سهام آسیا افزایش یافت، اوراق قرضه به دلیل تست های نرخ ایالات متحده متشنج است

[ad_1] ناامیدی وجود داشت که پکن تصمیم گرفت چشم انداز رشد خود را با هدف 5 درصد پایین بیاورد به جای 5.5 درصد به علاوه مورد علاقه بازار، اما آمار اخیر داده های واقعی به اندازه کافی قوی بوده است که سرمایه گذاران را خوش بین نگه دارد. گسترده ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام اس

کد خبر : 329543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۶
سهام آسیا افزایش یافت، اوراق قرضه به دلیل تست های نرخ ایالات متحده متشنج است

[ad_1]

ناامیدی وجود داشت که پکن تصمیم گرفت چشم انداز رشد خود را با هدف 5 درصد پایین بیاورد به جای 5.5 درصد به علاوه مورد علاقه بازار، اما آمار اخیر داده های واقعی به اندازه کافی قوی بوده است که سرمایه گذاران را خوش بین نگه دارد.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن پس از جهش 1.5 درصدی در هفته گذشته، 0.8 درصد افزایش یافت.

نیکی ژاپن 1.0 درصد صعود کرد و به بالاترین سطح سه ماهه رسید، در حالی که سهام کره جنوبی 0.6 درصد افزایش یافت که به دلیل کاهش نرخ تورم کمک کرد.

معاملات آتی S&P 500 0.1% و معاملات آتی نزدک 0.2% پس از افزایش روز جمعه با کاهش اندکی بازده اوراق قرضه کاهش یافتند.

بازده اوراق خزانه 10 ساله به 3.970 درصد رسید، پس از اینکه جهش هفته گذشته به 4.09 درصد برای جذب خریداران به اندازه کافی وسوسه انگیز بود.

بازارها نسبت به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تسلیم شده اند، اما امیدوارند که به جای بازگشت به افزایش نیم واحدی، به حرکت های یک چهارم واحدی ادامه دهد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، روز شنبه تکرار کرد که نرخ بهره باید افزایش یابد، اما یک نوار بالا برای حرکت به سمت افزایش نیم واحدی تعیین کرد.

معاملات آتی حاکی از احتمال 72 درصدی است که فدرال رزرو در نشست 22 مارس 25 واحد پایه سقوط خواهد کرد.

همه اینها صحنه شهادت جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنگره در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه را فراهم می‌کند، جایی که بدون شک از او در مورد اینکه آیا به افزایش‌های بزرگ‌تری نیاز است یا خیر، سؤال خواهد شد.

با این حال، ممکن است بیشتر به آنچه گزارش حقوق و دستمزد فوریه در روز جمعه فاش می‌کند بستگی داشته باشد. پیش‌بینی‌ها بر افزایش معتدل 200,000 پس از جهش 517,000 نفری در ماه ژانویه متمرکز است، اما ریسک‌ها صعودی هستند.

و پس از آن گزارش CPI فوریه در 14 مارس منتشر خواهد شد.

کورودا تعظیم می کند

جان نوروزی، تحلیلگر در نات وست مارکتز، گفت: «شهادت پاول قبل از حقوق و دستمزد و اعداد تورم است، بنابراین، او احتمالاً از التزام به یک مسیر سیاستی اجتناب خواهد کرد.

وی افزود: «پرداخت حقوق و دستمزد در روز پایانی است که مقامات فدرال رزرو می توانند به طور علنی درباره سیاست های پولی بحث کنند، اما CPI در طول دوره خاموشی منتشر می شود. اگر در شرایطی قرار بگیریم که تعداد مشاغل و تورم دیدگاهی متناقض داشته باشند، پیش‌بینی نتیجه جلسه فدرال رزرو حتی سخت‌تر می‌شود.»

فدرال رزرو در هشدار دادن به تشدید بیشتر به سختی تنها نیست.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در مصاحبه‌ای که در آخر هفته منتشر شد، گفت که «بسیار محتمل» است که نرخ‌های بهره را در این ماه 50 واحد پایه افزایش دهند و این بانک کار بیشتری برای مقابله با تورم دارد.

انتظار می‌رود بانک مرکزی استرالیا در روز سه‌شنبه نرخ‌های خود را 25 واحد افزایش دهد، در حالی که بانک مرکزی کانادا با افزایش نرخ‌ها با سرعت 425 واحد پایه در 10 ماه متوقف شده است.

جمعه، آخرین جلسه سیاست گذاری هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن است، قبل از اینکه کازوئو اوئدا در آوریل زمام امور را به دست گیرد، و همه نگاه ها به سرنوشت موضع کنترل منحنی بازده (YCC) معطوف است.

تحلیلگران NAB در یادداشتی خاطرنشان کردند: «هیچ تغییری انتظار نمی‌رود، اما نباید به طور کامل احتمال خروج کورودا از طریق BoJ را رد کنیم که تغییر دیگری در محدوده تحمل 0% YCC اعلام کند».

BOJ در دسامبر بازارها را تکان داد، زمانی که به طور غیرمنتظره باند معاملاتی مجاز را برای بازده اوراق قرضه 10 ساله به بین 50- تا 50+ واحد افزایش داد.

تا کنون، Ueda در مورد چشم انداز سیاستی که ین را در یک روند ملایم تر نگه داشته است، بدبین بوده است. دلار آخرین بار پس از رسیدن به اوج سه ماهه 137.10 در هفته گذشته، 135.95 ین بود.

یورو در قیمت 1.0629 دلار باقی ماند که پایین تر از 1.0533 دلار در هفت هفته اخیر بود، در حالی که شاخص دلار کسری محکم تر در 104.610 بود.

عقب نشینی بازده اوراق قرضه در روز جمعه به طلا کمک کرد تا حدی جایگاه خود را بازیابی کند و به قیمت 1855 دلار در هر اونس معامله شد. [GOL/]

قیمت نفت کاهش یافت که شاید از آخرین هدف رشد چین ناامید شده است. [O/R]

برنت با 33 سنت کاهش به 85 دلار و 50 سنت در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام آمریکا 30 سنت کاهش یافت و به 79 دلار و 38 سنت در هر بشکه رسید.

(گزارش توسط وین کول؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.