سهام اولین ریپابلیک بانک توسط S&P Global به وضعیت ناخواسته تنزل یافت. سقوط سهام بیش از 25٪ – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از اینکه UBS چهار روز پیش Credit Suisse را خریداری کرد و نزدیک به دوازده موسسه مالی 30 میلیارد دلار به بانک First Republic تزریق کردند، S&P Global در روز یکشنبه سهام First Republic را به وضعیت ناخواسته کاهش داد. سرمایه گذاران نگران هستند که تزریق نقدینگی از 11 موسسه مالی بزرگ ممکن

کد خبر : 336049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
سهام اولین ریپابلیک بانک توسط S&P Global به وضعیت ناخواسته تنزل یافت.  سقوط سهام بیش از 25٪ – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از اینکه UBS چهار روز پیش Credit Suisse را خریداری کرد و نزدیک به دوازده موسسه مالی 30 میلیارد دلار به بانک First Republic تزریق کردند، S&P Global در روز یکشنبه سهام First Republic را به وضعیت ناخواسته کاهش داد. سرمایه گذاران نگران هستند که تزریق نقدینگی از 11 موسسه مالی بزرگ ممکن است مشکلات نقدینگی بانک را برطرف نکند. سهام First Republic در صبح روز دوشنبه هنگامی که وال استریت افتتاح شد بیش از 15 درصد سقوط کرد و تا ساعت 1:15 بعد از ظهر (ET)، سهام بیش از 25 درصد کاهش یافت.

سهام بانک First Republic با وجود 30 میلیارد دلار تزریق نقدی از 11 وام دهنده در هفته گذشته، 25 درصد کاهش یافت

حوالی ساعت 1:15 بعد از ظهر به وقت شرقی دوشنبه، 20 مارس 2023، سهام First Republic Bank مستقر در سانفرانسیسکو (NYSE: FRC) بیش از 25 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. بانک تجاری و ارائه‌دهنده خدمات مدیریت ثروت اخیراً 30 میلیارد دلار از 11 بانک بزرگ از جمله بانک آمریکا، سیتی گروپ، گلدمن ساکس، جی‌پی مورگان چیس، مورگان استنلی، ولز فارگو، BNY Mellon، PNC Bank، State Street، Truist Bank و ایالات متحده دریافت کرده است. بانک، در 16 مارس.

با این حال، تزریق نقدینگی به First Republic کمکی نکرد زیرا S&P Global سهام بانک (FRC) را به وضعیت ناخواسته کاهش داد، با اشاره به این نگرانی که کمک اخیر 11 بانک ممکن است مشکلات First Republic را کاهش ندهد. این دومین تنزل رتبه FRC در کمتر از یک هفته بود. First Republic تلاش کرده است با انتشار سهام بیشتر و جستجوی سرمایه گذاری از شرکت های سهامی خاص و بانک های کوچکتر، سرمایه را افزایش دهد.

این دومین تلاش First Republic برای افزایش سرمایه از 10 مارس است، و سپس تزریق سپرده را از وام دهندگان اصلی شش روز بعد دریافت کرد. به آلیسون مورو، مشارکت‌کننده سی‌ان‌ان گفته شد که فرست ریپابلیک با سرنوشتی مشابه بانک سیلیکون ولی (SVB) مواجه است، زیرا یک وام‌دهنده مستقر در منطقه خلیج با پایگاه مشتریان پرجمعیت است. پاتریشیا مک کوی، استاد حقوق در کالج بوستون، به مورو گفت که سپرده گذاران “به ویژه مستعد تحریک هستند.”

مک کوی افزود: “آنها پیچیده هستند، آنها می دانند که گزینه های دیگری دارند و مکانیسم هایی برای جابجایی سریع پول دارند.”

در ساعت 1:15 بعدازظهر (ET) در 20 مارس 2023، سهام First Republic امروز بعد از ظهر بیش از 25 درصد کاهش یافت و کمی بالاتر از 17 دلار به ازای هر سهم معامله شد. سهام این بانک در طول روز به پایین ترین حد خود رسید در حالی که سایر بانک ها توانستند طوفان روز دوشنبه را پس از خرید Credit Suisse پشت سر بگذارند.

برچسب ها در این داستان

Bailout, Bailouts, Bank of America, Banking, Banking Bailout, Banking Industry, Banks, BNY Mellon, Capital One Financial, Cash Injection, CitiGroup, CNB Financial, Credit Suisse, outflows flows, Discover Financial, Downgrade, FDIC, Federal Reserve, Financial مؤسسات، First Republic، First Republic Bank، First Republic Bank، سهام First Republic، سهام FRC، سهام FRC، Goldman Sachs، jpmorgan، Junk Status، Liquidity، morgan stanley، S&P 500، Signature Bank، Silicon Valley Bank، Silvergate Bank، خیابان دولتی، محرک، خزانه داری، بانک متولی، سپرده های بیمه نشده، بانک ایالات متحده، بانک مرکزی ایالات متحده

نظر شما در مورد کاهش ارزش سهام First Republic Bank به وضعیت ناخواسته S&P Global در روز یکشنبه چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sundry Photography / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.