سند ادعا می کند که موقعیت مارجین FTX کارولین الیسون، مدیر عامل Alameda، منفی 1.3 میلیارد دلار در ماه مه 2022 بود – بیت کوین نیوز

در تعدادی از مصاحبه های اخیر، یکی از بنیانگذاران سابق FTX، سم بانکمن-فرید (SBF)، توضیح داد که او “آلامدا را اداره نمی کرد” و “اندازه موقعیت آنها را نمی دانست.” در بحث اخیر با فرانک چاپارو از The Block، SBF توضیح داد که حسابرسان به وضعیت مالی شرکت FTX نگاه می‌کنند، اما حسابرسان “به موقعیت

کد خبر : 290138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
سند ادعا می کند که موقعیت مارجین FTX کارولین الیسون، مدیر عامل Alameda، منفی 1.3 میلیارد دلار در ماه مه 2022 بود – بیت کوین نیوز


در تعدادی از مصاحبه های اخیر، یکی از بنیانگذاران سابق FTX، سم بانکمن-فرید (SBF)، توضیح داد که او “آلامدا را اداره نمی کرد” و “اندازه موقعیت آنها را نمی دانست.” در بحث اخیر با فرانک چاپارو از The Block، SBF توضیح داد که حسابرسان به وضعیت مالی شرکت FTX نگاه می‌کنند، اما حسابرسان “به موقعیت مشتری و ریسک مشتری نگاه نمی‌کنند.” این هفته، یکی از منابع داخلی FTX که به‌عنوان ناشناس با Bitcoin.com News صحبت می‌کرد، سندی را به اشتراک گذاشت که ظاهراً نشان می‌دهد که حساب شخصی کارولین الیسون، مدیر عامل شرکت Alameda Research، در ماه می 2022 به میزان 1.31 میلیارد دلار مختل شده است.

مصاحبه های SBF به برجسته کردن یک موقعیت حاشیه عظیم که ترش شد ادامه می دهد

اطلاعات زیادی توسط سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران سابق FTX در طول مصاحبه هایش به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می رسد که به نوعی، بدون اطلاع او، یک حساب حاشیه بزرگ از کنترل خارج شده است. این به دلیل شیوه‌های “حسابداری با برچسب ضعیف” مقصر شناخته شده است و SBF گفت که او “متوجه شد”.

رک و پوست کنده از چند راه. از نظر اجازه دادن به یک موقعیت حاشیه خیلی بزرگ، بزرگتر از آن چیزی که فکر می کردم. SBF به مجله نیویورک گفت. در بسیاری از گزارش‌ها درباره FTX و در طول مصاحبه‌های SBF به موقعیت حاشیه عظیمی که SBF را از خود دور کرد، اشاره شده است.

SBF به Jen Wieczner خبرنگار مجله نیویورک تاکید کرد: “ما نباید اجازه می دادیم که یک موقعیت حاشیه به این بزرگی برسد.” “خیلی بزرگ بود. SBF افزود: با توجه به نقدینگی وثیقه، بسیار بزرگ بود. در بیانیه دیگری، SBF توضیح داد که موقعیت حاشیه آلامدا به قدری بزرگ است که “به منظور انجام تعهدات خود به صورت نقدی قابل بسته شدن نیست.”

SBF افزود: “این موقعیت، در نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که در اواسط سال به طور قابل توجهی بزرگتر شده است.” بنیانگذار FTX ادامه داد:

این باعث شد که از یک موقعیت تا حدی پرخطر به موقعیتی تبدیل شود که در طول بحران نقدینگی قابل مدیریت نباشد و به طور جدی توانایی ارائه وجوه به مشتریان را به خطر بیندازد.

در طی آخرین مصاحبه SBF با فرانک چاپارو از The Block، مدیر عامل سابق FTX گفت که تنظیم‌کننده‌ها و حسابرسان هیچ حفره مالی ندیده‌اند زیرا موقعیت‌های مشتریان و موقعیت‌های Alameda Research در حساب‌های مالی FTX لحاظ نشده است. SBF گفت که حسابرسان به جنبه‌های خاصی نگاه می‌کنند، اما آنها «به موقعیت‌های مشتریان نگاه نمی‌کنند و به ریسک مشتری نگاه نمی‌کنند».

SBF به Chaparro گفت: “این در واقع یک موقعیت منفی مشتری بود و بسیاری از مشتریان موقعیت های منفی در FTX داشتند.” اینها بخشی از دارایی‌ها یا بدهی‌های FTX نبودند، دارایی‌ها و بدهی‌های مشتری بودند، و بنابراین، مالی FTX مستقیماً تحت تأثیر این موضوع قرار نگرفت. مصاحبه چاپارو همچنین در مورد اینکه چگونه مدیران ارشد “خطوط اعتباری بزرگ شخصی را گسترش دادند” صحبت می کند.

سند FTX Insider ظاهراً نشان می دهد که موقعیت حاشیه کارولین الیسون یک حفره 1.3 میلیارد دلاری بوده است.

این هفته سندی به Bitcoin.com News ارسال شد که ظاهراً موجودی کارولین الیسون را در FTX هفت ماه پیش در ماه مه 2022 نشان می‌دهد. به گفته منبع آگاه، الیسون این داده‌ها را در میان تعدادی از کارکنان FTX به اشتراک گذاشته است. یک نقص فنی در حساب تجاری شخصی او.

تصویری از موقعیت حاشیه ای که گفته می شود توسط کارولین الیسون در ماه مه 2022 برای تعدادی از کارکنان FTX به اشتراک گذاشته شده است. ادعا می شود که این سمت متعلق به مدیرعامل آلامدا ریسرچ بوده است.

این سند نشان می‌دهد که الیسون ظاهراً موجودی منفی در آن زمان در حدود 1.31 میلیارد دلار در ماه مه 2022 داشته است. همه حساب‌های FTX موجودی منفی را نشان می‌دهند، اگر کاربر به دلایل خاصی مانند عدم تسویه پرداخت یا تسویه حساب کاربر، موجودی منفی داشته باشد. بدهی از موقعیت های حاشیه. اسنادی که ظاهراً به الیسون گره خورده است، تعادل عظیمی را نشان می دهد که هیچ کاربر عادی آن را نخواهد داشت، از جمله مقدار منفی سهام FTX.

حساب های FTX به چند دلیل خاص تراز منفی نشان می دهند.

سندی که دفتر خبری ما مشاهده کرد، نشان دهنده موجودی منفی کاربر است که بدهکار است یا در موقعیت حاشیه نگهداری می شود، به مقدار زیادی FTT، مگاسروم (MSRM)، مگاسروم قفل شده (MSRM)، سرم قفل شده (SRM)، نقشه های قفل شده (MAPS)، سولانا اشاره می کند. (SOL)، اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC) و میلیون ها دلار استیبل کوین. موجودی کاربر که ظاهراً به الیسون، مدیر عامل Alameda وابسته است، نشان می‌دهد که تقریباً همه حساب‌ها در حدود 1.31 میلیارد دلار منفی هستند.

چاپارو در حدود ساعت 9:30 در مصاحبه خود اشاره می کند که الیسون اشاره کرد که FTX اعتبار زیادی را به Alameda Research اختصاص داده است. “[Ellison] چاپارو در حین سوالش گفت که تو می‌دانستی، گری می‌دانست. من فکر می‌کنم او احتمالاً درست می‌گوید، که Alameda Research عملاً مقدار قابل توجهی اعتبار توسط FTX تمدید شد و در پایان، این موقعیت حاشیه تحت فشار شدید قرار گرفت و منفجر شد.»

یک موقعیت حاشیه منفی 1.31 میلیارد دلاری، مانند آنچه در این هفته به میز خبر ما فاش شد، حفره بسیار بزرگی است. پوزیشن های مارجین به معاملاتی اطلاق می شود که با استفاده از وجوه قرض گرفته شده انجام می شود و معمولاً اگر معامله گر نتواند حداقل مارجین مورد نیاز را حفظ کند، موقعیت به منظور بازپرداخت وجوه استقراضی منحل می شود. موقعیت حاشیه بزرگی که در می 2022 به اشتراک گذاشته شد، تقریباً در همان چارچوب زمانی است که شکست Terra LUNA رخ داد.

خودی که سندی را که ظاهراً با الیسون مرتبط است به اشتراک گذاشت، پرسید: «چگونه یک دوست SBF می‌تواند بدهی‌هایی به این اندازه «بدون وثیقه» ایجاد کند؟ سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد که به الیسون بازمی‌گردد و مردم مدتی است که درباره مدیرعامل Alameda تحقیق می‌کنند. گزارش شده است که الیسون آخر هفته گذشته در نیویورک با سگ دفتر FTX به نام “Gopher” دیده شد.

برچسب ها در این داستان

Alameda Balances، مدیر عامل Alameda Caroline Ellison، Alameda Research، Alameda trading، موجودی، Caroline Ellison، بدهی، بدهی بیش از وثیقه، Ellison Balances، Frank Chaparro، FTT، ftx، سقوط FTX، شکست FTX، مصاحبه ها، Liquidation، Locked Sums ، حاشیه، موقعیت حاشیه، منفی 1.3 میلیارد دلار، موجودی منفی، مجله نیویورک، سم بانکمن-فرید، sbf، سرم، SRM

نظر شما در مورد سندی که ظاهراً نشان می دهد که کارولین الیسون در ماه می 2022 دارای حاشیه سود منفی 1.3 میلیارد دلاری بود، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.