سنای ایالات متحده Gensler SEC را در مورد آب و هوا، چین و ارزهای دیجیتال کباب می کند

نوشته پیت شرودر و میشل پرایس واشنگتن (رویترز) – گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز پنجشنبه به کمیته بانکداری سنای ایالات متحده گفت که یک تنظیم کننده تهاجمی برای حفظ ایالات متحده به عنوان “استاندارد طلایی” برای بازارهای سرمایه حیاتی است. جنسلر برای انجام وظایف نظارتی منظم خود در

کد خبر : 255741
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
سنای ایالات متحده Gensler SEC را در مورد آب و هوا، چین و ارزهای دیجیتال کباب می کند


نوشته پیت شرودر و میشل پرایس

واشنگتن (رویترز) – گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز پنجشنبه به کمیته بانکداری سنای ایالات متحده گفت که یک تنظیم کننده تهاجمی برای حفظ ایالات متحده به عنوان “استاندارد طلایی” برای بازارهای سرمایه حیاتی است.

جنسلر برای انجام وظایف نظارتی منظم خود در مقابل هیأت حاضر خواهد شد، اما این جلسه در زمانی برگزار می شود که جمهوری خواهان از دستور کار او ناامید هستند. آنها ادعا می کنند که او با حمله گسترده به بازارهای سرمایه ایالات متحده از اختیارات خود فراتر رفته و موضعی خصمانه در قبال صنعت مالی اتخاذ کرده است.

تام ایمر، نماینده جمهوری خواهان، در ماه ژوئیه به رویترز گفت که در زمان جنسلر، کمیسیون SEC «تولید قوانین را سیاسی کرده و از همکاری حسن نیت منصرف شده است».

اما در شهادت آماده ای که پیش از جلسه دادرسی منتشر شد، جنسلر اصرار داشت که قوانین جدید او برای وضعیت غالب بازارهای ایالات متحده حیاتی است.

او گفت: «با تکامل بازارها، قوانین ما نیز به تکامل خود ادامه دادند. من فکر می کنم ما باید هر کاری که می توانیم برای حفظ و ارتقای استاندارد طلایی بازار سرمایه خود انجام دهیم.

نگرانی های مربوط به قوانین آب و هوا

جمهوری خواهان به ویژه نگران پیش نویس قانون SEC هستند که شرکت های دولتی را ملزم به افشای خطرات مرتبط با آب و هوا، از جمله انتشار گازهای گلخانه ای می کند. گروه های شرکتی می گویند که این کار سختی است و فراتر از اختیارات آژانس است.

Gensler احتمالاً در مورد قوانین آب و هوایی کباب شده است، به ویژه با توجه به تصمیم اخیر دادگاه عالی برای محدود کردن قدرت آژانس حفاظت از محیط زیست، که برخی از کارشناسان حقوقی می گویند که اختیارات SEC در مورد این قانون را تضعیف می کند.

اما جنسلر گفت که این قانون شفافیت و سازگاری لازم را در مورد موضوعی که برای سرمایه‌گذاران مهم است و توسط برخی شرکت‌ها تحت چارچوب‌های متفاوت افشا می‌شود، فراهم می‌کند.

انتقاد از ارزهای دیجیتال

ایزاک بولتانسکی، مدیر تحقیقات سیاستی برای کارگزاری BTIG، گفت که جمهوری خواهان بر جنسلر فشار خواهند آورد که برخی آن را موضع جنگ طلبانه فزاینده او در مورد نظارت بر ارزهای دیجیتال می دانند.

جنسلر هفته گذشته با بیان اینکه شرکت های رمزنگاری ممکن است به چندین ثبت SEC نیاز داشته باشند و عملیات خود را به اشخاص حقوقی جداگانه تقسیم کنند، تیتر خبرها شد.

سناتور پت تومی، جمهوریخواه ارشد کمیته در ماه جولای از رویکرد جنسلر انتقاد کرد.

SEC در حال حاضر چه کاری انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که جامعه رمزنگاری شفافیت نظارتی را که بارها درخواست کرده است دریافت می کند؟ آنها اکنون مستحق پاسخ هستند، نه بعد.»

جنسلر در شهادت آماده شده خود گفت که چنین “تجزیه” می تواند حمایت از سرمایه گذاران را تقویت کند و در برابر تضاد منافع محافظت کند. او اضافه کرد که کارکنان SEC با واسطه‌های بازار سنتی علاقه‌مند به ورود به بازار کریپتو کار می‌کنند و از کنگره خواست که در هنگام تدوین قوانین ارزهای دیجیتال، سهواً حمایت‌های سرمایه‌گذاران موجود را تضعیف نکند.

معامله حسابرسی آمریکا و چین

جنسلر همچنین لحن محتاطانه‌ای را در مورد معامله اخیر بین مقامات آمریکایی و چینی در مورد حسابرسی شرکت‌های چینی فهرست شده در فهرست ایالات متحده نشان داد و خاطرنشان کرد که این توافق تنها در صورتی معنادار است که مقامات آمریکایی واقعاً اجازه داشته باشند که حسابرسان چینی را به طور کامل بررسی کنند.

او هشدار داد که در غیر این صورت، تقریباً 200 شرکت همچنان با چشم انداز محدودیت های تجاری در ایالات متحده روبرو خواهند بود.

بولتانسکی گفت: «بعد از توافق در ماه آگوست، سر و صدای زیادی به راه افتاد، اما هنوز برخی سؤالات واقعی درباره نحوه کارکرد توافق و برخی تردیدهای قابل درک در کنگره درباره چشم انداز موفقیت آن وجود دارد».

(گزارش توسط میشل پرایس و پیت شرودر؛ ویرایش توسط جوزی کائو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.