آرگو به طور فعال بیت کوین (BTC) را به فروش رسانده است زیرا 887 بیت کوین در جولای و 637 بیت کوین در ژوئن 2022 فروخته است. در به روز رسانی اکتبر، آرگو همچنین اشاره کرد که 3843 دستگاه بیت مین S19J Pro جدید در جعبه را برای درآمد نقدی فروخته است. “به حداکثر رساندن بیشتر نقدینگی.”

برچسب ها در این داستان

ARBK, Argo, Argo Blockchain, Argo Shares, Bitcoin Miners, Bitcoin Mining, Bitmain S19J Pro, BTC Mining, Cash, compute North, Core Scientific, Liquidity, Mining Rigs, به روز رسانی اکتبر

نظر شما در مورد اخبار اخیر پیرامون استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain که به صورت عمومی فهرست شده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.