سنای آمریکا لایحه مبارزه با تغییرات اقلیمی و کاهش هزینه های دارو را برای پیروزی بایدن تصویب کرد

[ad_1] پس از یک جلسه ماراتن 27 ساعته آخر هفته و تلاش جمهوری خواهان برای از مسیر خارج کردن این بسته، مجلس سنا با رای 51 به 50، معاون رئیس جمهور، کامالا هریس، قانون موسوم به قانون کاهش تورم را تصویب کرد. این اقدام، این اقدام را برای رأی گیری در روز جمعه به مجلس

کد خبر : 238796
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
سنای آمریکا لایحه مبارزه با تغییرات اقلیمی و کاهش هزینه های دارو را برای پیروزی بایدن تصویب کرد

[ad_1]

پس از یک جلسه ماراتن 27 ساعته آخر هفته و تلاش جمهوری خواهان برای از مسیر خارج کردن این بسته، مجلس سنا با رای 51 به 50، معاون رئیس جمهور، کامالا هریس، قانون موسوم به قانون کاهش تورم را تصویب کرد.

این اقدام، این اقدام را برای رأی گیری در روز جمعه به مجلس نمایندگان ارسال می کند که می تواند به نوبه خود آن را برای امضای بایدن به کاخ سفید ارسال کند. بایدن در بیانیه ای از مجلس نمایندگان خواست تا در اسرع وقت اقدام کند و گفت مشتاقانه منتظر امضای لایحه قانونی است.

چاک شومر، رهبر اکثریت مجلس سنا، پس از اینکه در حالی که دموکرات‌ها تشویق می‌کردند و کارکنان آن‌ها با تشویق ایستاده به رأی‌گیری پاسخ دادند، مشت‌های خود را به هوا کوبید، گفت: «سنا در حال ساختن تاریخ است».

او گفت: «برای آمریکایی‌هایی که باورشان را از دست داده‌اند که کنگره می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد، این لایحه برای شماست. این لایحه آمریکا را برای چندین دهه تغییر خواهد داد.»

شومر گفت این قانون حاوی «جسورانه‌ترین بسته انرژی پاک در تاریخ آمریکا» برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و در عین حال کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده برای انرژی و برخی داروها است.

دموکرات ها به دلیل هزینه های جدید 430 میلیارد دلاری و درآمد جدید حدود 740 میلیارد دلاری توسط جمهوری خواهان با حملات شدید جمهوری خواهان مواجه شده اند.

با این وجود، دموکرات‌ها امیدوارند تصویب آن، پیش از تعطیلات آگوست، به نامزدهای مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات میان‌دوره‌ای 8 نوامبر در زمانی که بایدن در میان تورم بالا از محبوبیت عمومی ضعیف رنج می‌برد، کمک کند.

هدف این قانون کاهش انتشار کربن و سوق دادن مصرف کنندگان به سمت انرژی سبز، در عین حال کاهش هزینه های داروهای تجویزی برای افراد مسن و تشدید اجرای مالیات برای شرکت ها و ثروتمندان است.

از آنجایی که این اقدام هزینه خود را می پردازد و کسری بودجه فدرال را در طول زمان کاهش می دهد، دموکرات ها معتقدند که به کاهش تورم کمک می کند، یک مسئولیت اقتصادی که همچنین بر امیدهای آنها برای حفظ کنترل قانونگذاری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024 تاثیر گذاشته است.

جمهوری خواهان، با این استدلال که این لایحه به تورم نمی پردازد، این اقدام را به عنوان یک لیست آرزوی مخارج چپ گرا و کشنده شغل محکوم کرده اند که می تواند در زمانی که اقتصاد در خطر سقوط به رکود است، رشد را تضعیف کند.

دموکرات ها این لایحه را با استفاده از یک مانور پارلمانی به نام آشتی تصویب کردند که به قوانین مرتبط با بودجه اجازه می دهد تا از آستانه 60 رای مجلس 100 کرسی برای اکثر لوایح اجتناب کنند و با اکثریت ساده تصویب شوند.

پس از چندین ساعت بحث، مجلس سنا در عصر روز شنبه یک “رای آرم” سریع درباره اصلاحات دموکرات و جمهوری خواه را آغاز کرد که تا بعد از ظهر یکشنبه ادامه یافت.

دموکرات ها بیش از 30 اصلاحیه، نکات دستوری و پیشنهادات جمهوری خواهان را که همگی برای برهم زدن قانون بودند، دفع کردند. هر گونه تغییر در محتوای لایحه که توسط یک اصلاحیه ایجاد شود، می تواند ائتلاف 50 سناتور دموکرات را که برای حفظ قانون در مسیر مورد نیاز است، از هم بپاشد.

بدون سقف هزینه انسولین

اما آنها نتوانستند آرای لازم را برای حفظ مقرراتی برای محدود کردن افزایش هزینه های انسولین با 35 دلار در ماه در بازار بیمه درمانی خصوصی که خارج از قوانین آشتی بود جمع آوری کنند. دموکرات ها گفتند که این قانون همچنان هزینه های انسولین را برای کسانی که از مدیکر استفاده می کنند محدود می کند.

در پیش‌بینی کمپین انتخاباتی پاییز آینده، جمهوری‌خواهان از شکست‌های اصلاحیه‌شان برای حمله به دموکرات‌های آسیب‌پذیری که به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر هستند، استفاده کردند.

میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان سنا، در بیانیه ای که سناتورهای دموکرات مارک کلی از آریزونا، کاترین کورتز ماستو از نوادا، مگی حسن از نیوهمپشایر و رافائل وارناک از جورجیا نام بردند، گفت: “دموکرات ها دوباره به ادامه هرج و مرج در مرزهای جنوبی رای می دهند.” هر چهار نفر برای انتخاب مجدد با رقابت تنگاتنگی روبرو هستند.

این لایحه بیش از 18 ماه در دست تدوین بود، زیرا طرح اولیه و گسترده بایدن برای ساختن بهتر در مقابل مخالفت جمهوری خواهان و قانونگذاران کلیدی از حزب خود خنثی شد.

«این مستلزم سازش‌های زیادی بود. بایدن در بیانیه ای گفت: انجام کارهای مهم تقریباً همیشه انجام می شود.

(گزارش توسط ریچارد کوان، رز هوروویچ، دیوید مورگان و ماکینی بریس؛ ویرایش توسط اسکات مالون، مری میلیکن، لیزا شوماکر و سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.