سهام اسنپ 25 درصد سقوط می کند زیرا اقتصاد و رقابت شدید رشد درآمد را کاهش می دهد

[ad_1] مالک اسنپ چت گفت که برخی از تبلیغ‌کنندگان همچنان با اختلالات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار مواجه هستند و بسیاری دیگر با افزایش هزینه‌ها در بحبوحه تورم بی سابقه که منجر به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شده است، دست و پنجه نرم می‌کنند. این شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا اعلام کرد که

کد خبر : 231913
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۲۴
سهام اسنپ 25 درصد سقوط می کند زیرا اقتصاد و رقابت شدید رشد درآمد را کاهش می دهد

[ad_1]

مالک اسنپ چت گفت که برخی از تبلیغ‌کنندگان همچنان با اختلالات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار مواجه هستند و بسیاری دیگر با افزایش هزینه‌ها در بحبوحه تورم بی سابقه که منجر به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شده است، دست و پنجه نرم می‌کنند.

این شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا اعلام کرد که به طور قابل توجهی سرعت استخدام را کاهش می دهد، در تجارت تبلیغاتی خود سرمایه گذاری می کند و منابع درآمد جدیدی پیدا می کند تا با سرعت بیشتری رشد کند.

مالک فیس‌بوک متا پلتفرم، مالک گوگل، آلفابت و سایر شرکت‌هایی که تبلیغات آنلاین می‌فروشند، در روز پنجشنبه پس از نتایج اسنپ، که اولین شرکت بزرگ فناوری بود که درآمد سه‌ماهه دوم را گزارش می‌کرد، حدود ۸۰ میلیارد دلار از ارزش سهام خود را از دست دادند. Twitter Inc نتایج را روز جمعه گزارش خواهد کرد.

سرمایه‌گذاران انتظار پایین‌ترین سرعت رشد درآمد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال جاری را دارند، زیرا افزایش تورم و سایر مشکلات اقتصادی باعث می‌شود برندها بودجه بازاریابی خود را کاهش دهند.

بر اساس داده های IBES از Refinitiv، درآمد اسنپ برای سه ماهه دوم منتهی به 30 ژوئن 1.11 میلیارد دلار بوده است که انتظارات تحلیلگران 1.14 میلیارد دلاری را از دست داده است. این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.

اسنپ ​​گفت که درآمد تا کنون در سه ماهه سوم جاری در مقایسه با سال قبل ثابت است.

اسنپ ​​در اظهارات آماده شده ای که پیش از کنفرانس تلفنی با تحلیلگران منتشر شد، گفت: ما از نتایجی که ارائه می کنیم، صرف نظر از بادهای مخالف فعلی راضی نیستیم.

اسنپ ​​گفت: تغییرات اخیر حریم خصوصی در آیفون‌ها، چالش‌های اقتصاد کلان و رقابت فزاینده برای مجموعه‌ای از دلارهای تبلیغاتی که کندتر رشد می‌کنند، همگی به کاهش قابل ملاحظه رشد درآمد کمک کرده‌اند.

کاربران فعال روزانه در اسنپ چت نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته و به 347 میلیون نفر رسیده است که از برآورد اجماع 344 میلیون کاربر پیشی گرفته است.

اسنپ ​​سرمایه گذاری زیادی روی فناوری واقعیت افزوده و تبلیغات انجام داده است که تصاویر رایانه ای را روی عکس ها و ویدیوهای دنیای واقعی قرار می دهد.

جاسمین انبرگ، تحلیلگر اصلی در Insider Intelligence، گفت: اما این شکل‌های جدیدتر تبلیغات معمولا هر زمان که بودجه‌های بازاریابی کاهش می‌یابد، اول کار می‌شوند.

این شرکت روز پنجشنبه همچنین برنامه بازخرید سهام تا سقف 500 میلیون دلار را اعلام کرد.

به گفته این شرکت، ایوان اشپیگل، مدیر ارشد اجرایی اسنپ و بابی مورفی، مدیر ارشد فناوری، حداقل تا اول ژانویه 2027، در ازای یک دلار حقوق و بدون غرامت سهام، در نقش خود به ایفای نقش بپردازند.

(گزارش توسط شیلا دانگ در دالاس ویرایش توسط پیتر هندرسون و متیو لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.