سناتور نیجریه ای متهم به قاچاق مرد به بریتانیا برای تهیه کلیه شد

[ad_1] پزشک نیجریه ای اوبینا اوبتا، 51 ساله، که توسط دادستان ها به عنوان یک واسطه توصیف می شود، نیز روز پنجشنبه در اولد بیلی لندن محکوم شد. سونیا اکورمادو، گیرنده مورد نظر این عضو که وضعیت کلیوی وخیم و جدی دارد و نیاز به دیالیز دارد، در این توطئه بی گناه شناخته شد. جوآن

کد خبر : 337266
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
سناتور نیجریه ای متهم به قاچاق مرد به بریتانیا برای تهیه کلیه شد

[ad_1]

پزشک نیجریه ای اوبینا اوبتا، 51 ساله، که توسط دادستان ها به عنوان یک واسطه توصیف می شود، نیز روز پنجشنبه در اولد بیلی لندن محکوم شد.

سونیا اکورمادو، گیرنده مورد نظر این عضو که وضعیت کلیوی وخیم و جدی دارد و نیاز به دیالیز دارد، در این توطئه بی گناه شناخته شد.

جوآن جاکیمک، دادستان ارشد تاج و تخت گفت: «این یک توطئه وحشتناک برای سوء استفاده از قربانی آسیب‌پذیر با قاچاق او به بریتانیا به منظور پیوند کلیه‌اش بود».

متهمان محکوم به بی‌اعتنایی کامل به رفاه، سلامت و رفاه قربانی نشان دادند و از نفوذ قابل توجه خود با درجه بالایی از کنترل در سراسر جهان استفاده کردند، به طوری که قربانی درک محدودی از آنچه واقعاً در اینجا اتفاق می‌افتد داشت.»

دادستان ها به اعضای هیئت منصفه در اولد بیلی گفتند که آیک اکورمادو، معاون سابق رئیس جمهور سنا، و همسرش شخصیت های مهمی در جامعه نیجریه با قدرت، نفوذ، “درجه قابل توجهی از ثروت” و ارتباطات بین المللی هستند.

هیو دیویس، دادستان گفت: «اما چیزهای خاصی وجود دارد که پول و موقعیت نمی تواند در هیچ خانواده ای تضمین کند و از جمله سلامتی است.

دیویس به دادگاه گفت که آیک و بئاتریس اکورمادو طرحی برای ترتیب دادن پیوند برای سونیا ارائه کردند و اهداکننده پیشنهادی را در لاگوس استخدام کردند، جایی که او در بازارهایی کار می کرد که قطعات تلفن را از روی گاری می فروخت.

دیویس افزود، اهداکننده بالقوه گفت که او تا قبل از اولین ملاقات غربالگری خود در بیمارستان رویال فری متوجه نشده بود که برای پیوند کلیه به لندن برده شده است.

آیک و بئاتریس اکورمادو و اوبتا در 5 می در Old Bailey محکوم خواهند شد.

پلیس متروپولیتن گفت که احکام مجرمانه اولین بار است که فردی در بریتانیا به قاچاق انسان به منظور برداشت اعضای بدن محکوم می شود.

بازرس کارآگاه استر ریچاردسون، از تیم برده‌داری مدرن و بهره‌کشی از کودکان، در بیانیه‌ای گفت: «این عقیده پیام روشنی را در سراسر جهان ارسال می‌کند، بریتانیا صنعت بین‌المللی را در برداشتن غیرقانونی اعضای بدن تحمل نخواهد کرد».

(گزارش توسط ویلیام جیمز و سام توبین، ویرایش توسط پل سندل و هیو لاوسون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.