سنگ‌فرش و محوطه‌سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری ابر

[ad_1] ایسنا/سمنان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از آغاز عملیات سنگ‌فرش و محوطه‌سازی بافت روستای هدف گردشگری ابر خبر داد. مرتضی نظری روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری، عملیات اجرایی سنگ‌فرش و محوطه‌سازی قسمتی از بافت روستای هدف گردشگری ابر آغاز شده است. رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و

کد خبر : 389471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
سنگ‌فرش و محوطه‌سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری ابر

[ad_1]

ایسنا/سمنان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از آغاز عملیات سنگ‌فرش و محوطه‌سازی بافت روستای هدف گردشگری ابر خبر داد.

مرتضی نظری روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری، عملیات اجرایی سنگ‌فرش و محوطه‌سازی قسمتی از بافت روستای هدف گردشگری ابر آغاز شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: برای اولین بار از اعتبارات زیرساخت شهرستان قسمتی از بافت روستای ابر سنگ‌فرش و ساماندهی می‌شود.

نظری گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی جهان به شمار می‌آید و توسعه زیرساخت در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

وی یادآوری کرد: منطقه ابر در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد، این منطقه که به نام جنگل‌های ابر معروف است ارتفاعات آن به شکل چمنزار بوده و مراتع آن دارای درخت است و در پایین‌دست آن نیز جنگل با گونه‌های متنوع دیده می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی میهمان‌نوازی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود هم‌چنین از برگزاری کارگاه آموزشی میهمان‌نوازی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی خبر داد.

وی گفت: تعریف اقامتگاه بوم‌گردی و انواع آن در جهان، کارکرد بخش‌های مختلف اقامتگاه بوم‌گردی، ضوابط ایجاد و فعالیت و بهره‌برداری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، انواع مهارت‌های موردنیاز کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شرح وظایف کارکنان بخش‌های مختلف و ارتباط آن‌ها، آموزش توان‌افزایی کارکنان، مدیریت عملکرد کارکنان از موضوعات این کارگاه آموزشی است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: این کارگاه دوشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ تا ۲۱ در اقامتگاه بوم‌گردی پروین واقع در روستای قلعه‌نو خرقان شهرستان شاهرود با تدریس اکبر رضویان، کارشناس ارشد گردشگری و احیاگر و مالک مجموعه بوم‌گردی خانه نقلی کاشان برگزار می‌شود.

نظری گفت: هدف از برگزاری این کارگاه مهارت‌آموزی و تخصصی شدن اقامتگاه‌های بوم‌گردی، افزایش کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران و جذب بیشتر گردشگران در اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

او افزود: برای توانمندسازی جامعه گردشگری شهرستان شاهرود  برنامه‌ریزی  ۱۰ کارگاه آموزشی ویژه اقامتگاه‌ها و راهنمایان گردشگری در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.