سنای آرژانتین مقررات تبلیغات رمزنگاری را بررسی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سنای آرژانتین در حال بحث در مورد یک پروژه مقدماتی است که روشی را تنظیم می کند که افراد و سازمان ها از طریق آن کریپتو را ترویج می کنند. هدف از این پروژه، که هنوز در حال بحث است، آموزش مصرف کنندگان در مورد خطرات سرمایه گذاری در کریپتو و همچنین محافظت از

کد خبر : 299130
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سنای آرژانتین مقررات تبلیغات رمزنگاری را بررسی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سنای آرژانتین در حال بحث در مورد یک پروژه مقدماتی است که روشی را تنظیم می کند که افراد و سازمان ها از طریق آن کریپتو را ترویج می کنند. هدف از این پروژه، که هنوز در حال بحث است، آموزش مصرف کنندگان در مورد خطرات سرمایه گذاری در کریپتو و همچنین محافظت از آنها در برابر سرمایه گذاری در طرح های کریپتو پونزی است.

سنای آرژانتین مقررات مربوط به تبلیغات رمزنگاری را وارد می کند

کشورهای بیشتر و بیشتری برای جلوگیری از انتشار کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال از طریق کانال های تبلیغاتی اقدام می کنند. آرژانتین، یکی از کشورهایی در لاتام که در آن پذیرش ارزهای دیجیتال در حال رشد است، شروع به بررسی وضع قوانین تبلیغات مرتبط با رمزارز کرده است. این بحث که توسط سناتور ادواردو آندرادا و دیگران ترویج می‌شود، تمرکز خود را بر آموزش کاربران بالقوه ارزهای دیجیتال در مورد ویژگی‌های این دارایی‌ها قرار می‌دهد.

به همین ترتیب، یکی دیگر از اهداف این پروژه بالقوه محافظت از سرمایه گذاران در برابر افتادن در طرح های رمزنگاری جعلی و مبتنی بر پونزی است. در این جلسه که شاهد حضور سباستین نگری و مارتین برینلینگر، اعضای کمیسیون اوراق بهادار آرژانتین بودند، چندین طرح ارز دیجیتال ارائه شد که دارای تبلیغات و تبلیغات از طریق رسانه های مختلف بود.

یکی از ایده‌های ارائه شده پیشنهاد می‌کرد که هرگونه تبلیغات مرتبط با رمزارز باید شامل شعارهایی باشد که خطرات این سرمایه‌گذاری‌ها را توضیح می‌دهد.

نظرات تقسیم شده

سناتورها و سایر دستیاران نظرات متفاوتی در مورد پروژه پیشنهادی داشتند. نگری مزایایی را که تصویب چنین قانونی برای سرمایه گذاران احتمالی به همراه خواهد داشت توضیح داد. او بیان کرد:

با افزایش بیت کوین از 10،000 به 69،000 دلار، کاری که آنها انجام دادند این بود که به مردم قول دادند که سودآوری سال قبل برای کسانی که اکنون وارد شده اند تکرار می شود. یعنی تبلیغات دروغین نمی توان وعده سود تضمین شده را داد. این یک قانون اساسی است، اما در حال وقوع بود.

علاوه بر این، نگری اظهار داشت که موسسات مالی سنتی مانند بانک‌ها قادر به انجام این کار نیستند، اما کریپتو به دلیل مقررات پایین اکوسیستم در کشور می‌تواند. با این حال، سناتور آنجلا نگری مخالفت خود را با ایده تنظیم تبلیغات کریپتو ابراز کرد و اظهار داشت که این امر می‌تواند باعث شود که سنا درگیر سایر مسائل مرتبط با کریپتو شود.

من این پروژه را دوست ندارم من مقررات را دوست ندارم و واقعاً نمی دانم چگونه چیزی را که تنظیم نشده است تنظیم کنم. به نظر من این اولین قدم به سوی یک مقررات است.

سایر کشورها قبلاً مقرراتی را در مورد این موضوع وضع کرده اند. در ژانویه، اسپانیا قوانین خود را برای کنترل تبلیغات کریپتو ایجاد کرد و ابتدا اینفلوئنسرها را هدف قرار داد. به همین ترتیب، بریتانیا در ماه جولای اعلام کرد که هوشیاری خود را نسبت به کمپین های گمراه کننده ارزهای دیجیتال افزایش خواهد داد.

نظر شما در مورد پیشنهاد سنای آرژانتین برای تنظیم تبلیغات کریپتو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.