سنای پاراگوئه لایحه ارزهای دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز را تصویب کرد

[ad_1] سنای پاراگوئه لایحه ای را تصویب کرده است که به دنبال تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال و عملیات آنها در این کشور است. این لایحه که قبلاً به معاونت اتاق تقدیم شده بود، با پیشنهاد برخی تغییرات به تصویب رسید و تعاریف روشن و معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال و ماینینگ کریپتو ایجاد

کد خبر : 230312
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
سنای پاراگوئه لایحه ارزهای دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز را تصویب کرد

[ad_1]

سنای پاراگوئه لایحه ای را تصویب کرده است که به دنبال تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال و عملیات آنها در این کشور است. این لایحه که قبلاً به معاونت اتاق تقدیم شده بود، با پیشنهاد برخی تغییرات به تصویب رسید و تعاریف روشن و معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال و ماینینگ کریپتو ایجاد کرد.

لایحه ارز دیجیتال پاراگوئه در مجلس سنا تصویب شد

کشورهای لاتام به دنبال استانداردسازی و تنظیم ارزهای دیجیتال هستند تا شفافیت بیشتری را برای سرمایه گذاران اختصاص داده شده به این صنعت در این منطقه ایجاد کنند. در 14 ژوئیه، سنای پاراگوئه لایحه ارزهای دیجیتال را به تصویب رساند که قوانین متعددی را تعریف می کند که شرکت ها و افراد باید برای کار با ارزهای دیجیتال از آنها پیروی کنند.

این لایحه، که توسط سناتور فرناندو سیلوا فاستی و دیگران در سال گذشته ارائه شد، توسط معاون اتاق اصلاح شد، که برخی تغییرات را پیشنهاد کرد که به دلیل اظهارات فاستی بهبودی در نظر گرفته می شود. این لایحه، وزارت صنعت و بازرگانی کشور را به عنوان نهادی که وظیفه تنظیم خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را دارد، معرفی کرد.

به همین ترتیب، این لایحه تعریف می‌کند که شرکت‌های ماینینگ کریپتو باید یک طرح مصرف برق را به اداره برق ملی ارائه کنند که در صورت عدم رعایت آن، می‌تواند برق این شرکت‌ها را قطع کند. همچنین پرداخت خدمات برق به صورت پیش پرداخت انجام خواهد شد.

در حوزه مالیاتی، شرکت‌های ارز دیجیتال از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهند بود اما باید مالیات بر درآمد بپردازند.


نمایندگان مجلس هنوز از این لایحه ناراضی هستند

لایحه کریپتوکارنسی توسط سنا تصویب شد و اکنون در دستان ماریو ابدو بنیتز، رئیس‌جمهور کشور خواهد بود که می‌تواند آن را تحریم کند یا وتو را بر سند اعمال کند. با این حال، برخی از نمایندگان از تصویب این قانون به شکل فعلی ابراز ناراحتی کردند و برخی خواستار وتوی ریاست جمهوری شدند.

اسپرانزا مارتینز، یکی دیگر از سناتورها، از طرح لایحه ارزهای دیجیتال انتقاد کرد و اظهار داشت که ارز دیجیتال حتی یک صنعت واقعی نیست. علاوه بر این، مارتینز اظهار داشت که این صنعت «الکترو فشرده و استخراج‌کننده» است و توضیح داد که منابع زیادی را برای موقعیت‌های شغلی معدود مصرف می‌کند.

انریکه باکتا، سناتور دیگر نیز از نظرات مارتینز حمایت کرد و خواستار وتوی رئیس جمهور در مورد این قانون شد. اگر وتو شود، این صورت‌حساب ارز دیجیتال اولین موردی نخواهد بود که در Latam چنین چیزی را تجربه می‌کند. رئیس جمهور پاناما، لاورنتینو کورتیزو، به دلیل نگرانی در مورد مسائل مربوط به پولشویی مربوط به کریپتو در ماه ژوئن، تا حدی قانون ارزهای دیجیتال را وتو کرد.

نظر شما در مورد لایحه ارزهای دیجیتال که توسط سنای پاراگوئه تصویب شده است چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.