سنگاپور محدودیت هایی را بر معاملات مالی و رمزارز روسیه اعمال می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در اقدامی نادر، سنگاپور قصد دارد محدودیت هایی را برای برخی تراکنش های مالی روسیه و عملیات رمزنگاری با هدف دور زدن تحریم ها اعمال کند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که به طور رسمی ابراز نگرانی شده بود که حمله مسکو به اوکراین تهدیدی برای امنیت کشورهای کوچک در سراسر جهان است.

کد خبر : 174913
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
سنگاپور محدودیت هایی را بر معاملات مالی و رمزارز روسیه اعمال می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در اقدامی نادر، سنگاپور قصد دارد محدودیت هایی را برای برخی تراکنش های مالی روسیه و عملیات رمزنگاری با هدف دور زدن تحریم ها اعمال کند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که به طور رسمی ابراز نگرانی شده بود که حمله مسکو به اوکراین تهدیدی برای امنیت کشورهای کوچک در سراسر جهان است.

سنگاپور اولین کشور جنوب شرق آسیا شد که روسیه را تحریم کرد

برای اولین بار در دهه ها، همانطور که توسط یک دیپلمات سابق اذعان کرد، سنگاپور اقداماتی را برای تحریم یک کشور دیگر بدون تایید شورای امنیت سازمان ملل انجام می دهد. ساوت چاینا مورنینگ پست به نقل از وزارت امور خارجه گزارش داد که دولت شهر در حال آماده شدن برای انجام این کار علیه روسیه به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین است.

برای کشور کوچکی مانند سنگاپور، این یک اصل نظری نیست، بلکه یک سابقه خطرناک است. به همین دلیل سنگاپور حمله بی دلیل روسیه به اوکراین را به شدت محکوم کرده است.

در اطلاعیه ای که روز شنبه منتشر شد، این وزارتخانه به تفصیل توضیح داد که این اقدامات شامل اعمال کنترل صادرات بر اقلامی است که می توانند برای مقاصد نظامی استفاده شوند و همچنین محدودیت هایی برای انجام تجارت با بانک های منتخب روسیه – VTB Bank، Vnesheconombank، Promsvyazbank، و Bank Rossiya. و اشخاص غیر بانکی دارایی ها و سرمایه های آنها در سنگاپور مسدود خواهد شد.

ارائه خدمات مالی برای تسهیل جمع آوری سرمایه توسط دولت روسیه، بانک مرکزی یا نهادهای وابسته مجاز نخواهد بود. محدودیت ها همچنین برای برخی از بخش های اقتصاد دو منطقه جدا شده اوکراین، دونتسک و لوگانسک، که روسیه تصمیم گرفت آنها را به عنوان کشورهای مستقل به رسمیت بشناسد، اعمال خواهد شد.

علاوه بر این، برخی از جریان‌های رمزنگاری ممکن است تحت‌تاثیر قرار گیرند، زیرا وزارتخانه فاش کرد که ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت را که با دارایی‌های دیجیتال، از جمله NFT‌ها کار می‌کنند، از تسهیل تراکنش‌هایی که می‌توان برای فرار از اقدامات قابل اعمال برای سایر شرکت‌های مالی استفاده می‌کنند، منع کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که ویویان بالاکریشنان، وزیر امور خارجه سنگاپور در آخرین روز فوریه به پارلمان گفت که نمایش قدرت روسیه نظم جهانی را تهدید می‌کند که «به شدت با امنیت و بقای کشورهای کوچک خصمانه خواهد بود».

بر اساس داده های رسمی ارائه شده توسط وزارت تجارت و صنعت، تجارت سنگاپور با روسیه در سال گذشته به 3.7 میلیارد دلار رسید. واردات از فدراسیون روسیه و اوکراین در مجموع تنها حدود 0.8 درصد از کل دریافتی این کشور جزیره را تشکیل می دهد.

این گزارش همچنین نشان می دهد که موسسات بانکی بزرگ سنگاپور در حال حاضر تامین مالی تجارت برای مواد خام روسیه را محدود کرده اند. این شامل توقف انتشار به دلار آمریکا برای معاملات نفت و گاز طبیعی مایع است.

از زمان آغاز حمله نظامی به اوکراین، تحریم ها علیه روسیه بارید. اکثر آنها توسط ایالات متحده، اتحادیه اروپا و متحدان آنها تحمیل شده اند. سنگاپور تاکنون تنها کشور آسیای جنوب شرقی است که اقدامات مشابهی را انجام داده است، علیرغم اینکه اکثر اعضای اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) حمله روسیه به سازمان ملل را محکوم کرده اند.

برچسب ها در این داستان

آسه‌آن، آسیا، حمله، بانک‌ها، رمزارز، تراکنش‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های مالی، واردات، تهاجم، محدودیت‌ها، روسیه، تحریم‌ها، سنگاپور، آسیای جنوب شرقی، معاملات، اوکراین، جنگ

آیا فکر می کنید کشورهای بیشتری از آسه به سنگاپور برای اعمال تحریم ها علیه روسیه به دلیل تهاجم نظامی این کشور به اوکراین خواهند پیوست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.