سهام انرژی در نفت سر به فلک کشیده جذاب به نظر می رسد: فرصت های تجاری برتر

[ad_1] سه ماهه اول برای وال استریت بسیار پر حادثه بود، اما جنگ در اروپای شرقی به وضوح برجسته بود. تنش های ژئوپلیتیکی بازارهای مالی را متلاطم کرد، بر سهام تاثیر گذاشت و پس از اینکه ایالات متحده و متحدانش هزینه های اقتصادی سنگینی را به روسیه برای حمله به اوکراین تحمیل کردند، شوک قیمت

کد خبر : 186779
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
سهام انرژی در نفت سر به فلک کشیده جذاب به نظر می رسد: فرصت های تجاری برتر

[ad_1]

سه ماهه اول برای وال استریت بسیار پر حادثه بود، اما جنگ در اروپای شرقی به وضوح برجسته بود. تنش های ژئوپلیتیکی بازارهای مالی را متلاطم کرد، بر سهام تاثیر گذاشت و پس از اینکه ایالات متحده و متحدانش هزینه های اقتصادی سنگینی را به روسیه برای حمله به اوکراین تحمیل کردند، شوک قیمت کالاها را برانگیخت.

قیمت نفت که در حال حاضر با افزایش عدم تعادل عرضه و تقاضا مواجه شده بود، به سه رقمی افزایش یافت و به سطوحی رسید که از سال 2008 مشاهده نشده بود. این به دلیل افزایش ریسک و اختلال در جریان تجارت انرژی پس از اینکه خریداران بزرگ بین المللی شروع به طرد کردن نفت خام روسیه کردند تا از تبدیل شدن به آن جلوگیری کنند، بود. به طور غیرمستقیم درگیر تحریم ها شده است.

به طور قابل پیش بینی، ذخایر انرژی در جریان سقوط نفت افزایش یافت، که بر اساس رشد قوی ای که سال گذشته آغاز شد، افزایش یافت. در مقابل این پس‌زمینه، صندوق سرمایه‌گذاری انرژی انتخابی بخش SPDR (XLE) و ETF SPDR S&P Oil & Gas Exploration & Production (XOP) بیش از 40 درصد از سال تا به امروز افزایش یافته است. پس از این روند قابل توجه، طبیعی است که تعجب کنیم که آیا عملکرد قوی بخش انرژی در ماه های آینده ادامه خواهد داشت یا خیر. من تمایل دارم فکر کنم که چنین خواهد شد، به همین دلیل است که دیدگاه سازنده ای در مورد مجموعه انرژی دارم.

تز صعودی بر این فرض استوار است که قیمت نفت در میان مدت، در بحبوحه کسری فعلی بازار که پیش بینی می شود تا پایان سال ادامه داشته باشد، بالاتر خواهد رفت. این در شرایطی است که برخی از بشکه های روسیه به حاشیه رفته اند، تولیدکنندگان آمریکایی به محدودیت حفاری پایبند هستند و اوپک در تلاش برای افزایش تولید به دلیل محدودیت ظرفیت است. در حالی که احیای احتمالی توافق هسته‌ای 2015 ایران می‌تواند شرایط سخت عرضه را تسکین دهد، تهران نمی‌تواند بلافاصله صادرات را افزایش دهد. در واقع، ممکن است 6 تا 8 ماه طول بکشد تا بیشتر منابع آن آنلاین شوند.

با توجه به اینکه انتظار می رود WTI حداقل در دو سه ماهه آینده بالای 100 دلار در هر بشکه باقی بماند و نقطه سر به سر 40 تا 50 دلار برای حفاری شیل باشد، صنعت اکتشاف و تولید (E&P) باید میلیاردها سود به دست آورد، روند کاهش اهرم خود را تسریع بخشد و سهامداران را بهبود بخشد. از طریق بازخریدهای بزرگ و سود سهام جذاب باز می گردد. معیارهای ترازنامه به طور قابل توجهی در محیط قیمت 100 دلار برای هر بشکه بهبود خواهند یافت و راه را برای گروه برای دستیابی به بازده FCF 20% به طور متوسط ​​در سال جاری هموار می کند و برخی از بهترین پیشنهادها را در وال استریت نشان می دهد.

با نگاهی به آینده، سرمایه‌گذاران ممکن است شروع به اولویت‌بندی ارزیابی‌ها و تمرکز بر شرکت‌هایی با حاشیه سود سالم و رشد درآمد ثابت کنند. این با توجه به محیط نوسانات بالا و کاهش گسترده نرخ در برخی از گوشه های بازار به دلیل انقباض پولی، باد مخالف تورم و فعالیت های خنک کننده است.

بخش E&P ایالات متحده در موقعیت خوبی برای استفاده از تغییر چشم‌انداز سرمایه‌گذاری قرار دارد و به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده به عملکرد بهتر خود ادامه دهد.

برای جلوگیری از ریسک اجرای شرکت، گاهی اوقات از سرمایه گذاری تک سهام اجتناب می کنم. در این مورد، من ترجیح می دهم دیدگاه صعودی خود را در مورد بخش انرژی از طریق XOP یا XLE ETFs بیان کنم. هر دو صندوق جذاب به نظر می رسند، اگرچه XOP تدابیر بیشتری برای افزایش قیمت نفت دارد (XLE با توجه به اینکه فقط شرکت های موجود در S&P 500 را ردیابی می کند، “کیفیت بالاتر” است، اما تا حدودی در معرض بخش نفت تجهیزات و خدمات قرار دارد، که ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد. هزینه های ورودی و تورم دستمزد).

با تمرکز بر تحلیل تکنیکال، XLE به مقاومت کلیدی از 78.55 تا 80.25 در زمان نگارش نزدیک می شود. این مانع از سال 2015 شکسته نشده است. شکست بالای آن احتمالاً باعث ایجاد علاقه شدید برای خرید خواهد شد و قیمت می تواند منطقه 84.00 را به چالش بکشد. با قدرت بیشتر، تمرکز به اوج های نوامبر 2014 نزدیک به سطح روانی 90.00 تغییر می کند.

ETF صندوق SPDR انتخاب بخش انرژی (XLE) – نمودار هفتگی

سهام انرژی در نفت سر به فلک کشیده جذاب به نظر می رسد: فرصت های تجاری برتر

نمودار ایجاد شده با TradingView، تهیه شده توسط دیگو کولمن



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.